Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Za design Abarth zdobył trzy pierwsze miejsca w trzech kategoriach plebiscytu „Best Brands 2020” organizowanego przez magazyn motoryzacyjny „AUTO BILD“. Czytelnicy magazynu przyznali Abarthowi pierwsze miejsce za najlepszy design, a trzeci rok z rzędu uznali design Abartha za najlepszy w kategorii samochodów miejskich oraz kabrioletów.
„Czytelnicy +AUTO BILD+ są zachwyceni Abarthem 595/695 i Abarthem 124 Spider, o czym świadczą te trzy nowe zwycięstwa w kategoriach designu plebiscytu +Best Brands+ - powiedział Luca Napolitano, szef marek Fiat i Abarth w regionie EMEA. - Ta nagroda jest ważnym wyróżnieniem i napawa nas dumą, potwierdzając skuteczność naszej strategii zwracania dużej uwagi na ekskluzywność designu wszystkich modeli, a także po raz kolejny symbolizując więź, którą Abarth stworzył na przestrzeni lat z niemieckimi czytelnikami oraz ich krajem Niemcami, jednym z głównych rynków naszej marki, gdzie wzrostowy trend sprzedaży na początku 2020 roku wskazuje na potwierdzenie zeszłorocznego rekordu”.
Była to dziewiąta edycja plebiscytu „Best Brands” organizowanego przez „AUTO BILD“. Czytelnicy papierowej wersji magazynu oraz wydań internetowych zostali poproszeni o uzasadnienie swoich decyzji dotyczących zakupów z różnych branż, w tym tych dotyczących samochodów, akcesoriów, części zamiennych i usług. W kategorii motoryzacyjnej wybrano 37 głównych marek, podzielonych na 14 klas pojazdów, od małych samochodów po SUV-y. W sumie swoją opinię wyraziło ponad 57000 osób.
Czytelnicy „MOTORSPORT AKTUELL“ również oddali swoje głosy, przyznając je Abarthowi 595 i Abarthowi 695, dzięki czemu modele te odniosły miażdżące zwycięstwo w kategorii „Samochód wyścigowy roku” podczas wybierania najlepszych samochodów i kierowców sezonu 2019. 64,2% głosów otrzymał Abarth 595/695, który zajął pierwsze miejsce w kategorii „Minicar”. W konkursie „MOTORSPORT AKTUELL“ można było głosować w sumie na 67 modeli w pięciu kategoriach, a także na 135 kierowców startujących w dziewięciu dyscyplinach.
Modele Abarth 595 i Abarth 695 zdobyły głosy niemieckich, austriackich i szwajcarskich czytelników „MOTORSPORT AKTUELL“, którzy postanowili nagrodzić strategię zaangażowania Abartha w sporty motorowe, mające na celu masową produkcję rozwiązań technologicznych przeznaczonych dla wyścigów. Przeniesienie tej technologii przyczyniło się do opracowania serii Abarth 595 i jej pięciu modeli o mocy od 145 KM do 180 KM. Seria Abarth 695 jest zarezerwowana dla specjalnych modeli, jak na przykład Abarth 695 70° Anniversario, wprowadzony na rynek z okazji 70. urodzin kultowej włoskiej marki. Model, wyprodukowany w zaledwie 1949 sztukach upamiętniających rok założenia marki, ma regulowany spojler, przetestowany przez inżynierów Abartha w tunelu aerodynamicznym FCA w Orbassano, niedaleko Turynu, w celu zwiększenia szybkiej zmiany przyczepności i stabilności przy dużych prędkościach. Czyli, po krótce, poprawiono osiągi samochodu.
W lutym modele z logo skorpiona zdobyły także prestiżowe nagrody w Słowenii i na Węgrzech w lokalnej wersji plebiscytu „Best Cars 2020”, międzynarodowego projektu niemieckiego magazynu „Auto Motor und Sport”, obejmującego 21 motoryzacyjnych specjalistycznych wydań w 17 krajach. Słoweński magazyn Avto Magazin przyznał Abarthowi 595/695 tytuł „Best Cars 2020” w kategorii „Mini Cars”, natomiast węgierski magazyn i strona internetowa vezess.hu przyznały marce z logo skorpiona hat-trick nagród.
Film przedstawiający nowy model Abarth 695 70° Anniversario jest dostępny pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 03.04.2020, 16:33 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ