Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 2 lipca 2019 r. /PRNewswire/ - UM, sieć marketingowa i agencji medialnych należąca do IPG Mediabrands, ogłosiła dziś globalną premierę Remix Culture, pierwszego wydania skupiającego się na kulturze corocznego badania Wave X, które śledzi użycie i motywacje stojące za korzystaniem z mediów społecznościowych i cyfrowych w 81 krajach i 44 językach. Raport ujawnia cztery kluczowe trendy, które kształtują współczesne zachowania konsumenckie: Resist, Retrograde, Reglocalize i Recreate.
Badania Remix Culture donoszą, że 61% konsumentów w sieci zgadza się ze stwierdzeniem, że marki odgrywają ważną rolę w krzewieniu dobra społecznego. Kiedy marki nie spełniają stawianych im oczekiwań, konsumenci pociągają je do odpowiedzialności przez wykorzystanie mediów społecznościowych do wyrażenia niezadowolenia, tym samym rozpoczynając i kontynuując ruch oporu: Resist.
Z kolei zachowania Retrograde można dostrzec w tendencji konsumentów do grawitacji w stronę treści i kultury z poprzednich dekad i marek bazujących na nostalgii. Trendy poprzedniego pokolenia są teraz popularne, kształtują osobisty styl, język i przekonania. Na przykład:
• 68% badanych lubi słuchać muzyki i oglądać filmy z poprzednich dekad;
• 57% badanych twierdzi, że ich rodziny wierne są kulturze i tradycjom przodków;
• 55% lubi oglądać programy telewizyjne, które nie są już nadawane.
Zgodnie z wynikami badań pragnienie współczesnych, globalnych konsumentów co do lokalnej inspiracji i jej wpływu na kształtowanie poczucia indywidualizmu jest silniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Trend ten nazwano Reglocalizing. Jeżeli chodzi o treści i produkty konsumenckie z innych krajów, 57% badanych zgadza się ze stwierdzeniem, że lokalne marki i produkty są bardziej autentyczne.
Badania wykazały także, że konsumenci coraz chętniej chcą poszerzać i rekonstruować – Recreate – swoje tożsamości. Zapytani o czynniki definiujące tożsamość, badani najczęściej wskazywali na zdrowie i kondycję; przyjaciół; szkołę, wiedzę i edukację; tradycje rodzinne; pasje; przekonanie co do wagi nauki, dowodów i zrozumienia oraz kraj pochodzenia. Wraz z coraz większą złożonością indywidualnych tożsamości konsumenci zauważają marki, które docierają do wieloaspektowych czynników osobowościowych. Aż 65% badanych twierdzi, że chce angażować się w relacje z firmami, które odzwierciedlają nowe sposoby działania.
• 61% konsumentów twierdzi, że ich osobisty styl obejmuje elementy z innych epok, kultur i tradycji.
• 65% badanych wykazuje chęć angażowania się w relacje z firmami, które odzwierciedlają nowe sposoby działania.
„Remix Culture ujawnia nowe sposoby łączności kulturowej przez zgłębianie typów treści, które kształtują tożsamość kulturową i wywierają wpływ na zachowania konsumenckie – skomentowała Deidre Smalls-Landau, globalna główna dyrektor ds. międzykulturowych w UM. – Wnioski te pomagają naszym klientom w lepszym zrozumieniu i nawigowaniu między trendami kulturowymi w czasach, w których zaufanie ciągle spada, a nośność kulturowa marek jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej” – dodała dyrektor.
Bieżące wydanie Wave X UM skupiające się na Remix Culture oparte jest na badaniach ilościowych przeprowadzonych wśród 56 397 aktywnych użytkowników internetu, definiowanych jako tych, którzy korzystają z internetu co dzień lub co drugi dzień. Przeprowadzone w 44 językach w 81 krajach badanie odzwierciedla krajobraz 1,73 miliarda aktywnych użytkowników internetu na całym świecie. Więcej na temat badania można dowiedzieć się na stronie http://wavex.umww.com.
O UM
UM to strategiczna agencja medialna, której celem jest udowodnienie, że media są silnikiem wzrostu przychodu i jednocześnie zwiększają wydajność. Jesteśmy przekonani co do tego, że lepsza nauka i lepsza sztuka prowadzą do lepszych wyników dla naszych klientów. Wdrażamy naukę przez rewolucyjny charakter analityki biznesowej i danych w czasie rzeczywistym. Sztukę realizujemy przez tworzenie chwil, które są ważne w mediach i dodają markom impetu. Jako wiodąca, globalna sieć medialna w IPG Mediabrands, UM prowadzi działalność w ponad 100 krajach, zatrudniając ponad 5000 pracowników pracujących na rzecz globalnej puli klientów, w tym Accenture, American Express, BMW, Coach, Coca-Cola, ExxonMobil, Fitbit, GoPro, Johnson & Johnson, Quicken Loans, Sony, Spotify i The Hershey Company.
Źródło: Universal Mccann
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/941707/UM__Logo.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/941708/WaveX_Remix_Culture_Logo.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.07.2019, 13:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire