Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Opracowany na dogłębnej analizie inteligencji skóry, czyli wrodzonych umiejętności skóry pozwalających na rozróżnienie między złymi a dobrymi stymulantami oraz możliwości komórek skóry w zakresie dzielenia się informacjami, La Creme wykorzystuje precyzyjne zrozumienie zachowania komórek skóry do zapewnienia wyjątkowych rezultatów. Opracowany ponownie osiem razy od zaistnienia na rynku w 1982 r. La Creme w każdej odsłonie opiera się na najnowszych odkryciach płynących z ciągłych badań Clé de Peau Beauté. Każda nowa wersja jest skuteczniejsza i bardziej złożona niż poprzednia.
W skład nowego La Creme wchodzi bardzo skuteczna mieszanka własnościowego kompleksu Skin-Empowering Illuminator, który obejmuje pięć kluczowych składników: esencję z platynowo złotego jedwabiu, ekstrakt z muszli japońskiej perły, teaninę, ekstrakt z pachnotki i ekstrakt z dzięglu Angelica Acutiloba. Kompleks składników wzmacnia inteligencję skóry i usprawnia jej możliwości w zakresie naprawy i ochrony przed różnorodnymi szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Ponadto unowocześniona formuła zawiera nowy ekstrakt CeraFerment pozyskany z drożdży odkrytych w prefekturze Akita w Japonii. Składnik ten wzmacnia możliwości regeneracyjne skóry i ujędrnia ją od środka.
Wyjątkowo bogata i luksusowa w dotyku tekstura La Creme została opracowana przez mistrzów kosmetyki w procesie obejmującym wiele dni pracy i wiele etapów opierających się na szczegółowych pomiarach i dokładnym mieszaniu ponad sześćdziesięciu wyselekcjonowanych składników. Efekt wyzwala wewnętrzny blask i skutecznie poprawia wygląd skóry, dodając jej młodości i młodzieńczej pełności w 12 tygodni[1].
Nowy La Creme sprzedawany w wyjątkowym, przypominającym klejnot opakowaniu został zaprezentowany na zamkniętym wydarzeniu, które odbyło się w kultowym londyńskim Serpentine Magazine w Hyde Parku. Ponad 100 najważniejszych redaktorów, osobistości wpływowych i detalistów z całego świata było gośćmi Yukari Suzuki, głównej dyrektor marki Clé de Peau Beauté i Katsunori Yoshidy, głównego dyrektora technologii w Clé de Peau Beauté Laboratory.
Przepełniony światłem budynek, który odzwierciedlał obietnicę blasku La Creme, był idealnym miejscem pozwalającym na pełne wykorzystanie technologii i światła do utworzenia interakcyjnego i całościowego doświadczenia marki. Każdy element podkreślał osiągnięcia Clé de Peau Beauté na drodze do pokonywania granic nauki i innowacji. Goście wspólnie podziwiali cyfrowe i interaktywne instalacje multimedialne, które przedstawiały podróż marki, ewolucję La Creme i odkrycia naukowe dotyczące skóry leżące u podstawy wyjątkowo luksusowych rezultatów La Creme.
Wydarzenie było także innym ważnym kamieniem milowym - wejściem marki na rynek europejski w Londynie jako pierwszym punkcie.
„La Creme jest w samym sercu marki Clé de Peau Beauté i z dumą przedstawiamy odnowioną formułę, która powstała na bazie naszego niesłabnącego zobowiązania do badań i innowacji w zakresie pielęgnacji skóry. Krem jest symbolem luksusu, który łączy najpotężniejsze technologie w celu wzmocnienia wrodzonych możliwości skóry co do blasku każdego dnia” - skomentowała dyrektor Suzuki.
„Co więcej, zdecydowaliśmy się na organizację prezentacji produktu w Londynie, ponieważ to wspaniałe miasto jest pierwszym krokiem na drodze naszej marki w Europie. Jesteśmy podekscytowani niekończącymi się możliwościami w przyszłości, do których dostęp mamy dzięki zaangażowaniu naszego oddanego zespołu badań i rozwoju, ciągle dążącego do przekraczania granic nauki w celu zapewnienia blasku tak wyraźnego, że emanuje z wnętrza” - dodała dyrektor.
Prezentację produktu uświetniła uroczysta kolacja w Corinthia Hotel London, której gospodarzami były: marka Clé de Peau Beauté i międzynarodowa ambasadorka marki Felicity Jones.
O Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Cosmetics powstała w 1982 r. jako wysublimowany wyraz połączenia elegancji i nauki. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez innowacyjne technologie kosmetyków do pielęgnacji skóry i wykorzystywanie makijażu z całego świata. Marka, której zawsze przewodzi duch rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, którego źródło jest we wnętrzu. Kosmetyki marki dostępne są w 14 krajach i regionach na świecie.
Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté w serwisie Instagram: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/
[1] *Badania przeprowadzone w RPA na 100-103 kobietach z populacji kaukaskiej w wieku od 40 do 68 lat w dniach 25 lipca do 18 października 2018 roku.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013291/Cle_de_Peau_Beaute_unveils_new_La_Creme.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013292/La_Creme_physical_celebration.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013290/L_RMSY_1.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1008917/Cle_de_Peau_Logo.jpg
Źródło: Clé de Peau Beauté
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.10.2019, 11:03 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |