Newsletter

Biznes i finanse

CIS: zasady obsługi prasowej posiedzenia Senatu w dniach 11-13 stycznia (komunikat)

08.01.2021, 10:27aktualizacja: 08.01.2021, 10:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Centrum Informacyjne Senatu informuje:

Centrum Informacyjne Senatu uprzejmie przekazuje zasady obsługi prasowej 20. posiedzenia Senatu w dniach 11-13 stycznia. Początek posiedzenia 11 stycznia o godz. 11.00.

Przypominamy, że obowiązują szczególne zasady obsługi prasowej posiedzeń, wprowadzone w związku ze stanem epidemii, działaniami Kancelarii Senatu mającymi na celu zwiększenie ochrony przed koronawirusem oraz ograniczeniami w dostępie do budynków parlamentu.

Pragniemy podkreślić, że zasady te zostały wprowadzone w trosce o zdrowie wszystkich osób przebywających w tych dniach w budynku Senatu - PT Dziennikarzy, Senatorów RP oraz Pracowników Kancelarii Senatu.

Przypominamy, że:

- obsługa prasowa posiedzenia, jak również wejście do kompleksu budynków parlamentu będzie możliwa tylko dla ograniczonej liczby osób. Przedstawiciele mediów, posiadający stałe i okresowe akredytacje prasowe, proszeni są o pobieranie jednorazowych kart wstępu w biurze przepustek. Bez nich wstęp do Senatu nie będzie możliwy;

- osoby nieposiadające stałych lub okresowych kart wstępu prosimy o zgłaszanie się pod adresem dpr@senat.gov.pl. UWAGA: samo zgłoszenie nie oznacza, że przepustka zostanie przyznana, zależeć to będzie od liczby przedstawicieli mediów przebywających w danym momencie na terenie Sejmu i Senatu;

- dziennikarzy, fotoreporterów i pracowników obsługi technicznej prosimy o zachowywanie dystansu, częste korzystanie z płynu do dezynfekcji rąk oraz zakrywanie ust i nosa;

- dziennikarzy uprzejmie prosimy o korzystanie z tyczek do mikrofonów podczas nagrywania ewentualnych wypowiedzi Senatorów RP;

- stacje telewizyjne zachęcamy do korzystania z sygnału telewizyjnego produkowanego przez Senat TV. Dziennikarzy radiowych oraz prasowych i agencyjnych zachęcamy do rejestracji dźwięku oraz śledzenia obrad Senatu za pośrednictwem transmisji na stronie internetowej senat.gov.pl oraz w mediach społecznościowych Senatu;

Uprzejmie prosimy o zrozumienie oraz o zgodną współpracę z pracownikami Centrum Informacyjnego Senatu oraz funkcjonariuszami Straży Marszałkowskiej. W razie problemów prosimy o kontakt z Działem Prasowym CIS tel.+22 694 95 22.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)

kom/ kos/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.01.2021, 10:27
Źródło informacji CIS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ