Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Debiut Fiat 500 F na wystawie w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2018-12/20181217/32078130_fiat.jpg?itok=04IhqU2z)
Fiat 500 F pierwszej generacji, ikona włoskiego stylu, produkowany był w latach 1965–1972 r. Od 10 lutego 2019 roku odwiedzający Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku będą mieli okazję podziwiać kultowy model podczas wystawy “The Value of Good Design”.
Fiat 500 w ubiegłym roku obchodził swoje 60. urodziny. Od czasu powstania modelu sprzedano 6 milionów egzemplarzy na całym świecie, w tym ponad 2 miliony od 2007 r., kiedy na rynek trafiła jego współczesna wersja.
Poświęcona historii wzornictwa przemysłowego od końca lat 30. do lat 50. i odkrywająca jego “demokratyzujący” potencjał wystawa “The Value of Good Design” potrwa do 27 maja 2019 roku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.12.2018, 16:08 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom