Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Portal CrowdDragons.com wystartował 13 kwietnia 2018 r., uruchamiając dwie kampanie - crowdfundingu udziałowego oraz crowdfundingu przychodowego, gdzie twórcy dzielą się z inwestorami przyszłymi przychodami z projektu, a nie udziałami w Spółce.
Portal powstał, żeby wypełnić lukę kapitałową między środkami, którzy młodzi twórcy gier mogą uzyskać od rodziny czy znajomych, a profesjonalnymi inwestorami giełdowymi, którzy poszukują projektów, będących na dalszym etapie rozwoju. Portal umożliwia inwestycje nie tylko inwestorom z Polski, ale także wszystkim obywatelom Unii Europejskiej.
Kampanie startowe portalu CrowdDragons.com
Fat Dog Games S.A.
Fat Dog Games S.A. postawił sobie za cel pozyskanie 600 tys. zł w zamian za 10 proc. udziałów w przyszłych przychodach ze sprzedaży sześciu powstających obecnie gier, dla których jest wydawcą. Gry zostały połączone w pakiet, ponieważ w inwestycjach tego typu ważna jest dywersyfikacja ryzyka.
Zobacz kampanię: "FAT DOG GAMES - wejdź do gry z Fat Dogiem".
W dniu inauguracji zebrano 105 tys. PLN stanowiące 18% celu kampanii.
Ovid Wors Sp. z o.o.
Drugi z projektów, studio Ovid Works chce pozyskać 0,8 mln zł w zamian za 10 proc. udziałów w spółce. Celem kampanii jest sfinansowanie dalszej produkcji gry „Metamorphosis”, niezwykłej przygody w surrealistycznym świecie widzianym z perspektywy… karalucha.
Zobacz kampanię: "OVID WORKS - specjaliści od storytellingu".
Do końca roku portal zamierza zrealizować około 20 projektów z Polski i krajów Europy Wschodniej. Twórcami platformy są specjaliści z rynku kapitałowego i branży gier komputerowych zgromadzeni wokół notowanej na rynku NewConnect spółki VARSAV VR SA.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.04.2018, 14:48 |
Źródło informacji | CrowdDragons.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Eksperci: inwestowanie w zdrowie pracowników przynosi pracodawcom korzyści ekonomiczne PAP
Współczesny rynek pracy stawia przed pracodawcami nowe wyzwania: stres, wypalenie zawodowe i choroby cywilizacyjne wpływają na efektywność i zaangażowanie pracowników. O tym, jak firmy mogą wspierać zdrowie fizyczne i psychiczne swoich zespołów, dyskutowali uczestnicy konferencji #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 15:50
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Zielony ład trafił do krwioobiegu przedsiębiorców PAP
Wiedza i świadomość na temat niezbędnej transformacji gospodarki trafiła już do kadry menadżerskiej większości firm - to jeden z wniosków panelu dyskusyjnego „Co dalej z zielonym ładem? W jakim kierunku zmierza Europa?”, który odbył się podczas kongresu #ESG & #Sustainability FORUM „Go to the future”, zorganizowanego przez Polskie Stowarzyszenie ESG.- 11.04.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Wyniki kontroli IJHARS dotyczące jakości jaj PAP
Kontrole Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wykazały, że 27 proc. sprzedawanych w sklepach jaj jest oznakowane niezgodnie z przepisami. W związku z tym Inspekcja opracowała adresowany do konsumentów przewodnik „Jaja - co warto wiedzieć przed ich zakupem?”. Można się z niego dowiedzieć m.in. jak odróżnić jaja z chowu ekologicznego od tych z wolnego wybiegu i jak sprawdzić, czy pochodzą one z Polski.- 11.04.2025, 13:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ