Newsletter

Coty Inc. finalizuje transakcję przejęcia marki kosmetycznej Bourjois od CHANEL

02.04.2015, 13:26aktualizacja: 02.04.2015, 13:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK I PARYŻ - (BUSINESS WIRE) - Spółki Coty Inc. (NYSE:COTY) i CHANEL ogłosiły dzisiaj sfinalizowanie przez Coty transakcji przejęcia marki kosmetycznej Bourjois od CHANEL w zamian za ok. 15,43 milionów akcji zwykłych Coty - klasy A.

Kosmetyki do makijażu marki Bourjois są dostępne w 23 tys. punktów sprzedaży w przeszło 50 krajach na całym świecie. Marka ta cieszy się dużym powodzeniem, zajmując czołowe miejsca na najatrakcyjniejszych rynkach kosmetyków kolorowych, m.in. w Europie Zachodniej, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Spółkę Bourjois założył w 1863 r. francuski aktor Joseph-Albert Ponsin, który opracował linię kosmetyków dla swych kolegów ze sceny.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi te odzwierciedlają obecne poglądy Coty Inc. dotyczące oferty nabycia Bourjois. Wypowiedzi te zawierają następujące wyrażenia lub zwroty: "możliwość", "potencjał", "może", "zamierza", "będzie", "byłaby" oraz inne podobne wyrażenia lub słowa. Rzeczywiste wyniki mogą znacznie odbiegać od przewidywanych, z uwagi na istniejące ryzyko i niepewność, w tym w zakresie niedokładnej oceny transakcji, trudności odnośnie włączenia marki Bourjois w struktury Coty oraz innego rodzaju trudności w uzyskaniu oczekiwanych korzyści z transakcji. Czynniki ryzyka i niepewności, które mogą wpływać na działalność i wyniki finansowe Coty, zostały szerzej omówione w punktach pt. "Czynniki ryzyka" oraz "Omówienie i analiza stanu finansowego i wyników realizowanych działań przez zarząd" rocznego sprawozdania Spółki, złożonego na formularzu K-10 za rok obrotowy kończący się 30 czerwca 2014 r. oraz w innych okresowych sprawozdaniach, które Coty przedłożyła lub może przedłożyć Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Coty nie przyjmuje na siebie obowiązku aktualizowania tego typu informacji.

Coty Inc.

Coty to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok obrotowy zakończony 30 czerwca 2014 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 r. Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak adidas, Calvin Klein, Chloe, DAVIDOFF, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.

Bourjois

Piękno z francuskim akcentem od 1863 roku! Tak brzmi motto Bourjois, francuskiej spółki obecnej na rynkach przeszło 50 krajów. Oferta tej marki dostępna jest od ponad 150 lat i obejmuje produkty charakteryzujące się oryginalnością, kreatywnością i wymyślnością, a więc cechami, dzięki którym kobiety z całego świata mogą zasmakować słynnego paryskiego szyku.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

COTY

Relacje inwestorskie

Kevin Monaco

tel. 212-389-6815

-

Media

Jessica Baltera

tel. 212-389-7584

-

CHANEL

Media

Kathrin Schurrer

e-mail: kathrin.schurrer@chanel-corp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2015, 13:26
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ