Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DETROIT, 23 grudnia 2016 r. /PRNewswire/ - Firma Crain Communications Ltd. ogłosiła dzisiaj połączenie kręgów czytelników i zasięgu marketingowego marek Plastics News Europe i Plastics & Rubber Weekly. Do tej pory marka Plastics News Europe była kierowana głównie do odbiorców w Europie kontynentalnej, a marka Plastics & Rubber Weekly obejmowała teren Zjednoczonego Królestwa. Począwszy od 1 stycznia marka Plastics News Europe zostanie główną marką firmy w całej Europie.
"Połączenie dwóch marek jest dobrym rozwiązaniem zarówno dla naszych klientów, jak i naszej działalności - skomentował decyzję Brennan Lafferty, wiceprezes i wydawca grupy Crain Global Polymer Group. - Dzięki temu uprościmy naszą ofertę na rynku, prezentując jednolitą markę zapewniającą treści i kanały marketingowe w druku oraz na platformach cyfrowych, konferencyjnych i targowych" - dodał wiceprezes.
Redaktor naczelny Plastics News Europe David Eldridge, dyrektor sprzedaży Matt Barber i dyrektor konferencyjna Donna Bushell pozostaną na stanowiskach kierowniczych.
"Mamy w Wielkiej Brytanii niesamowity zespół, któremu przewodzą David, Matt i Donna. Mają oni solidne kontakty w całym przemyślne tworzyw sztucznych - dodał Lafferty. - Cel, który nam przyświeca się nie zmienił: przekazujemy wartościowe informacje i tworzymy przestrzeń dla reklamodawców, którzy mogą dotrzeć do swoich klientów a naszych czytelników" - wyjaśnił wiceprezes.
Wśród najważniejszych wydarzeń Plastics News Europe w roku 2017 znajdują się między innymi targi Plastics Recycling Show Europe, które zaplanowano na 29-30 marca w Amsterdamie. Ponadto marka Plastics News Europe będzie gospodarzem pięciu konferencji oraz corocznej gali nagród branżowych Plastics Industry Awards, która odbędzie się w październiku w Londynie.
"Nagrody branżowe Plastics Industry Awards pozostaną najbardziej prestiżowym wydarzeniem w branżowym kalendarzu - skomentował Matt Barber, dyrektor programu nagród oraz targów Plastics Recycling Show Europe. - W trakcie gali nagradzamy innowacyjność i doskonałość, a nasi goście doświadczają niezapomnianych przeżyć" - dodał dyrektor.
"Będąc pierwszym wydarzeniem skupiającym się wyłącznie na recyklingu tworzyw sztucznych w Europie kontynentalnej, targi PRSE są obowiązkowym punktem programu dla wszystkich, którzy są związani z tym sektorem. Bezpłatna konferencja i wystawa wspierane są przez najważniejsze marki i stowarzyszenia w branży. Odwiedzający mogą się nauczyć wiele nowego, nawiązać znajomości oraz wyciągnąć korzyści z możliwości biznesowych, które daje recykling tworzyw sztucznych" - dodał Barber.
Ponadto marka Plastics News Europe będzie gospodarzem targów Plastics Design & Molding w roku 2018.
Niezależność i uczciwość dziennikarska pozostają podstawą wszystkich produktów marki Plastics News Europe.
"Marka Plastics News Europe jest już znana z relacjonowania postępów w całej europejskiej branży tworzyw sztucznych, niezależnie od granic geograficznych. Naszym celem jest wyjście naprzeciw potrzebom decydentów niezależnie od ich lokalizacji geograficznej, od szkockiego Aberdeen aż po Zagrzeb w Chorwacji" - skomentował Eldridge.
Firma Crain Communications Ltd. jest spółką podległą Crain Communications Inc. z siedzibą w Detroit, która z kolei jest koncernem medialnym typu business-to-business obejmującym 55 różnych marek, włączywszy Plastics News, Rubber & Plastics News, Automotive News, Advertising Age i Urethanes Technology International. Firma Crain zatrudnia ponad 800 pracowników na całym świecie.
Źródło: Crain Communications Ltd.
KONTAKT:
Jess Gamblin
tel. 312-635-8220
e-mail: jessica@skoogproductions.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.12.2016, 12:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |