Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarejestrowana na początku bieżącego roku przez Radosława Majdana i MBF Group S.A. spółka Vabun S.A. rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Przez kilka miesięcy funkcjonowania zawarła ona szereg umów na dystrybucję produkowanych perfum i żeli pod prysznic. W portfolio firmy znajdują się wiodące sieci drogerii: Hebe, Dayli oraz Drogerie Polskie. Dodatkowo produkty spod znaku złotego jastrzębia można spotkać w salonach Pako Lorente i GoSport.
Firma nie zadowala się tylko rynkiem polskim. We wrześniu podpisano umowę z berlińską firmą Rauch Und Groen GbR. Zawarcie umowy oznacza ekspansję produktową na rynku niemieckim, gdzie za podpisywanie dalszych umów handlowych oraz budowę sieci sprzedaży odpowiedzialny będzie berliński kontrahent. Ponadto podjęto próbę wejścia na rynek czeski. W tym celu podpisano umowę z firmą Alleson s.r.o.
W dniu 5 listopada 2015 r. Vabun podpisał list intencyjny z podmiotem włoskim działającym w dziedzinie sprzedaży kosmetyków i perfum. Zgodnie z postanowienia parafowanego listu Vabun udzieli wyłączności na dystrybucję produkowanych kosmetyków na terytorium Włoch. Właściwa umowa handlowa ma zostać podpisana w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia listu i będzie miała charakter stałej umowy dystrybucyjnej.
Vabun jest właścicielem marki produkującej perfumy i kosmetyki. Projektodawcą przedsięwzięcia jest Radosław Majdan, który pełni w spółce funkcję prezesa zarządu. Oprócz perfum spółka przygotowuje do sprzedaży kosmetyki dla mężczyzn: żel pod prysznic, dezodorant i żel do golenia.
MBF Group S.A. posiada łącznie ze spółką zależną 1 490 000 akcji zwykłych na okaziciela, co stanowi 33,11% w kapitale zakładowym oraz 19,84% głosów w zgromadzeniu akcjonariuszy. MBF Group S.A. nie wyklucza zwiększenia zaangażowania, również poprzez swoje spółki zależne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.12.2015, 17:01 |
| Źródło informacji | Biuro Zarządu MBF Group S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ