Newsletter

Delticom: Oponytanio.pl obchodzi 10-te Urodziny

05.08.2014, 12:21aktualizacja: 05.08.2014, 12:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Właśnie mija dekada odkąd polscy kierowcy po raz pierwszy zaufali usługom sklepu oponytanio.pl, należącego do wiodącego światowego sprzedawcy ogumienia przez Internet.

HANOWER - (BUSINESS WIRE) - Czy pamiętacie, co pod koniec XX wieku zapoczątkowało w Polsce nową erę zakupów? Dokładnie tak, było to pojawienie się pierwszych sprzedażowych platform online. Przed ich powstaniem zakupy zawsze wiązały się z koniecznością opuszczenia domowego zacisza i wyjścia na zewnątrz niezależnie od pogody. Internetowe zakupy okazały się zatem świetnym rozwiązaniem dla klientów szukających wygodniejszego i mniej czasochłonnego sposobu załatwiania sprawunków. Wśród klientów, którzy docenili internetowe platformy zakupowe było wielu kierowców pragnących nabyć nowe opony (http://www.oponytanio.pl/).

W czasach raczkującego handlu online, dokładnie dziesięć lat temu, grupa pełnych entuzjazmu wizjonerów i ekspertów motoryzacyjnych z niemieckiej firmy Delticom (http://www.delti.com/), europejskiego pioniera internetowej sprzedaży ogumienia, otworzyła na polskim rynku sklep oponytanio.pl. Jednym z głównych celów przedsięwzięcia było zapewnienie polskim kierowcom tego, czego potrzebowali - szybkiego, łatwego i bezpiecznego sposobu zakupu opon (http://www.oponytanio.pl/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&kplz=&dsco=132&ranzahl=4&Breite=155&Quer=70&Felge=13&Speed=T&sowigan=So&sort_by=preis). Okazało się to możliwe dzięki dynamicznie rozwijającej się nowej technologii - sieci WWW (the WorldWideWeb). Od lata 2004 sklep oponytanio.pl przyczynił się znacząco do propagowania wśród polskich kierowców idei kupna opon przez Internet. W ciągu minionych dziesięciu lat sklep nieustannie poszerzał swoją ofertę i zakres usług, aby spełnić oczekiwania stale rosnącej grupy klientów.

"W tak dynamicznym środowisku, jakim jest e-commerce wiele się zmieniło przez ostatnie dziesięć lat. Jednak sklep oponytanio.pl był i jest istotnym punktem odniesienia dla kierowców poszukujących w sieci opon dobrej jakości, które można zamówić w wygodny sposób, oszczędzając przy tym czas i pieniądze - mówi Philip von Grolman, członek Zarządu Delticom. - Zdobyliśmy - a co ważniejsze - utrzymaliśmy zaufanie stale rosnącej liczby polskich klientów, a ponadto nieustannie pracujemy nad zapewnieniem naszym klientom usług spełniających ich oczekiwania".

Po dekadzie przecierania szlaków dla internetowego handlu ogumieniem w Polsce "dziesięciolatek" Delticomu może z dumą zaoferować polskim kierowcom wszystko, czego oczekiwaliby od nowoczesnego internetowego dostawcy ogumienia, a nawet więcej: wyjątkowo szeroki wybór opon dobrej jakości - ponad 100 marek opon oraz ponad 25 000 ich modeli - korzystne i uczciwe ceny przez cały rok, wysoką dostępność opon nawet w szczycie sezonu, szybką dostawę oraz bezpieczne opcje płatności. Ponadto, klienci mogą wybrać miejsce, do którego ich opony mają zostać dostarczone; na jakikolwiek wskazany prze kupującego adres lub do pobliskiej stacji montażowej.

Więcej informacji o firmie na: www.delti.com.

Kup opony przez Internet na: www.oponytanio.pl.

Testy opon: www.testopon.com.

KONTAKT:

Delticom

Susanne Kindor-d’Unienville

tel. +49 511 93634852

e-mail: kindor@delti.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.08.2014, 12:21
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ