Pobierz materiał i Publikuj za darmo

4MASS S.A. działa w branży kosmetycznej od roku 2009, w segmencie produkcji i dystrybucji (zarówno detalicznej, jak i hurtowej) produktów kosmetycznych z kategorii manicure, pedicure oraz makijażu. Od pięciu lat spółka była notowana na NewConnect.
Tomasz Bardziłowski, prezes GPW, wskazał podczas uroczystości, że jest to siódmy debiut na Głównym Rynku GPW, a jednocześnie szósty debiut spółki przechodzącej z NewConnect. Pogratulował zarządowi, akcjonariuszom i pracownikom, a przede wszystkim interesariuszom spółki z powodu udanego debiutu.
Joanna Kasperska, prezes 4Mass S.A. przypomniała, że w momencie debiutu na NewConnect w roku 2019 roku firma miała jeden zakład produkcyjny i specjalizowała się w konfekcji preparatów przeznaczonych do stylizacji paznokci.
„Obecnie mamy trzy zakłady produkcyjne i jako jeden z niewielu podmiotów w Europie od podstaw wytwarzamy masę światłoutwardzalną przeznaczoną do stylizacji paznokci. Produkujemy także kosmetyki do makijażu twarzy, a także specjalistyczne kosmetyki do włosów” – podała prezes Kasperska.
Dodała, że branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna i konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wdrażanych na rynek w krótkim czasie.
„Dzięki temu, że mamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną” – zaznaczyła prezes Kasperska.
Podkreśliła też, że spółka konsekwentnie realizuje strategię biznesową, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach finansowych.
„Przez cztery lata udało nam się utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym roku działalności. W czasie ostatnich trzech lat zwiększyliśmy przychody o 350 procent” – poinformowała Joanna Kasperska.
Głównymi produktami, które znajdują się w ofercie spółki, są kosmetyki światłoutwardzalne przeznaczone do stylizacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe i żele budujące UV/LED. Ponadto w ofercie emitent posiada szeroki asortyment akcesoriów i produktów wykorzystywanych do manicure i pedicure (bazy i topy hybrydowe, różnego rodzaju płyny i preparaty pielęgnacyjne, oliwki i odżywki do skórek i paznokci, pilniki, polerki i frezy, lampy utwardzające lakier), a także kosmetyki do wykonywania makijażu (m.in. podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, kredki do oczu i brwi, pomadki i błyszczyki do ust).
Spółka oferuje swoje produkty pod trzema markami: Claresa, PALU oraz BRUSHUP.
Poza produkcją własnych wyrobów spółka zajmuje się również wytwarzaniem i dystrybucją lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu na zlecenie swoich klientów, pod ich własną marką.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2024, 17:02 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ