Newsletter

Czwarta edycja programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge adresowanego do przedsiębiorców społecznych, którzy przyspieszają integrację w świecie mody

28.03.2022, 17:09aktualizacja: 28.03.2022, 17:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/PVH Corp.
Business Wire/PVH Corp.
Program stanowi zachętę dla przedsiębiorców społecznych, którzy pochodzą z niedostatecznie reprezentowanych społeczności, do dzielenia się innowacyjnymi pomysłami, aby otrzymać szansę na wsparcie finansowe i mentoring.

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń w ramach czwartej edycji Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Ten globalny program realizowany zgodnie z wizją zrównoważonego rozwoju Tommy’ego Hilfigera, którą wyraża hasło: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”, ma wzmacniać i wspierać nowe talenty w świecie przedsiębiorczości społecznej, tworzące wymierne i przełomowe innowacje na rzecz bardziej inkluzywnej przyszłości świata mody.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/

Realizując swoje zobowiązania na rzecz integracji, różnorodności, zmniejszania nierówności i zapewniania równych szans, firma Tommy Hilfiger serdecznie zaprasza przedstawicieli niedostatecznie reprezentowanych społeczności, w tym „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), osoby niepełnosprawne i kobiety, do składania zgłoszeń w ramach tegorocznej edycji programu. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 29 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem strony: https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022.

„Inicjatywa Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge ma na celu przyciągnięcie przedsiębiorców ze wszystkich środowisk inwestujących wiedzę i zasoby, aby uwolnić wyjątkową moc innowacji ‒ powiedział Tommy Hilfiger. ‒ Sam jestem przedsiębiorcą i zawsze chciałem zbudować globalną markę lifestyle’ową, która będzie otwarta dla wszystkich ‒ filozofia ta jest nadal żywa dzięki tej inicjatywie. Wierzę, że poprzez współpracę możemy przyczynić się do znaczących i długotrwałych zmian w przyszłości”.

Zwycięzcy otrzymają następujące nagrody, które będą mogli przeznaczyć na wdrożenie w życie swoich pomysłów na biznes:

  • Łączna kwota 200 000 euro do podziału między dwóch zwycięzców.
  • Dodatkowa nagroda publiczności w kwocie 15 000 euro.
  • Roczny mentoring zapewniany przez globalnych ekspertów marki Tommy Hilfiger.
  • Całoroczny kurs i mentoring w programie INSEAD.

Tommy Hilfiger zaprasza fanów marki do wzięcia udziału w pierwszej fazie wyzwania w charakterze członków internetowego jury, które ze wszystkich zgłoszeń pomoże wybrać 50 najlepszych. Zainteresowane osoby mogą zgłaszać się do 20 kwietnia 2022 r. za pośrednictwem strony: https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022.

Spośród wybranych w ten sposób pięćdziesięciu najlepszych zgłoszeń w drodze wewnętrznej procedury wyłonionych zostanie sześciu finalistów. Każdy z finalistów zostanie zaproszony do dopracowania swojego biznesplanu przy wsparciu ekspertów marki Tommy Hilfiger i ekspertów zewnętrznych. Po przeszkoleniu przez doświadczonego trenera finaliści zaprezentują swoje ostateczne koncepcje przed jury i publicznością złożoną z pracowników firmy Tommy Hilfiger podczas globalnej gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, która odbędzie się na początku 2023 r.

„Firma Tommy Hilfiger pragnie współpracować z przedstawicielami różnych społeczności na rzecz innowacji, inkluzywności i różnorodności, aby wprowadzać długotrwałe zmiany ‒ powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. ‒ Otwierając czwartą edycję programu Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, z niecierpliwością wypatrujemy nowatorskich pomysłów, które będą wspierać społeczności i pomogą kształtować przyszłość świata mody”.

Od czasu pierwszej edycji programu, która miała miejsce w 2018 r., w ramach Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge przyznano łącznie 550 000 euro na wsparcie dla globalnych przedsiębiorców, którzy decydują się wprowadzić innowacyjne pomysły w życie, aby w sposób wymierny zmieniać swoje społeczności. Wśród zwycięzców trzeciej edycji znalazły się: Lalaland ‒ holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, a także UZURI K&Y ‒ rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu oraz zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej. Nagrodę publiczności otrzymało przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA ‒ Clothes to Good, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych. Więcej informacji na temat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju realizowanych przez markę Tommy Hilfiger przy wsparciu PVH w ramach strategii Forward Fashion można znaleźć na stronie: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na stronie: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.

Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek lifestyle’owych klasy premium, która inspiruje konsumentów od 1985 roku. Łącząc klasykę z nowością, marka odważnie miesza styl preppy i kultowy styl amerykański ze świeżym spojrzeniem zaczerpniętym z popkultury, aby projektować wyjątkowe produkty i kolekcje. Pod przywództwem Tommy’ego Hilfigera marka TOMMY HILFIGER tworzy pełną radości atmosferę, aby zapewniać konsumentom innowacyjne i wciągające doświadczenia. W sercu marki leży wizja Waste Nothing and Welcome All („Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”) ‒ niezachwiane zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, włączania, różnorodności i cykliczności, które motywuje zespoły do kształtowania lepszego przemysłu modowego.

Globalna sprzedaż detaliczna produktów TOMMY HILFIGER w 2020 r. wyniosła prawie 7 mld dolarów. Oferta TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS obejmuje kolekcje męskie, damskie i dziecięce, obuwie i akcesoria, bieliznę oraz szereg wyrobów licencyjnych, w tym okulary, zegarki i perfumy. Grupa Tommy Hilfiger, będąca częścią PVH Corp., zatrudnia ponad 16 tysięcy osób na całym świecie, posiada rozbudowaną sieć dystrybucji w 100 krajach i ponad 2 tysiące sklepów detalicznych, w tym największy globalny sklep flagowy tommy.com.

PVH Corp.

PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych, łączących konsumentów z ponad 40 krajów świata. Do naszych globalnych sztandarowych marek należą: Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy bazuje na sile naszych marek, naszym zespole i zaangażowaniu, aby napędzać modę ‒ na dobre. To jest nasza siła. To jest siła PVH.

Obserwuj nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005210/en/

Źródło: PVH Corp.

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Virginia Ritchie

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

e-mail: virginia.ritchie@tommy.com

tel. +31 6 4318 4870

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.03.2022, 17:09
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ