Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polacy zwracają uwagę na to, ile wydają na jedzenie poza domem. Potwierdziło to badanie preferencji konsumentów zrealizowane dla Circle K, w którym co trzeci uczestnik przyznał, że przeznacza na ten cel do 50 zł dziennie, a co czwarty do 20 zł. Dodatkowo 31% wskazało, że zmniejszyło swój budżet na posiłki na mieście. Warto dodać, że blisko połowa ankietowanych jedząc na mieście, decyduje się na zestaw złożony z dania i napoju (46%). Nie bez znaczenia pozostaje kwestia smaku zamawianego posiłku, niemal połowa Polaków kieruje się właśnie tym czynnikiem przy zakupie. W dalszej kolejności respondenci wskazali wysoką jakość oraz niską cenę.
Znając preferencje zakupowe swoich klientów, Circle K przygotowało wyjątkową akcję promocyjną „Food Day”, która wystartuje już w najbliższy wtorek, 28 listopada, na stacjach sieci z ofertą gastronomiczną w całej Polsce. Uczestnicy programu lojalnościowego w godzinach od 6:00 do 16:00 będą mieli okazję kupić 3 różne zestawy śniadaniowe oraz lunchowe w promocyjnej cenie 5 zł z kartą EXTRA, którą można założyć również w dniu promocji, czy w momencie zakupu. Oznacza to realną oszczędność na jednym zestawie nawet do 14 zł.
„Circle K to nie tylko stacja paliw, ale również miejsce, w którym można zjeść, odpocząć czy napić się dobrej kawy. Nasze badanie pokazało, że Polacy często jedzą poza domem, a kluczowymi kryteriami wyboru gotowego posiłku są dla nich smak (46%) oraz wysoka jakość (21%). Wiemy również, jak ważny jest aspekt cenowy, dlatego przygotowaliśmy specjalne zestawy ulubionych przekąsek z napojem w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. W ten sposób chcemy podziękować lojalnym klientom, którzy każdego dnia wybierają nasze stacje, a także zaprosić te osoby, które jeszcze nie miały okazji spróbować aromatycznej kawy czy pysznych Hot Dogów z Circle K” – mówi Renata Timoščik, Market Development Director w Circle K Polska.
Sieć przygotowała wiele propozycji takich jak kanapka słoneczna, czyli połączenie pszennej kajzerki z serem, szynką i porem, która serwowana jest również na ciepło lub dwa croissanty maślane w zestawie z dowolną kawą w rozmiarze S, M lub L, herbatą, gorącą czekoladą lub napojem dla dzieci Bambinoccino (kakao z pianką mleczną), a także dowolny Hot Dog z napojem Pepsi lub Pepsi Max 0,5 l. Dzięki specjalnej ofercie klienci będą mogli w tym dniu nabyć zarówno zestaw na śniadanie, jaki i na lunch, a ich wydatki na ten cel nadal będą zdecydowanie poniżej średniego dziennego budżetu na posiłki poza domem, który został zadeklarowany w przeprowadzonym badaniu.
Szczegóły, regulamin promocji oraz lista stacji biorących udział w akcji są dostępne na stronie internetowej Circle K: https://www.circlek.pl/food-day
Circle K Polska
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 400 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard). To światowy lider w obszarze convenience oraz mobilności. Działa w 24 krajach i terytoriach oraz posiada blisko 14 100 sklepów, z czego około 10 700 stanową stacje paliw. Portfolio firmy stanowią dobrze znane marki Couche-Tard oraz Circle K, tworząc jedną z największych niezależnych sieci sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. Koncern jest również liderem w branży sklepów typu convenience i stacji paliw w Kanadzie, Skandynawii, krajach bałtyckich, a także w Irlandii. W całej swojej sieci zatrudnia blisko 122 000 osób.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/
Zachęcamy do polubienia profilu na Facebook, Instagram, LinkedIn oraz śledzenia oficjalnego kanału na Youtube.
Źródło:
[1] Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research w listopadzie 2023 r. w formie wywiadów online na zlecenie Circle K na reprezentatywnej próbie pełnoletnich Polek i Polaków.
KONTAKT:
Monika Warniełło
Grayling Poland
tel. +48 607 701 627
e-mail: monika.warniello@grayling.com
Źródło informacji: Circle K
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.11.2023, 07:00 |
Źródło informacji | Circle K |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
XII Kongres PIU ma szansę otworzyć nowy rozdział dla sektora ubezpieczeń
Konkurencyjność nie rodzi się dziś z rywalizacji, lecz z umiejętności łączenia sił i współpracy. To podejście powinien przyjąć nie tylko sektor ubezpieczeniowy, ale cała gospodarka. Tym bardziej, że wyzwań nie brakuje. Przemiany na rynku ubezpieczeń nabierają tempa – a centrum dyskusji o tych zmianach stał się XII Kongres Polskiej Izby Ubezpieczeń. To nie tylko doroczne spotkanie ekspertów, regulatora, nadzorcy i liderów rynku – to przestrzeń realnego dialogu o przyszłości, która dzieje się tu i teraz. „Dziś konkurencyjność to nie rywalizacja, lecz sztuka współpracy” – podkreślił Jan Grzegorz Prądzyński, prezes PIU. Uczestnicy Kongresu wspólnie szukali odpowiedzi na pytanie, jak lepiej służyć klientom i sprostać rosnącym wyzwaniom społeczno-gospodarczym.- 03.06.2025, 11:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów PAP
Sukces nowoczesnego banku nie zależy obecnie jedynie od tego, jak szybko rośnie na rynku finansowym, ale również od tego, w jakim stopniu spełnia coraz większe oczekiwania swoich klientów – wskazywali uczestnicy rozmowy z cyklu „Nowy ulubiony bank”, która odbyła się w podczas XV Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie. Inicjatorem i patronem cyklu debat jest PKO Bank Polski.- 03.06.2025, 10:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
NIKE, Inc. Appoints Michael Gonda as Executive Vice President and Chief Communications Officer
- 03.06.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ