Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Vabun S.A. jest właścicielem marki produkującej perfumy i kosmetyki. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest Radosław Majdan, który pełni w spółce funkcję prezesa zarządu. Obecnie firma posiada gotowe trzy linie perfum i żeli pod prysznic: Vabun Black, Vabun Gold oraz Vabun Sport. Oprócz perfum spółka przygotowuje się do sprzedaży pozostałych kosmetyków dla mężczyzn: dezodorant i żel do golenia oraz rozpoczyna prace nad ofertą dla kobiet.
"Pierwsza z umów została podpisana z firmą SHE Cosmetic Lab Sp. z o.o. Firma jest producentem specjalistycznych produktów kosmetycznych, których sprzedaż prowadzona jest m.in. w sieciach Rossmann, Dayli i Hebe” - tłumaczy prezes Radosław Majdan. - Kontrahent dodatkowo zobowiązał się do prowadzenia indywidualnych negocjacji w sprawie wprowadzenia produktów marki Vabun do sieci handlowych: Alma Market, Drogerie Vica, Drogerie Kama, Drogerie Wispol, Drogerie Natura, SuperPharm oraz delikatesy Piotr i Paweł".
Z kolei druga umowa została zawarta z czeską spółką Alleson s.r.o. z siedzibą w Dolni Lutyne w Czechach. Parafowanie umowy oznacza przygotowanie oferty produktowej na rynek czeski, gdzie za podpisywanie dalszych umów handlowych oraz budowę sieci sprzedaży odpowiedzialny będzie czeski kontrahent.
Jak wyjaśnia Radosław Majdan zawarte umowy definiują istotne warunki współpracy handlowej, tj. zasad sprzedaży oraz promocji wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków wytworzonych lub dostarczonych przez Vabun. Umowy stanowią bezpośrednie wsparcie handlowe w dystrybucji kosmetyków i perfum produkowanych i dostarczanych przez Vabun. Dodatkowo spółka udziela prawa do wykorzystania wizerunku w materiałach promujących i w specjalnych akcjach marketingowych w prasie, radiu, telewizji i internecie.
"Wedle dodatkowych informacji nasza spółka portfelowa Vabun S.A. prowadzi także rozmowy z kontrahentami na rynku niemieckim oraz rumuńskim. Wspieramy ich aktywnie w tym procesie i niewykluczone, że jeszcze w tym roku negocjacje będą sfinalizowane stosownymi umowami handlowymi. Mam nadzieję, że będzie miał to istotny wpływ na rozwój i kapitalizację całej Grupy Kapitałowej MBF" - kończy optymistycznie Robert Krassowski.
MBF Group S.A. posiada łącznie ze spółką zależną MBF Inwestycje Kapitałowe Sp. z o.o. 1490000 akcji w spółce Vabun S.A., co stanowi 33,11% w kapitale zakładowym oraz 19,84% głosów w zgromadzeniu akcjonariuszy tej spół. Krassowski w niedawnym wywiadzie poinformował że spółka nie wyklucza zwiększenia zaangażowania, również poprzez swoje spółki zależne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 18.09.2015, 13:13 |
| Źródło informacji | Biuro Zarządu MBF Group S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ