Newsletter

Circle K udowadnia swoją lojalność wobec klientów każdego dnia, nie tylko „od święta"

19.12.2025, 13:55aktualizacja: 19.12.2025, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Circle K (1)
Circle K (1)
Obecnie wiele marek nagradza swoich klientów okolicznościowymi promocjami. Circle K udowadnia, że kluczowa jest lojalność budowana każdego dnia, nie tylko od święta. Klienci nagradzani są już od pierwszej wizyty, bez punktów, oczekiwania i skomplikowanych zasad. W tym schemacie, to Circle K okazuje swoją lojalność wobec klientów i docenia ich przez cały rok. Dzięki takiej perspektywie, klient w czasie świąt i Nowego Roku może korzystać z rabatów i zniżek na co dzień, kiedy odbiera rabat na paliwo, darmową kawę, Hot-Doga, lub korzysta z myjni samochodowej. To lojalność, która jest skupiona na różnych potrzebach - zauważanych i spełnianych przez sieć bez względu na dzień w kalendarzu.

Wygoda, lojalność i błyskawiczne benefity na co dzień

Dziś coraz więcej osób korzysta regularnie z aplikacji mobilnych, a dzięki nowej odsłonie aplikacji Circle K extra użytkownicy tankujący na stacjach sieci mają bezpośredni dostęp do aktualnych promocji i korzyści bez konieczności zbierania punktów czy rozumienia zawiłych zasad i przeliczników.

Każde odwiedziny przybliżają użytkownika do kolejnego pakietu nagród niespodzianek, który pojawia się w aplikacji co każdą 5 wizytę. Użytkownik wybiera nagrodę samodzielnie. Nie trzeba się spieszyć, ponieważ na dokonanie wyboru nagrody w aplikacji jest 90 dni, a na jej odbiór na stacji kolejne 30 dni. Taki mechanizm gwarantuje wygodę i transparentność każdego dnia. Kierowcy w trakcie świątecznych podróży mogą, bez spełniania dodatkowych warunków, zatankować taniej paliwo, odebrać darmowe produkty np. kawę lub Hot-Doga czy skorzystać z atrakcyjnych rabatów w ramach bogatej oferty napojów i przekąsek. Wybór nagrody zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.

Lojalność Circle K wobec użytkowników programu koncentruje się na wsparciu codziennych wizyt na stacjach, nie zaś na oferowaniu wyłącznie okolicznościowych zniżek obwarowanych dodatkowymi warunkami. Dzięki temu klienci otrzymują nagrody i dodatkowe zniżki błyskawicznie przez cały rok.

Rabaty przy każdej wizycie na stacji

Dodatkowo w ramach odświeżonego programu lojalnościowego, użytkownicy zyskują tym lepsze korzyści, im częściej odwiedzają stacje Circle K. Każda wizyta - bez znaczenia, czy jest to tankowanie, zakupy w sklepie, czy korzystanie z myjni - przybliża użytkownika do kolejnego poziomu stałych rabatów na paliwo. Już po 4 wizycie użytkownik wchodzi na wyższy poziom rabatów, a po 14 wizycie osiąga najwyższy pułap. Wizyty są liczone w ciągu ostatnich 90 dni. Circle K oferuje indywidualny stały rabat, który działa już od pierwszej wizyty. Wystarczy dokonać rejestracji w programie na stacji lub poprzez aplikację, aby zniżka naliczała się automatycznie przy każdym tankowaniu już od pierwszego litra, bez jakichkolwiek limitów w ramach transakcji i bez ograniczeń co do liczby tankowań, czy dni tygodnia. A to jeszcze nie wszystko.

Jeszcze wyższe rabaty w okresie świąt - jak zyskać nawet 50 gr rabatu na litrze?

Już dziś (19 grudnia) wszyscy użytkownicy programu Circle K extra dostaną kolejny pakiet nagród do wyboru. Po otwarciu aplikacji będą mogli wybierać pomiędzy rabatem na paliwo aż do 50 gr/l , darmowym Hot-Dogiem, darmową kawą lub myjnią za jedyne 5 zł. Dzięki temu kierowcy mogą sami zadecydować, czy chcą zatankować taniej, czy posilić się ciepłym napojem lub ciepłą przekąską w trakcie podrózy. Mogą też odebrać dowolny program myjni samochodowej, co z pewnością bardzo się przyda w trakcie świąt i Nowego Roku. Oszczędności mogą być znaczące, a w przypadku wyboru najwyższego programu myjni mogą sięgać nawet 46 zł.

Bo lojalność to budowanie relacji, elastyczna oferta i odpowiadanie na potrzeby klientów każdego dnia

Circle K udowadnia, że program lojalnościowy to znacznie więcej niż okazjonalne rabaty. Sieć dokłada starań, aby regularne korzystanie z oferowanych przez nią usług odpowiednio nagradzać, bez względu na to, czy są to konkretne święta czy reszta roku. W ten sposób Circle K pragnie wspierać kierowców w trakcie wszystkich podróży, nie tylko tych długich świątecznych, ale również tych krótkich, codziennych np. podczas szybkich zakupów czy dojazdu do pracy.

Regulamin programu i opis nowych funkcjonalności aplikacji dostępny jest na stronie: Program lojalnościowy Circle K extra – nagrody, wizyty i rabaty!

Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 400 stacji paliw i sklepów na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. (Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanowią stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. W 2023 roku Circle K sfinalizował przejęcie sieci stacji Total Energies w czterech nowych krajach - Niemczech, Holandii, Belgii i Luksemburgu, dodając prawie 2200 sklepów i niemal podwajając swoją obecność w Europie. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/ 

Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.

Źródło informacji: Circle K

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.12.2025, 13:55
Źródło informacji Circle K
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ