Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Także w tym roku, na przedniej owiewce dwóch motocykli Yamaha YZR-M1 2018, umieszczone będzie logo marki Abarth - Skorpion - synonim wyścigów i symbol dziedzictwa licznych zwycięstw i pasji, w oparciu o które zrodził się jeden z największych fenomenów nowoczesnej motoryzacji.
Partnerstwo pomiędzy Abarthem a Yamahą opiera się na wspólnych wartościach, jak miłość do sportu, osiągi, czysta rywalizacja oraz prymat w swoich dziedzinach.
W dniu 18 marca br. w Losail rozpocznie się pierwszy z 19 etapów Mistrzostw, które zakończą się 18 listopada w hiszpańskiej Walencji.
Luca Napolitano, szef marek Fiat i Abarth na region EMEA, wyraził swoją dumę ze współpracy pomiędzy Abarthem, a zespołem Movistar Yamaha MotoGP: "To partnerstwo ma dla nas wszystkich ogromne znaczenie, które wychodzi poza zwykłą koncepcję sponsoringu. Dla Abartha i Yamahy zawody stanowią doskonałą okazję, by czerpać z doświadczenia i wykorzystywać je w produkcji seryjnej, uzyskując coraz bardziej dopracowaną mechanikę i doskonałą jakość. Ponadto, dla obu marek istotna jest praca zespołowa i pasja: wartości typowe dla sportu, ale niezwykle ważne również w codziennym życiu i pracy. Sukcesy odniesione w ostatnich latach przez zespół Movistar Yamaha MotoGP podkreślają pożyteczność tej współpracy".
Stałe poszukiwanie lepszych osiągów i innowacji technologicznych przybliża Abartha i Yamahę. Współpraca, która wykracza poza granice sportu i tory wyścigowe, dała początek niesamowitym samochodom, jak Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition i niezwykłemu Abarthowi 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition, wyposażonemu w silnik o mocy 190 KM i charakteryzującemu się biało-niebieskim kolorem nadwozia. Ostatni w tej serii, Abarth 695 XSR Yamaha wyprodukowany w limitowanej edycji, ma stylowe detale, głównie wykonane z włókna węglowego, łączące go z Yamahą XSR 900 Abarth, lekkim, choć gwarantującym znakomite osiągi café racerem, pierwszym motocyklem będący rezultatem współpracy tych dwóch marek.
Rozbudowa gamy Abarth nadal trwa: jego oferta sportowych i ekskluzywnych produktów ostatnio się poszerzyła o nowego Abartha 124 GT, zaprezentowanego niedawno na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Abarth 124 GT to nowa seria specjalna o dwóch różnych obliczach, mogąca przekazać emocje prawdziwego roadstera, prezentując jednak styl coupé, co zawdzięcza sztywnemu dachowi (hard top) wykonanemu z włókna węglowego, lekkiemu i bezpiecznemu, co jest wyjątkowym rozwiązaniem na scenie motoryzacyjnej. Wykonany z włókna węglowego nowy hard top waży tylko 16 kg i wpływa pozytywnie na poprawę kompaktowości i sztywności skrętnej samochodu, a także gwarantuje izolację termiczną i akustyczną oraz widoczność do tyłu.
Zgodnie z tradycją marki, również Abarth 124 GT może przekształcić to, co zwykłe, w coś niezwykłego, oferując dynamikę i przyjemność jazdy samochodami zaprojektowanymi przez zespół Squadra Corse Abarth. Nowa seria specjalna wyposażona jest w mocny i niezawodny czterocylindrowy silnik turbo o pojemności 1,4 litra z technologią MultiAir, który rozwija moc 170 KM i moment obrotowy 250 Nm, jego maksymalna prędkość wynosi 232 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h - 6,8 sekundy. Jest dostępny z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub z sekwencyjną, automatyczną skrzynią biegów Esseesse. Ponadto, wyposażenie standardowe obejmuje układ wydechowy Record Monza z systemem dual mode i zaskakująco lekkie, 17-calowe felgi aluminiowe OZ: ważą około 3 kilogramów mniej niż standardowe.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.03.2018, 16:48 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom