Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Circle K powraca z kultową promocją na paliwo w ramach tzw. Fuel Day. Już w najbliższy czwartek, 12 czerwca, kiedy to sieć rozpoczyna swoją wakacyjną promocję oferty paliwowej, na dotychczasowych oraz nowych uczestników programu lojalnościowego EXTRA, będzie czekać rabat na paliwa miles®, oraz miles+® w wysokości aż 50 gr/l. Rabat zostanie naliczony do maksymalnie 50 litrów paliwa w jednej transakcji, co pozwoli na obniżenie kosztów tankowania nawet o 25 zł.
„W kluczowych okresach wyjazdowych roku, a takim jest z pewnością sezon wakacyjny, staramy się dawać naszym klientom realne korzyści. Dlatego powracamy z naszą specjalną ofertą promocyjną. Dzięki niej kierowcy mogą zatankować paliwo miles lub miles+ taniej o aż 50 groszy za litr z kartą Circle K EXTRA. Stawiamy na transparentność i prostotę - bez ukrytych warunków czy ograniczeń” - mówi Aleksander Wasiura, dyrektor ds. paliw i myjni w Circle K Polska.
Promocja z okazji Fuel Day będzie obowiązywać 12 czerwca br. w godzinach od 14:00 do 17:00 na blisko 400 stacjach Circle K w całej Polsce.
Szczegóły promocji, regulamin oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie: https://www.circlek.pl/fuel-day.
Tańsze podróże przez całe wakacje
Już od piątku 13 czerwca, na stacjach Circle K rusza także wyczekiwana przez klientów wakacyjna akcja promocyjna. Aż do 31 sierpnia br. klienci stacji będą mogli korzystać z rabatów na paliwa miles® oraz miles+® w wysokości 35 gr/l, a także na SupraGas (LPG) w wysokości 10 gr/l w każdy wakacyjny piątek, sobotę i niedzielę. Rabat naliczy się każdorazowo do maksymalnie 50 litrów wybranego paliwa w ramach jednej transakcji. Z rabatów będzie można korzystać wielokrotnie niezależnie, czy klient jest zarejestrowanym użytkownikiem aplikacji mobilnej, czy też karty rabatowej Circle K EXTRA.
Dodatkowe informacje na temat promocji znajdują się na stronie: https://www.circlek.pl/wakacyjnerabaty.
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r. Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 400 stacji paliw i sklepów na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. (Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanowią stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. W 2023 roku Circle K sfinalizował przejęcie sieci stacji Total Energies w czterech nowych krajach - Niemczech, Holandii, Belgii i Luksemburgu, dodając prawie 2200 sklepów i niemal podwajając swoją obecność w Europie. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/.
Firma zachęca do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na YouTube.
KONTAKT:
e-mail: Circle_K@publicisgroupe.com.
Źródło informacji: Circle K Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.06.2025, 11:23 |
Źródło informacji | Circle K Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga
Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.- 21.07.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ