Newsletter

Cuponation.pl - nowy sposób na oszczędzanie

02.09.2013, 11:00aktualizacja: 02.09.2013, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

We wrześniu 2012 r. firma Cuponation rozpoczęła swoją działalność w dwóch prężnie rozwijających się krajach - Polsce i Indiach. Portal stał się jednym z najpopularniejszych polskich serwisów oferujących różnego rodzaju kody rabatowe, zniżki oraz promocje do zrealizowania w sklepach on-line. 

Po sukcesie marki Cuponation w Polsce przyszedł czas na nowe kraje - Brazylię, Hiszpanię, Włochy, Austrię, Szwecję, Francję, Finlandię, Norwegię i Rosję. Zakupy internetowe coraz bardziej zyskują na popularności i coraz więcej firm zauważa możliwości na tym polu. Działalność Cuponation stała się możliwa dzięki firmie Rocket Internet, która zainwestowała w rozwój Cuponation ponad 5 000 000 euro. Rocket Internet to największy na świecie inkubator projektów internetowych, wspierający młode, dobrze rokujące zespoły potrzebujące środków na realizację własnych pomysłów.

W niecały rok firma bardzo szybko się rozwinęła i otworzyła na nowe kraje. Na chwilę obecną Cuponation posiada ponad 100 pracowników i przeszło 2 000 partnerów. Jako część Rocket Internet, Cuponation posiada bezpośredni dostęp do takich marek, jak: Zalando, Westwing, Foodpanda, Wimdu, GlossyBox czy eDarling.

W bazie Cuponation znajduje się aktualnie przeszło 1 800 różnego rodzaju promocji, zniżek czy kodów rabatowych, pozwalających na zakup kosmetyków, elektroniki, odzieży, sprzętu RTV i AGD, artykułów sportowych czy biletów lotniczych w okazyjnej cenie.

Główną ideą portalu jest możliwość realizacji tanich i atrakcyjnych zakupów. Serwis udostępnia swoim użytkownikom informacje o najbardziej atrakcyjnych zniżkach, promocjach i kodach rabatowych, które można zrealizować w najlepszych sklepach on-line, m. in.: Douglas, Answear, C&A, Crocs, Orange, Yves Rocher czy RTV Euro AGD.

Więcej informacji: http://www.cuponation.pl.

KONTAKT:

e-mail: katarzyna.kazior@rocket-internet.pl

Źródło informacji: www.cuponation.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.09.2013, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii