Newsletter

Biznes i finanse

Clé de Peau Beauté świętuje czterdziestolecie i otwiera kolejny rozdział

13.01.2022, 08:52aktualizacja: 13.01.2022, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Clé de Peau Beauté
PR Newswire/Clé de Peau Beauté
Od 2022 roku Dakota Fanning, Diana Silvers i Ella Balinska dołączą do Clé de Peau Beauté jako globalne ambasadorki marki.

TOKYO, 13 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, globalna marka luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu, kończy w tym roku czterdzieści lat – to już cztery dekady dążenia do blasku i osiągania najwyższej jakości poprzez naukę i innowacje. Rocznica ta jest idealną okazją do upamiętnienia osiągnięć oraz przedstawienia śmiałych zamierzeń marki na przyszłość. Jako zapowiedź kolejnego rozdziału w działalności marki Clé de Peau Beauté ma zaszczyt przedstawić Dakotę Fanning, Dianę Silvers i Ellę Balinską jako nowe twarze marki. Każda z tych niesamowitych kobiet uosabia cechy charakterystyczne marki – inteligencję i bezkompromisowość – reprezentując jednocześnie globalną społeczność kobiet, które posiadają wrodzony blask sprawiający, że każda z nich jest tak niezwykła.

Zgodnie z charakterystycznym dla Clé de Peau Beauté zaangażowaniem w czerpanie z najlepszych osiągnięć nauki i innowacji marka wykorzystała najnowocześniejszą technologię, aby zgromadzić media z całego świata w The House of Infinite Radiance – wirtualnym domu, który przedstawia wszystkie oblicza marki, teraźniejszość i przyszłość. W The House of Infinite Radiance goście mieli okazję po raz pierwszy spotkać się z trzema nowymi globalnymi ambasadorami marki Clé de Peau Beauté oraz zapoznać się z kolekcjami, które zostaną zaprezentowane w nadchodzącym roku, dzięki interaktywnym punktom kontaktu i treściom przygotowanym na zamówienie.

„Czterdziesta rocznica powstania marki to ważna okazja dla Clé de Peau Beauté i idealna sposobność, aby uczcić kobiety, dla których działamy. Głęboko wierzymy, że wewnętrzny blask jest cechą każdej kobiety – marka zdaje sobie również sprawę, że prawdziwy blask jest wielowymiarowy i znajduje wyraz na wiele różnych sposobów, z których każdy jest równie piękny. Dlatego bardzo się cieszę, że mogę przedstawić Dakotę, Dianę i Ellę, trzy aktorki, które są prawdziwymi przedstawicielkami współczesnych kobiet – silnych, pewnych siebie, świadomych społecznie i zawsze pracujących nad wykorzystaniem swojego potencjału oraz potencjału tych, które je otaczają. Cieszymy się, że są częścią rodziny Clé de Peau Beauté” – powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor marki Clé de Peau Beauté.

Dakota Fanning zapytana o to, co oznacza dla niej dołączenie do rodziny Clé de Peau Beauté, powiedziała:

”To zaszczyt nie tylko być poproszoną o reprezentowanie tak znamienitej luksusowej marki, ale również przyjąć tę propozycję, dołączając do tak utalentowanych kobiet jak Ella i Diana. Zawsze byłam fanką produktów Clé de Peau Beauté i podzielam przekonanie tej marki o znaczeniu celebrowania własnych wyjątkowych i indywidualnych atutów”.

Diana Silvers dodała:

„Clé de Peau Beauté to marka z niezwykle bogatą historią, a jej dążenie do doskonałości prawdziwie do mnie przemawia. Firma zawsze stara się wprowadzać innowacje i ewoluować, i miałam okazję obserwować, jak dzięki temu powstają wysokiej jakości produkty zaprojektowane z myślą o indywidualnych atutach kobiet. Marka zbudowała globalną społeczność wsparcia, opierając się na tym przesłaniu, i naprawdę nie mogę się doczekać, aby wziąć w tym udział wraz z Dakotą i Ellą”.

Ella odpowiedziała:

„To, co naprawdę przemawia do mnie w tej marce, to fakt, że promuje ona wysokiej jakości produkty i ma globalną misję filantropijną, która daje dziewczynom możliwość wyrażenia siebie poprzez edukację. To dla mnie ważne i jestem dumna, że mogę się tym zajmować z wybitnymi kobietami, takimi jak Dakota i Diana”.

Aktorki wystąpią po raz pierwszy w reklamie w styczniu 2022 roku w kampanii nakręconej przez Cliffa Wattsa. Dakota, Diana i Ella wezmą udział w ekskluzywnych wydarzeniach medialnych, począwszy od styczniowego otwarcia The House of Infinite Radiance. Przez cały rok 2022 Clé de Peau Beauté będzie z dumą prezentować nowe produkty i kolekcje, aby uczcić ten wyjątkowy rok i zademonstrować swoje zaangażowanie w dążenie do doskonałości i blasku.

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako najwyższa forma połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez wykorzystanie innowacyjnych technologii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu z całego świata. Marka, której zawsze przewodzi duch rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, który pochodzi z wnętrza. Kosmetyki marki dostępne są w 23 krajach i regionach na świecie*.

*Stan na styczeń 2022 r.

Strona poświęcona czterdziestoleciu Clé de Peau Beauté: https://www.cledepeau-beaute.com/int/40th-anniversary.html

Strona poświęcona ambasador(k)om marki Clé de Peau Beauté Brand Ambassador Site: https://www.cledepeau-beaute.com/int/meet-ambassador.html

Oficjalna strona Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

Życiorysy ambasadorek marki

Dakota Fanning jest amerykańską aktorką, która ma na swoim koncie liczne role filmowe. Jest najmłodszą aktorką nominowaną do nagrody Screen Actors Guild Award®. Ostatnio można ją było oglądać w roli Sarah Howard w drugim sezonie docenionego przez krytyków serialu „Alienista”. Serial miał premierę w USA i został uznany za najlepszy nowy dramat w telewizji kablowej i był nominowany do Złotych Globów® oraz nagrody Emmy® w kategorii najlepszy serial limitowany. Fanning, która ostatnio zagrała również w filmie Quentina Tarantino „Pewnego razu w Hollywood”, będzie można zobaczyć w zapowiadanym serialu antologicznym „The First Lady” oraz serialu dramatycznym ”Ripley” – oba będą emitowane w kanale Showtime. Dakota Fanning jest nie tylko odnoszącą sukcesy aktorką, ale również ambasadorką artystów w organizacji Save the Children.

Diana Silvers, amerykańska aktorka i modelka, zadebiutowała w filmie „Glass” M. Night Shyamalana. Znana jest z roli Hope w filmie Olivii Wilde „Booksmart”, Erin Naird w „Space Force” dostępnym na Netflixie oraz Maggie u boku Octavii Spencer w filmie „Ma” wytwórni Blumhouse/Universal. Diana jest wschodzącą gwiazdą, a nagłówki gazet nazwały ją „nową pierwszą damą Hollywood”. Poza aktorstwem Diana z zaangażowaniem działa na rzecz lokalnej społeczności – wspiera wiele celów filantropijnych, w tym St. Jude Children's Hospital, National Breast Cancer Foundation i Joyful Heart Foundation.

Ella Balinska jest jedną z najbardziej obiecujących młodych aktorek swojego pokolenia. Największą popularność przyniosły jej debiut i główna rola filmowa Jane Kano, niezłomnej byłej agentki MI-6 w „Aniołkach Charliego”. Następnie wystąpi w niecierpliwie wyczekiwanym serialu Netflixa „Resident Evil”, którego produkcja niedawno się zakończyła, oraz w wyprodukowanym przez wytwórnię Blumhouse filmie fabularnym „Run Sweetheart Run”, który zadebiutował na festiwalu Sundance i będzie miał globalną premierę na Amazon Prime. Ella będzie również odtwórczynią głównej roli Frey Holland w epickiej grze wideo „Forspoken” firmy Square Enix na Playstation 5. Ella ma ugruntowaną pozycję w świecie mody i filantropii – jest globalną ambasadorką kultowej kolekcji biżuterii Panthère de Cartier i została zaproszona do zostania członkinią British Fashion Council w charakterze patronki założycielki BFC Foundation Charity. Po ukończeniu Guildford School of Acting w Londynie z wyróżnieniem Ella Balinska stworzyła w swojej uczelni macierzystej stypendium dla studentów reprezentujących globalną większość – wspierając i pogłębiając rozumienie tożsamości kulturowej i autentyczności podczas nauki zawodu.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1709324/CPB_40_years_logo_01_Logo.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1709325/22SS_PLATES_D2_0048_TRIPLE_COMP_V7_2_NO_CROP_LAYERED_PO_2_1_1.jpg

Źródło: Clé de Peau Beauté

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2022, 08:52
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ