Newsletter

DDB EMEA otrzymuje tytuł sieci regionalnej roku na gali Lions w Cannes

24.06.2014, 11:54aktualizacja: 24.06.2014, 11:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 23 czerwca 2014 r. /PRNewswire/ - DDB EMEA otrzymała nagrodę dla regionalnej sieci roku na gali Cannes Lions Awards 2014, która odbyła się w sobotę 21 czerwca.

W sumie sieć EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) spółki DDB otrzymała 43 lwy. Brytyjska agencja adam&eveDDB otrzymała również prestiżową nagrodę dla agencji roku, wygrywając Grand Prix w czterech kategoriach, siedem złotych nagród, cztery srebrne i siedem brązowych.

adam&eveDDB zorganizowała również kampanię obsypaną największą liczbą nagród: Harvey Nichols "Sorry, I Spent it on Myself" ("Przepraszam, ale pieniądze wydałem na siebie"), która otrzymała 12 samodzielnych lwów, w tym cztery grand prix.

Inne agencje, którym przyznano lwy to m.in. DDB Tribal Austria, DDB Spain, DDB Paris, DDB Tribal Dusseldorf oraz DDB Stockholm.

Lwy wręczano w 12 kategoriach: Branded Content (markowe treści), Cyber, Design, Direct (marketing bezpośredni), Film, Film Craft (warsztat filmowy), Mobile, Outdoor (reklama zewnętrzna), PR, Press (prasa), Promo oraz Integrated (marketing zintegrowany) dla takich klientów jak Bic, Cartias, Celem, Diageo, Google+, Hasbro, John Lewis, Lufthansa, McDonald's, Musee De La Grande Guerre, Popakademie Baden-Wurttemberg, oraz Volkswagen.

Na listach kandydatów znalazły się agencje DDB w Dubaju, Stambule, Oslo, Amsterdamie, Budapeszcie, Hamburgu, Brukseli, Berlinie oraz Rzymie.

Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide: "Po zeszłorocznych nagrodach dla sieci roku Eurobest i African Cristal, DDB w regionie EMEA po raz kolejny zdobywa zasłużone wyróżnienie. Te nagrody stanowią dowód na autentyczne zaangażowanie naszych agencji w zapewnienie stałego poziomu jakości i efektywności usług oferowanych naszym klientom".

Pietro Tramontin, prezes i dyrektor generalny DDB EMEA dodaje: "Jestem bardzo dumny ze wszystkich agencji w regionie, które przyczyniły się do tego niebywałego sukcesu swoją ciężką pracą i determinacją wpływania na rynek. Szczególne słowa uznania należą się adam&eveDDB, która zasłużenie otrzymała tytuł agencji roku za aż 22 zdobyte lwy".

Nagroda dla regionalnej sieci roku przyznawana jest lokalnym sieciom agencji reklamowych, które osiągnęły najlepszy wynik w kategoriach Film, Film Craft, Press, Outdoor, Radio, Media, Cyber, Mobile, Direct, Promo, Design, Product Design, PR, Titanium, a także Integrated, Creative Effectiveness (efektywność twórcza), Branded Content, Entertainment (rozrywka) i Innovation (innowacje). Regiony, które biorą udział w nagrodach to Azja i Pacyfik, Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA), Ameryka Łacińska i Ameryka Północna.

DDB EMEA

DDB EMEA należy do DDB Worldwide (www.ddb.com), jednej z największych na świecie i najczęściej nagradzanych sieci reklamowych i marketingowych. W 2012 r. DDB została uznana siecią reklamową roku przez portal Campaign oraz agencją roku i cyfrową agencją roku przez magazyn Strategy. W 2013 r. DDB otrzymała nagrodę dla sieci agencyjnej roku na Eurobest Awards oraz African Cristal Awards. Na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes 2014 DDB EMEA otrzymała tytuł sieci regionalnej roku oraz agencji roku. Co więcej, DDB znalazła się na podium raportu The Gunn Report jako jedna z trzech najlepszych ogólnoświatowych sieci w 12 z ostatnich 15 edycji.

Założona w 1949 r. DDB z siedzibą w Nowym Jorku jest częścią Omnicom Group (NYSE) i ma ponad 200 oddziałów w przeszło 90 krajach.

Omnicom Group Inc.

Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC) to czołowa, globalna spółka z branży marketingu i komunikacji korporacyjnej. Markowe sieci i liczne specjalistyczne firmy stowarzyszone z Omnicom oferują usługi z zakresu reklamy i strategicznego planowania w obszarze mediów, jak również obsługę kupna, marketingu cyfrowego i interaktywnego, marketingu bezpośredniego i promocyjnego, public relations oraz innych specjalistycznych usług dla ponad 5 tysięcy klientów z przeszło 100 krajów.

Więcej informacji na temat Omnicom i jej marek na stronie: www.omnicomgroup.com.

Źródło: DDB Worldwide

KONTAKT:

Sara Cosgrove

Dyrektor ds. komunikacji, Europa

tel. +44-(0)-207-258-4230

e-mail: Sara.cosgrove@ddb-europe.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2014, 11:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii