Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHENGDU, Chiny, 2 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- 20. Międzynarodowe Targi Zachodnich Chin (Western China International Fair) odbywały się w Chengdu w dniach 25-29 maja pod hasłem „Pogłębianie reform dla szybszego tempa wzrostu, większej otwartości i lepszych perspektyw rozwojowych”.
W tym roku przypada 25. rocznica pierwszej edycji targów. Na imprezę przybyło ponad 3000 przedsiębiorców z 62 krajów i regionów, w tym po raz pierwszy z Boliwii, Kuby i Nikaragui. Przedstawiciele honorowych gości, Węgier i Laosu, wskazywali, że w trakcie targów osiągnęli porozumienie w sprawie współpracy z kilkoma chińskimi przedsiębiorcami i dostrzegają duży potencjał współpracy z Zachodnimi Chinami w zakresie kultury, turystyki, technologii i kulinariów. Na targach zaprezentowano chińskie „sztuczne słońce” nowej generacji, HL-3 i inne nowe i pionierskie technologie i produkty świadczące o zaawansowanych możliwościach produkcyjnych i potencjale innowacji naukowych Zachodnich Chin. Obecnie 13 z 80 krajowych zaawansowanych klastrów produkcyjnych mieści się właśnie w zachodnich prowincjach.
Podczas targów różne podmioty z Zachodnich Chin podpisały 416 umów współpracy inwestycyjnej z krajowymi i międzynarodowymi inwestorami na łączną kwotę 354,3 mld renminbi. Wydarzenia o tematyce ekonomicznej i handlowej kojarzące ze sobą różne podmioty, takie jak Sympozjum dla przedsiębiorstw wielonarodowych „Inwestuj w Syczuanie” (sesja włoska) oraz 15. Międzynarodowa Konferencja Sourcingowa Zachodnich Chin zapewniły szersze platformy do wymiany i współpracy pomiędzy firmami chińskimi i zagranicznymi.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.06.2025, 10:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |