Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wygoda, lojalność i błyskawiczne benefity na co dzień
Dziś coraz więcej osób korzysta regularnie z aplikacji mobilnych, a dzięki nowej odsłonie aplikacji Circle K extra użytkownicy tankujący na stacjach sieci mają bezpośredni dostęp do aktualnych promocji i korzyści bez konieczności zbierania punktów czy rozumienia zawiłych zasad i przeliczników.
Każde odwiedziny przybliżają użytkownika do kolejnego pakietu nagród niespodzianek, który pojawia się w aplikacji co każdą 5 wizytę. Użytkownik wybiera nagrodę samodzielnie. Nie trzeba się spieszyć, ponieważ na dokonanie wyboru nagrody w aplikacji jest 90 dni, a na jej odbiór na stacji kolejne 30 dni. Taki mechanizm gwarantuje wygodę i transparentność każdego dnia. Kierowcy w trakcie świątecznych podróży mogą, bez spełniania dodatkowych warunków, zatankować taniej paliwo, odebrać darmowe produkty np. kawę lub Hot-Doga czy skorzystać z atrakcyjnych rabatów w ramach bogatej oferty napojów i przekąsek. Wybór nagrody zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji klienta.
Lojalność Circle K wobec użytkowników programu koncentruje się na wsparciu codziennych wizyt na stacjach, nie zaś na oferowaniu wyłącznie okolicznościowych zniżek obwarowanych dodatkowymi warunkami. Dzięki temu klienci otrzymują nagrody i dodatkowe zniżki błyskawicznie przez cały rok.
Rabaty przy każdej wizycie na stacji
Dodatkowo w ramach odświeżonego programu lojalnościowego, użytkownicy zyskują tym lepsze korzyści, im częściej odwiedzają stacje Circle K. Każda wizyta - bez znaczenia, czy jest to tankowanie, zakupy w sklepie, czy korzystanie z myjni - przybliża użytkownika do kolejnego poziomu stałych rabatów na paliwo. Już po 4 wizycie użytkownik wchodzi na wyższy poziom rabatów, a po 14 wizycie osiąga najwyższy pułap. Wizyty są liczone w ciągu ostatnich 90 dni. Circle K oferuje indywidualny stały rabat, który działa już od pierwszej wizyty. Wystarczy dokonać rejestracji w programie na stacji lub poprzez aplikację, aby zniżka naliczała się automatycznie przy każdym tankowaniu już od pierwszego litra, bez jakichkolwiek limitów w ramach transakcji i bez ograniczeń co do liczby tankowań, czy dni tygodnia. A to jeszcze nie wszystko.
Jeszcze wyższe rabaty w okresie świąt - jak zyskać nawet 50 gr rabatu na litrze?
Już dziś (19 grudnia) wszyscy użytkownicy programu Circle K extra dostaną kolejny pakiet nagród do wyboru. Po otwarciu aplikacji będą mogli wybierać pomiędzy rabatem na paliwo aż do 50 gr/l , darmowym Hot-Dogiem, darmową kawą lub myjnią za jedyne 5 zł. Dzięki temu kierowcy mogą sami zadecydować, czy chcą zatankować taniej, czy posilić się ciepłym napojem lub ciepłą przekąską w trakcie podrózy. Mogą też odebrać dowolny program myjni samochodowej, co z pewnością bardzo się przyda w trakcie świąt i Nowego Roku. Oszczędności mogą być znaczące, a w przypadku wyboru najwyższego programu myjni mogą sięgać nawet 46 zł.
Bo lojalność to budowanie relacji, elastyczna oferta i odpowiadanie na potrzeby klientów każdego dnia
Circle K udowadnia, że program lojalnościowy to znacznie więcej niż okazjonalne rabaty. Sieć dokłada starań, aby regularne korzystanie z oferowanych przez nią usług odpowiednio nagradzać, bez względu na to, czy są to konkretne święta czy reszta roku. W ten sposób Circle K pragnie wspierać kierowców w trakcie wszystkich podróży, nie tylko tych długich świątecznych, ale również tych krótkich, codziennych np. podczas szybkich zakupów czy dojazdu do pracy.
Regulamin programu i opis nowych funkcjonalności aplikacji dostępny jest na stronie: Program lojalnościowy Circle K extra – nagrody, wizyty i rabaty!
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 400 stacji paliw i sklepów na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc. (Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanowią stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieć sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. W 2023 roku Circle K sfinalizował przejęcie sieci stacji Total Energies w czterech nowych krajach - Niemczech, Holandii, Belgii i Luksemburgu, dodając prawie 2200 sklepów i niemal podwajając swoją obecność w Europie. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/
Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.
Źródło informacji: Circle K
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 19.12.2025, 13:55 |
| Źródło informacji | Circle K |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Play inwestuje w sieć i pokazuje, jak wygląda przyszłość telekomunikacji
Play umacnia pozycję lidera wśród polskich operatorów. Po osiągnięciu progu 13 000 stacji bazowych i ogłoszeniu swojej niezależności od roamingu krajowego, firma staje się w pełni niezależnym dostawcą konwergentnych usług mobilnych i stacjonarnych dla całej Polski.- 19.12.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Play
-
Image
Łukasiewicz i Grupa WB zawarły strategiczne partnerstwo PAP
Sieć Badawcza Łukasiewicz oraz spółki z Grupy WB (WB Electronics, Polska Amunicja oraz MindMade) podpisały umowę o strategicznym partnerstwie w obszarze badań, rozwoju i transferu technologii. „Synergia pozwoli rozwijać systemy bezzałogowe, rakietowe, amunicję i elektronikę” - powiedział dr Hubert Cichocki, prezes Centrum Łukasiewicz.- 19.12.2025, 09:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ