Newsletter

Część sieci spożywczych zmieniła czas pracy swoich sklepów

23.10.2020, 19:03aktualizacja: 23.10.2020, 19:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo


								sklep
sklep
W związku z rozwojem epidemii i wynikającymi z tego ograniczeniami w handlu, niektóre sieci spożywcze zmieniają czas pracy swoich placówek.

Biedronka już w piątek, 23 października wydłużyła godziny pracy kolejnych sklepów (w sumie 1200) do 2 w nocy. Ponadto liczba sklepów, które czynne są całodobowo przekroczy 600. Oznacza to, że łącznie ponad 2700 placówek sieci będzie w piątek funkcjonować w wydłużonych godzinach pracy, co najmniej do 23.30 lub dłużej - podała sieć.

Również sieć Auchan wprowadziła zmianę godzin wraz z wprowadzeniem godzin dla seniora, przyśpieszając otwarcie w godzinach rannych. Hipermarkety Auchan tym samym czynne są od 6.30 do 22.00

Sklepy sieci Lidl funkcjonują w kilku wariantach godzinowych, m.in.: od 6.00 do 22.00, od 6.00 do 23.00 od 6.00 do 24.00 oraz całodobowo. Obiekty otwarte całą dobę znajdują się np. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie czy Jaworze.

Sieć Netto podała, że jej sklepy od poniedziałku do czwartku otwarte są od 6.00 do 21.00, a w piątki i soboty od 6.00 do 22.00

Markety sieci Dino w najbliższym czasie czynne będą od 6.00 do 23.00 - czytamy na stronie internetowej sieci.

Większość sklepów sieci Carrefour pracuje w godzinach od 6.00 do 22.00

W związku w rozwojem epidemii i rozszerzeniem od 24 października strefy czerwonej na cały kraj, szef rządu przypomniał o restrykcjach, jakie obowiązuje w handlu. Chodzi m.in. o limity osób w placówkach handlowych w zależności od ich wielkości. Dla sklepów o powierzchni do 100 mkw. przewidziano 5 osób na kasę, dla sklepów powyżej 100 m kw. powierzchni - 1 osoba na 15 mkw. (PAP)

autor: Longina Grzegórska-Szpyt

lgs/ je/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.10.2020, 19:03
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ