Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polacy zwracają uwagę na to, ile wydają na jedzenie poza domem. Potwierdziło to badanie preferencji konsumentów zrealizowane dla Circle K, w którym co trzeci uczestnik przyznał, że przeznacza na ten cel do 50 zł dziennie, a co czwarty do 20 zł. Dodatkowo 31% wskazało, że zmniejszyło swój budżet na posiłki na mieście. Warto dodać, że blisko połowa ankietowanych jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Nie bez znaczenia pozostaje kwestia smaku zamawianego posiłku, niemal połowa Polaków kieruje się właśnie tym czynnikiem przy zakupie. W dalszej kolejności respondenci wskazali wysoką jakość oraz niską cenę.
Znając preferencje zakupowe swoich klientów, Circle K przygotowało wyjątkową akcję promocyjną „Food Day”, która wystartuje już w najbliższy wtorek, 28 listopada, na stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego w godzinach od 6:00 do 16:00 będą mieli okazję kupić 3 różne zestawy śniadaniowe oraz lunchowe w promocyjnej cenie 5 zł z kartą EXTRA, którą można założyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 14 zł.
„Circle K to nie tylko stacja paliw, ale również miejsce, w którym można zjeść, odpocząć czy napić się dobrej kawy. Nasze badanie pokazało, że Polacy często jedzą poza domem, a kluczowymi kryteriami wyboru gotowego posiłku są dla nich smak (46%) oraz wysoka jakość (21%). Wiemy również, jak ważny jest aspekt cenowy, dlatego przygotowaliśmy specjalne zestawy ulubionych przekąsek z napojem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. W ten sposób chcemy podziękować lojalnym klientom, którzy każdego dnia wybierają nasze stacje, a także zaprosić te osoby, które jeszcze nie miały okazji spróbować aromatycznej kawy czy pysznych Hot Dogów z Circle K” – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.
Sieć przygotowała wiele propozycji takich jak kanapka słoneczna, czyli połączenie pszennej kajzerki z serem, szynką i porem, która serwowana jest również na ciepło lub dwa croissanty maślane w zestawie z dowolną kawą w rozmiarze S, M lub L, herbatą, gorącą czekoladą lub napojem dla dzieci Bambinoccino (kakao z pianką mleczną), a także dowolny Hot Dog z napojem Pepsi lub Pepsi Max 0,5 l. Dzięki specjalnej ofercie klienci będą mogli w tym dniu nabyć zarówno zestaw na śniadanie, jaki i na lunch, a ich wydatki na ten cel nadal będą zdecydowanie poniżej średniego dziennego budżetu na posiłki poza domem, który został zadeklarowany w przeprowadzonym badaniu.
Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day
Circle K Polska
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 400 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanową stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieci sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/
Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.
Źródło:
[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.
KONTAKT:
Monika Warniełło
Grayling Poland
tel. +48 607 701 627
e-mail: monika.warniello@grayling.com
Źródło informacji: Circle K
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.11.2023, 07:00 |
Źródło informacji | Circle K |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Team Poland dla Ukrainy - wspólna marka instytucji rozwoju dla wspierania konkurencyjności polskich firm
Sześć instytucji polskiego systemu rozwoju tworzy markę Team Poland. Będą pod nią oferowane produkty i usługi wspierające ekspansję międzynarodową przedsiębiorstw. Synergiczne podejście - połączenie ofert, kompetencji i doświadczenia - ma sprawić, że instytucje rozwoju z Grupy PFR będą skuteczniej zwiększać konkurencyjność polskich firm.- 07.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Agencja Rozwoju Przemysłu
-
Image
WeNet ogłasza powołanie Joanny Plona na stanowisko prezeski Grupy oraz przedstawia nową strategię rozwoju
Od 1 lipca 2025 roku stanowisko prezeski zarządu Grupy WeNet objęła Joanna Plona, zastępując Michała Wrzesińskiego, co-foundera WeNet, który przechodzi do Rady Nadzorczej. Jednocześnie firma ogłasza nową strategię rozwoju, której celem jest wzmocnienie pozycji WeNet jako partnera technologicznego dla przedsiębiorców z sektora MŚP, oferującego szeroki wachlarz rozwiązań opartych na AI, wspierających ich w budowaniu obecności online, zarządzaniu relacjami z klientami oraz operacjach biznesowych. W ten sposób WeNet chce dać przedsiębiorcom narzędzia, które do tej pory były zarezerwowane głównie dla największych organizacji.- 07.07.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ