Newsletter

Coty Inc. i Prada SA ogłaszają nawiązanie współpracy w zakresie linii zapachowej

30.10.2013, 15:54aktualizacja: 30.10.2013, 15:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Słynna marka kosmetyczna opracuje pierwszą linię zapachową dla Miu Miu.

NOWY JORK, 30 października 2013 r. /PRNewswire/ - Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) i Prada Group (http://www.pradagroup.com/en/home) (HKSE: Prada, 1913) ogłosiły dziś nawiązanie wyłącznej współpracy w zakresie opracowania, rozwoju i dystrybucji linii perfum sygnowanych marką Miu Miu. Po serii sukcesów, jakie Miu Miu odniosło w branży ekskluzywnej mody, będzie to dla tej marki pierwszy krok w świecie prestiżowych zapachów.

Utworzona w 1993 r. marka Miu Miu, jako kolejne spojrzenie Miuccii Prady na modę, cechuje się silną osobowością, jak również prowokacyjnym i zmysłowym, a także nonkonformistycznym i awangardowym stylem. Na przestrzeni lat Miu Miu zdobyło pozycję jednego z czołowych graczy w branży mody, adresując swoje produkty do kobiet o wyrobionych gustach, śledzących najnowsze trendy i koncepcje oraz chętnie eksplorujących świat mody i gotowych na eksperymenty ze swoim stylem.

Coty dało się poznać jako firma wiernie odwzorowująca kluczowe wartości, jakim hołdują ekskluzywne i wyrafinowane marki designerskie, tworząc świetnie prosperujące linie zapachowe, szanując wyjątkowe cechy danej marki i przykładając najwyższą wagę do jakości.

"Porozumienie z Coty, słynną na cały świat firmą, która służy niejako za punkt odniesienia na rynku ekskluzywnych zapachów, to znaczący krok naprzód w rozwoju Miu Miu - powiedział Patrizio Bertelli, dyrektor generalny Prada Group. - W związku z tym jestem pewien, że dzięki specjalistycznej wiedzy Coty i zdecydowanemu charakterowi Miu Miu, współpraca ta zaowocuje globalnym sukcesem i satysfakcją dla obu spółek".

"Miu Miu to jeden z najbardziej prestiżowych i szanowanych domów mody luksusowej na świecie oraz jedna z najszybciej rozwijających się marek w całej branży - dodała Michele Scannavini, dyrektor generalny Coty Inc. - Coty staje przed wyjątkową szansą zbudowania dla Miu Miu globalnej marki zapachowej, jak również poszerzenia swojego udziału w rynku prestiżowych zapachów".

Debiut linii zapachowej Miu Miu przewidywany jest na rok 2015.

Coty Inc.

Coty Inc. to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Założona w Paryżu w 1904 roku Coty jest firmą kosmetyczną, która specjalizuje się w produktach zapewniających piękny wygląd. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kolorowe kosmetyki oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała. Można je nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się globalne marki, takie jak: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Chloe i Marc Jacobs.

Więcej informacji na temat Coty Inc. znaleźć można pod adresem: http://www.coty.com.

Miu Miu

Marka Miu Miu, stworzona w roku 1993, uosabia styl i zmysłowość. To klasa, a jednocześnie nonszalancja. Styl Miu Miu charakteryzuje się silnym charakterem, kreatywnością i nutą niezależności. Miu Miu wchodzi w skład Prada Group - jednego ze światowych liderów na rynku towarów luksusowych, na którym współpracuje wraz z markami takimi, jak Prada, Church's oraz Car Shoe przy projektowaniu, produkcji i dystrybucji luksusowych torebek, produktów skórzanych, obuwia, odzieży i dodatków. Produkty Miu Miu dostępne są w 70 krajach na całym świecie za pośrednictwem sieci, która na dzień 31 lipca 2013 r. obejmuje 491 bezpośrednich punktów sprzedaży (DOS), a także szeregu luksusowych domów handlowych oraz niezależnych sprzedawców detalicznych i franczyzobiorców. 

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

MIU MIU

biuro prasowe Miu Miu

tel. +39 02 3498121

e-mail: pressoffice@miumiu.com

-

Coty Inc.

Cysette Burset

wiceprezes ds. kontaktów korporacyjnych

tel. +1-212-479-4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.10.2013, 15:54
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ