Pobierz materiał i Publikuj za darmo
A jak pokolenie „Z” prezentuje się dzisiaj? Ponieważ jego najstarsi przedstawiciele kończą właśnie 21 lat i wkraczają w dorosłość oraz na rynek pracy, perspektywy dla biznesu pojawiają się już teraz. Przedsiębiorstwa – rozumiane zarówno jako marki, jak i jako pracodawcy – znajdują się pod stale rosnącą presją, by zrozumieć rzeczywiste oczekiwania tej nowej grupy konsumentów.
Badanie „Pokolenie bez granic”, przeprowadzone przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, ma na celu pomóc biznesowi zrozumieć motywy, zachowania zakupowe i potrzeby najmłodszej generacji, by efektywnie optymalizować swoje strategie rynkowe.
Badanie „Pokolenie bez granic” wyróżnia się największym zasięgiem geograficznym ze wszystkich dotychczas przeprowadzonych badań nad konsumentami z pokolenia „Z”. Wzięło w nim udział 15 500 respondentów reprezentujących cztery pokolenia i dziewięć krajów, w tym Polska. Rygorystyczna analiza ponad 12 milionów punktów danych dostarcza cennych spostrzeżeń na temat pokolenia, które już teraz bywa mylnie oceniane. Odkrywa przy tym wiele wartości i postaw, którymi cechuje się ta grupa młodych konsumentów, a zarazem influencerów.
O pokoleniu „Z”, podobnie jak wcześniej o „milenialsach”, można powiedzieć dużo, ale na pewno nie to, że są biernymi konsumentami. Firma OC&C zaprasza Państwa w podróż do świata wiedzy o najmłodszych konsumentach, wzbogaconej o listę cennych rekomendacji i wskazówek dla firm jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy młodego pokolenia do budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
| Data publikacji | 07.03.2019, 17:36 |
| Źródło informacji | OC&C Strategy Consultants |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ