Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„W chwili obecnej na rynku w Polsce mamy trzy grupy konsumentów. Z jednej strony mniej krytyczni przedstawiciele generacji „X” (osoby urodzone w latach 60-tych i 70-tych), którzy są przyzwyczajeni do tradycyjnego modelu zakupu w sklepie. Z drugiej strony mamy „millenialsów” oraz pokolenie „Z” (urodzeni po 2000 roku), którzy podejmują decyzje zakupowe w oparciu o informacje znalezione w sieci. Szczególnie dla tej grupy najważniejsza jest spójność przekazu informacyjnego, które oferuje marka” - wyjaśnia Marek Wieteska, CEO Selfmaker, firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań digital signage.
Zmiany na rynku dostrzegła sieć Rossmann, gdzie od dwóch miesięcy w 1300 witrynach sklepów tej marki możemy zobaczyć multimedialną prezentację oferty dla klientów.
Wykorzystanie cyfrowych nośników reklamy nie jest nowością, jednak dopiero 2019 rok pokazał, że coraz więcej marek będzie wdrażało je do swoich działań łącząc te nośniki z wielokanałową komunikacją do klienta. Spersonalizowane oferty, podpowiedzi w zakupach, geotargeting czy reklamy nawiązujące do aktualnej pogody to trend w reklamie, który będzie stale się rozwijał.
„Badania konsumenckie jasno wskazują, że aż 70% klientów zwraca uwagę na reklamy prezentowane na ekranach i standach cyfrowych, a ponad 20% z nich decyduje się na zakup produktów pod ich wpływem. To bardzo duża szansa dla marek, które wykorzystają ten kanał w działaniach sprzedażowych” - dodaje Wieteska.
Badania MarketsandMarkets podają, że globalna wartość rynku digital signage rośnie w tempie 7,4 proc. rocznie, a na koniec 2023 roku ma osiągnąć wartość 32,84 miliardów dolarów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.12.2019, 13:43 |
Źródło informacji | SelfMaker |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Prezes GPW na WGIS 2025: nasze indeksy są jednymi z najlepszych na świecie PAP
Ten rok, ostatnie miesiące były bardzo dobrym okresem dla polskiej giełdy, dla polskiego rynku kapitałowego. Nasze indeksy są jednymi z najlepszych na świecie – podkreślił Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 16:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ekspert na WGIS 2025: dolar zasadniczo jest silny na całym świecie PAP
Utrata roli dolara w całym systemie jest trudna do wyobrażenia, przynajmniej w średnim okresie. A to dlatego, że Stany Zjednoczone mają najgłębsze rynki kapitałowe, dobre rządy prawa, a dolar zasadniczo jest silny na całym świecie – podkreślił Clay Lowery, Executive Vice President, Research and Policy Institute of International Finance, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, a IIF partnerem, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 16:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
EBI na WGIS 2025: w zeszłym roku finansowanie grupy EBI dla polskiej gospodarki sięgnęło 5,7 mld euro PAP
Polska jest piątym beneficjentem finansowania Europejskiego Banku Inwestycyjnego, tylko w zeszłym roku całkowite finansowanie grupy EBI dla polskiej gospodarki sięgnęło 5,7 mld euro – podkreślił Grzegorz Rabsztyn, Head of the EIB Group Office in Poland, podczas konferencji Warsaw Global Investors Summit, która odbyła się 10 czerwca 2025 r. w siedzibie GPW. Konferencja, której współorganizatorami są Europejski Kongres Finansowy, Harvard Club of Poland i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, a EBI partnerem, ma na celu wspieranie dialogu na temat tego, w jaki sposób strategiczne inwestycje i międzynarodowa solidarność mogą wspólnie napędzać zrównoważony rozwój i wspólny dobrobyt.- 12.06.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ