Pobierz materiał i Publikuj za darmo

4MASS S.A. działa w branży kosmetycznej od roku 2009, w segmencie produkcji i dystrybucji (zarówno detalicznej, jak i hurtowej) produktów kosmetycznych z kategorii manicure, pedicure oraz makijażu. Od pięciu lat spółka była notowana na NewConnect.
Tomasz Bardziłowski, prezes GPW, wskazał podczas uroczystości, że jest to siódmy debiut na Głównym Rynku GPW, a jednocześnie szósty debiut spółki przechodzącej z NewConnect. Pogratulował zarządowi, akcjonariuszom i pracownikom, a przede wszystkim interesariuszom spółki z powodu udanego debiutu.
Joanna Kasperska, prezes 4Mass S.A. przypomniała, że w momencie debiutu na NewConnect w roku 2019 roku firma miała jeden zakład produkcyjny i specjalizowała się w konfekcji preparatów przeznaczonych do stylizacji paznokci.
„Obecnie mamy trzy zakłady produkcyjne i jako jeden z niewielu podmiotów w Europie od podstaw wytwarzamy masę światłoutwardzalną przeznaczoną do stylizacji paznokci. Produkujemy także kosmetyki do makijażu twarzy, a także specjalistyczne kosmetyki do włosów” – podała prezes Kasperska.
Dodała, że branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna i konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wdrażanych na rynek w krótkim czasie.
„Dzięki temu, że mamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną” – zaznaczyła prezes Kasperska.
Podkreśliła też, że spółka konsekwentnie realizuje strategię biznesową, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach finansowych.
„Przez cztery lata udało nam się utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym roku działalności. W czasie ostatnich trzech lat zwiększyliśmy przychody o 350 procent” – poinformowała Joanna Kasperska.
Głównymi produktami, które znajdują się w ofercie spółki, są kosmetyki światłoutwardzalne przeznaczone do stylizacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe i żele budujące UV/LED. Ponadto w ofercie emitent posiada szeroki asortyment akcesoriów i produktów wykorzystywanych do manicure i pedicure (bazy i topy hybrydowe, różnego rodzaju płyny i preparaty pielęgnacyjne, oliwki i odżywki do skórek i paznokci, pilniki, polerki i frezy, lampy utwardzające lakier), a także kosmetyki do wykonywania makijażu (m.in. podkłady, pudry, cienie do powiek, tusze do rzęs, kredki do oczu i brwi, pomadki i błyszczyki do ust).
Spółka oferuje swoje produkty pod trzema markami: Claresa, PALU oraz BRUSHUP.
Poza produkcją własnych wyrobów spółka zajmuje się również wytwarzaniem i dystrybucją lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu na zlecenie swoich klientów, pod ich własną marką.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2024, 17:02 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ