Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Hamburg, Niemcy i Arlington, Virginia, 5 listopada 2019 r. /PRNewswire/ - Firma CoreMedia, globalna platforma zarządzania treścią i twórca CoreMedia Content Cloud, z przyjemnością ogłasza nawiązanie pomyślnej współpracy z OpenGate Capital, globalną firmą private equity, na zasadzie większościowej inwestycji. Rozwiązanie CoreMedia Content Cloud łączy informacje na temat produktu w czasie rzeczywistym z multimedialnymi treściami marketingowymi i zapewnia spójne, spersonalizowane wysyłanie wiadomości na temat produktów w różnych kanałach cyfrowych. Nowa inwestycja, która obejmuje także wkład Silicon Valley Bank, oddziału zależnego SVB Financial Group, jest dodatkiem do niezależnego finansowania CoreMedia i pozycjonuje firmę na dobrej drodze do wzrostu w Ameryce Północnej i nie tylko. Warunki inwestycji nie zostały ujawnione.
„Tempo marketingu cyfrowego zwiększa się każdego dnia – skomentował Sören Stamer, główny dyrektor wykonawczy i współzałożyciel CoreMedia. – Wiodące przedsiębiorstwa potrzebują otwartych rozwiązań typu agile do koordynacji marki we wszystkich źródłach. Dzięki temu możliwe jest zapewnianie zsynchronizowanego doświadczenia w każdym punkcie styku z marką, w tym online, na urządzeniach mobilnych, w sklepach, poza domem, w reklamie programatycznej i wideo. Jestem dumny z naszego zespołu i z tego, co udało się nam osiągnąć. Współpraca z OpenGate przyspieszy nasze dążenia do wspierania firm w budowie i zarządzaniu prawdziwie kultowymi markami” – dodał dyrektor.
Innowacja produktowa to główny obszar pracy CoreMedia, a inwestycja OpenGate pomoże firmie w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do automatyzacji powtarzalnych zadań. Dzięki temu klienci firmy będą mogli pozytywnie zaskakiwać konsumentów nowymi, spersonalizowanymi doświadczeniami zakupowymi. Współpraca napędzi także ekspansję międzynarodową i zwiększy globalną świadomość na temat firmy.
„Bardzo cieszymy się z współpracy z CoreMedia i utalentowanym zespołem firmy u progu nowego etapu rozwoju. Z przyjemnością będziemy wspierać firmę w dalszym zapewnianiu wiodących w branży rozwiązań, które zwiększają produktywność, responsywność i znaczenie marketingu cyfrowego na skalę globalną” – skomentował założyciel i główny dyrektor wykonawczy OpenGate Capital Andrew Nikou.
Transakcja umożliwi CoreMedia jeszcze lepsze wykorzystanie 20-letniego doświadczenia w roli wiodącego dostawcy rozwiązań doświadczeń cyfrowych na potrzeby globalnych marek w szeregu branż, w tym detal, media, produkcja, telekomunikacja, sektor publiczny i dobra luksusowe.
O CoreMedia AG
Firma CoreMedia ma swoją siedzibę główną w Hamburgu w Niemczech i prowadzi biura na całym świecie. Firma zajmuje się strategicznym zarządzaniem treścią i koordynacją doświadczeń na rzecz najbardziej kultowych marek internetowych świata. Wiodące firmy B2C (Deckers, Luxottica, PVH Corp, Finnair, T-Mobile) i B2B (Continental, Claas, Emerson, DMG-Mori) tworzą światowej klasy doświadczenia cyfrowe przy pomocy CoreMedia. Jako firma skupiająca wizjonerów, zaufanych doradców i oddanych ekspertów, CoreMedia wynosi marki na zupełnie nowy poziom doświadczeń cyfrowych. Dialog liczy się dla nas najbardziej, dlatego też zapraszamy do kontaktu. Dodatkowe informacje i możliwość zaaranżowania pokazu demonstracyjnego można znaleźć na stronie www.coremedia.com. Zachęcamy do obserwowania firmy w serwisach LinkedIn, Twitter @contentcloud i na blogu blog.coremedia.com .
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1021193/CoreMedia_Logo.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1021194/OpenGateCapital_Logo.jpg
Źródło: CoreMedia
KONTAKT Z MEDIAMI OPENGATE CAPITAL
Alanna Chaffin
OpenGate Capital
Numer bezpośredni: +1-310-432-7060
e-mail: achaffin@opengatecapital.com
KONTAKT Z MEDIAMI COREMEDIA
Doug Heise
CoreMedia
Numer bezpośredni: +1.415.371.0400
e-mail: doug.heise@coremedia.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2019, 10:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |