Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Także w tym roku, na przedniej owiewce dwóch motocykli Yamaha YZR-M1 2018, umieszczone będzie logo marki Abarth - Skorpion - synonim wyścigów i symbol dziedzictwa licznych zwycięstw i pasji, w oparciu o które zrodził się jeden z największych fenomenów nowoczesnej motoryzacji.
Partnerstwo pomiędzy Abarthem a Yamahą opiera się na wspólnych wartościach, jak miłość do sportu, osiągi, czysta rywalizacja oraz prymat w swoich dziedzinach.
W dniu 18 marca br. w Losail rozpocznie się pierwszy z 19 etapów Mistrzostw, które zakończą się 18 listopada w hiszpańskiej Walencji.
Luca Napolitano, szef marek Fiat i Abarth na region EMEA, wyraził swoją dumę ze współpracy pomiędzy Abarthem, a zespołem Movistar Yamaha MotoGP: "To partnerstwo ma dla nas wszystkich ogromne znaczenie, które wychodzi poza zwykłą koncepcję sponsoringu. Dla Abartha i Yamahy zawody stanowią doskonałą okazję, by czerpać z doświadczenia i wykorzystywać je w produkcji seryjnej, uzyskując coraz bardziej dopracowaną mechanikę i doskonałą jakość. Ponadto, dla obu marek istotna jest praca zespołowa i pasja: wartości typowe dla sportu, ale niezwykle ważne również w codziennym życiu i pracy. Sukcesy odniesione w ostatnich latach przez zespół Movistar Yamaha MotoGP podkreślają pożyteczność tej współpracy".
Stałe poszukiwanie lepszych osiągów i innowacji technologicznych przybliża Abartha i Yamahę. Współpraca, która wykracza poza granice sportu i tory wyścigowe, dała początek niesamowitym samochodom, jak Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition i niezwykłemu Abarthowi 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition, wyposażonemu w silnik o mocy 190 KM i charakteryzującemu się biało-niebieskim kolorem nadwozia. Ostatni w tej serii, Abarth 695 XSR Yamaha wyprodukowany w limitowanej edycji, ma stylowe detale, głównie wykonane z włókna węglowego, łączące go z Yamahą XSR 900 Abarth, lekkim, choć gwarantującym znakomite osiągi café racerem, pierwszym motocyklem będący rezultatem współpracy tych dwóch marek.
Rozbudowa gamy Abarth nadal trwa: jego oferta sportowych i ekskluzywnych produktów ostatnio się poszerzyła o nowego Abartha 124 GT, zaprezentowanego niedawno na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Abarth 124 GT to nowa seria specjalna o dwóch różnych obliczach, mogąca przekazać emocje prawdziwego roadstera, prezentując jednak styl coupé, co zawdzięcza sztywnemu dachowi (hard top) wykonanemu z włókna węglowego, lekkiemu i bezpiecznemu, co jest wyjątkowym rozwiązaniem na scenie motoryzacyjnej. Wykonany z włókna węglowego nowy hard top waży tylko 16 kg i wpływa pozytywnie na poprawę kompaktowości i sztywności skrętnej samochodu, a także gwarantuje izolację termiczną i akustyczną oraz widoczność do tyłu.
Zgodnie z tradycją marki, również Abarth 124 GT może przekształcić to, co zwykłe, w coś niezwykłego, oferując dynamikę i przyjemność jazdy samochodami zaprojektowanymi przez zespół Squadra Corse Abarth. Nowa seria specjalna wyposażona jest w mocny i niezawodny czterocylindrowy silnik turbo o pojemności 1,4 litra z technologią MultiAir, który rozwija moc 170 KM i moment obrotowy 250 Nm, jego maksymalna prędkość wynosi 232 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 6,8 sekundy. Jest dostępny z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub z sekwencyjną, automatyczną skrzynią biegów Esseesse. Ponadto, wyposażenie standardowe obejmuje układ wydechowy Record Monza z systemem dual mode i zaskakująco lekkie, 17-calowe felgi aluminiowe OZ: ważą około 3 kilogramów mniej niż standardowe.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.03.2018, 16:48 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premier na EFNI: czas na odbudowę narodowej gospodarki PAP
Kluczowe pytanie wiosennej edycji konferencji EFNI brzmi - jakie zmiany czekają europejski rynek pracy i jak się na nie przygotować? Odpowiedzą na nie liderzy biznesu, eksperci i decydenci, którzy spotykają się w dniach 15–16 kwietnia w Warszawie na wydarzeniu zorganizowanym przez Konfederację Lewiatan.- 15.04.2025, 17:22
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ominimo Insurance nawiązuje współpracę z Zurich Insurance Group i rozpoczyna działalność w Polsce
Ominimo Insurance, start-up technologiczny, którego wartość już w pierwszym roku działalności osiągnęła 200 mln euro, rozszerza działalność o Polskę i nawiązuje strategiczną współpracę dystrybucyjną z Zurich Insurance Group - jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie. Efektem tej kooperacji jest wprowadzenie na polski rynek innowacyjnej oferty cyfrowych ubezpieczeń komunikacyjnych Ominimo.- 15.04.2025, 16:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ominimo / All 4 Comms
-
Image
Kompaktowe przestrzenie do wynajęcia debiutują w Polsce. Rynek nieruchomości komercyjnych czeka rewolucja?
Smart Business Unit - to może być nowy standard na rynku nieruchomości komercyjnych. W krajach bałtyckich ten format rewolucjonizuje rynek lokali do wynajęcia dla mikro- i małych przedsiębiorstw. Teraz będzie można przetestować go również w Polsce.- 15.04.2025, 15:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nordspace/All 4 Comm
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ