Newsletter

Disney Consumer Products przygotowuje się na rok pełen wrażeń z Pixar

14.01.2015, 10:24aktualizacja: 14.01.2015, 10:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowatorskie linie zabawek TOMY promujące filmy "W głowie się nie mieści" i "Dobry dinozaur" zostaną zaprezentowane przed targami zabawek i gier w Hongkongu.

GLENDALE, Kalifornia - (BUSINESS WIRE) - Disney Consumer Products wyjawił dzisiaj po raz pierwszy informacje o nowych liniach zabawek, które mają być dostępne na całym świecie. Zabawki mają promować filmy wytwórni Pixar zatytułowane "W głowie się nie mieści" i "Dobry dinozaur", które pojawią się w kinach odpowiednio 19 czerwca i 25 listopada 2015 roku. Obydwu filmom będą towarzyszyć rozbudowane linie zabawek od najlepszego w swojej klasie producenta TOMY. Innowacyjne podejście i silna pozycja na rynkach światowych firmy TOMY, a także umiejętność oddania unikalnego charakteru historii opowiedzianych przez Pixar w stworzonych przez nią liniach zabawek sprawiły, że wspomniane linie produktów to dla wytwórni filmów animowanych Pixar najlepszy sposób na rozpoczęcie najbardziej ekscytującego roku w swojej historii.

"Wkładamy wiele serca w nasze filmy, więc zaangażowanie naszych partnerów zajmujących się tworzeniem zabawek w jak najlepsze odwzorowanie postaci, które tak dobrze znamy, jest dla nas niezwykle istotne - stwierdził John Lasseter, dyrektor kreatywny w Walt Disney i wytwórni filmów animowanych Pixar. - Podczas mojej wizyty w siedzibie TOMY w Japonii byłem pod dużym wrażeniem dbałości o jakość i solidność wykonania. Zabawki, które załoga TOMY stworzyła do filmów 'W głowie się nie mieści' i 'Dobry dinozaur' są fantastyczne - dzięki nim postacie z naszych filmów zostały ożywione".

Linia zabawek firmy TOMY do filmu "W głowie się nie mieści" była inspirowana humorem, stylem wizualnym i żartobliwymi elementami zaczerpniętymi z filmu. Plastyczne  postacie posiadają świecące elementy, a wszystkie zabawki dają możliwość wyrażenia samego siebie i odtwarzania najważniejszych scen z filmu. Rozbudowana linia zabawek do filmu "Dobry dinozaur" jest przeznaczona dla dzieci w każdym wieku, świetnie sprawdzi się zarówno w typowej zabawie figurkami, jak i w bardziej zaawansowanym sterowaniu ruchem i mową. Linia zabawek oddaje cechy charakterystyczne dinozaurów występujących w filmie, takie jak sposób ich poruszania się i biegania. Aby uzyskać możliwie jak najwierniejsze odzwierciedlenie ruchów postaci, powstało kilka modeli roboczych, które pokazano twórcom filmu. Oprócz tego, technologia RFID umożliwia postaciom interakcje przypominające te, które można zobaczyć w filmie, dzięki czemu ich niepowtarzalne cechy zyskały namacalny charakter.

"Debiutując filmem 'Auta' w 2006 r., nadaliśmy zabawkowym autom własne cechy charakteru i obdarzyliśmy je poczuciem humoru, dzięki czemu utarty schemat zabawy zyskał nowy wymiar opowieści, ponadto stworzyliśmy całą kategorię produktów dostępnych na rynku detalicznym. Dinozaury zawsze budziły fascynację dzieci - uważamy, że unikalne podejście Pixar do naszych prehistorycznych przyjaciół będzie mieć podobny wpływ na ich zabawy w przyszłości" - powiedział Josh Silverman, wicedyrektor ds. licencji globalnych w Disney Consumer Products.

Filmy Pixar niezmiennie odnosi sukcesy kinowe i w dziedzinie sprzedaży detalicznej. 20 lat po wejściu do kin w 1995 r. filmu "Toy Story", który zrewolucjonizował branżę animacji i rozkręcił sektor sprzedaży zabawek o wartości miliarda USD, opowieści i postacie Pixar znalazły szczególne miejsce w sercach widzów oraz wśród zabawek dziecięcych. Film "Toy Story 3" zyskał miano drugiego co do popularności filmu animowanego wszechczasów, osiągając ponad 1 miliard USD zysków z globalnej sprzedaży kinowej. W ciągu ostatniej dekady legendarne 30-centymetrowe figurki Buzza Lightyeara sprzedały się w ponad 10 milionach sztuk na całym świecie.

Tego lata Disney Consumer Products wprowadzi na rynek specjalną linię zabawek upamiętniających dwudziestolecie "Toy Story" - znajdzie się wśród nich szeroki wybór postaci do kolekcji, ulubionych bohaterów w postaci figurek oraz mówiących wersji Buzza, Woody'ego i Jessiego łudząco przypominających postacie z filmu.

"W głowie się nie mieści"

Od pełnego wrażeń lotu balonem nad chmurami po metropolię, w której na każdym kroku czyhają potwory, posiadający na swoim koncie Oscara reżyser Pete Docter ("Potwory i spółka", "Odlot"), wielokrotnie zabierał swoich widzów w jedyne w swoim rodzaju i pełne fantazji miejsca. W oryginalnym filmie Disney•Pixar "W głowie się nie mieści" zabierze nas do najbardziej niezwykłego miejsca - do wnętrza umysłu.

Dorastanie może być trudne - to dotyczy również Riley, która traci kontakt ze swoim dotychczasowym życiem na Środkowym Zachodzie, kiedy jej ojciec zaczyna nową pracę w San Francisco. Jak my wszyscy, Riley kieruje się w życiu uczuciami, do których należą Radość (Amy Poehler ), Strach (Bill Hader), Złość (Lewis Black), Obrzydzenie (Mindy Kaling) i Smutek (Phyllis Smith). Uczucia mieszkają w Centrali, ośrodku kontroli znajdującym się w umyśle Riley, pomagając jej w codziennym życiu. Podczas gdy Riley i jej uczucia starają się dostosować do nowego życia w San Francisco, Centrala nadal pogrąża się chaosie. Chociaż Radość, najważniejsze uczucie Riley, próbuje utrzymać jej pogodę ducha, powstaje konflikt uczuć, które mają różne pomysły na to, jak należy kierować nowym miastem, domem i szkołą.

"Dobry dinozaur"

Film "Dobry dinozaur" stawia odwieczne pytanie: Co by było, gdyby asteroid, który na zawsze zmienił kształt życia na naszej planecie, zamiast uderzyć w Ziemię, przeleciałby obok, a olbrzymie dinozaury nie uległyby zagładzie? Film, który wejdzie na ekrany 25 listopada 2015 roku, to humorystyczna i pełna przygód opowieść o Arlo, żywiołowym apatozaurze o wielkim sercu. Po tym, jak traumatyczne wydarzenie wstrząsa rodziną Arlo, dinozaur wyrusza w niesamowitą podróż, w której dołącza do niego niespotykany towarzysz – człowiek, mały chłopiec. Dobry dinozaur to niezwykła, pełna ekscytujących przygód i przezabawnych postaci, a jednocześnie bardzo wzruszająca podróż w głąb siebie.

Disney Consumer Products

Disney Consumer Products (DCP) stanowi segment działalności spółki The Walt Disney Company (NYSE: DIS), który dostarcza innowacyjnych i interesujących doświadczeń konsumenckich w tysiącach kategorii - od zabawek i odzieży, aż po książki i dzieła sztuki. Jako największy licencjodawca na świecie, DCP inspiruje wyobraźnię osób w różnych częściach świata przenosząc magię świata Walta Disney'a do domów konsumentów - wszystko to dzięki produktom, którymi mogą się cieszyć przez cały rok. DCP składa się z trzech jednostek biznesowych: udzielania licencji, publikacji i sklepu sprzedającego produkty na licencji Disney'a. Oddziały zajmujące się udzielaniem licencji skupiają się wokół pięciu strategicznych priorytetów marki: Disney Media, Classics and Entertainment, Disney & Pixar Animation studios, Disney Princess & Disney Fairies, Lucasfilm i Marvel. Spółka Disney Publishing Worldwide (DPW) to największy na świecie wydawca książek, magazynów i produktów cyfrowych dla dzieci, w tym również obejmuje działalność w sektorze nauki języka angielskiego, czyli centra nauki języka angielskiego w Chinach, a także uzupełniający program nauki języka w oparciu o podręczniki. Wciąż powiększająca się biblioteka produktów cyfrowych wydawanych przez DPW obejmuje bestsellerowe e-booki i oryginalne aplikacje, które wprowadzają innowacje do disnejowskich treści. Sieć sklepów detalicznych Disney'a posiada oddziały w Ameryce Północnej, Europie i Japonii, i łącznie ponad 350 sklepów na całym świecie. Znana jest z wyjątkowych produktów wysokiej jakości. Oficjalnymi portalami sprzedaży internetowej Disney'a są: www.DisneyStore.com i www.DisneyStore.co.uk. Dalsze informacje dostępne na stronie Disney Consumer Products, www.DisneyConsumerProducts.com, można nas również śledzić na www.YouTube.com/DisneyLiving, www.Facebook.com/DisneyLiving, www.Twitter.com/DisneyLiving, www.Pinterest.com/DisneyLiving i www.Instagram.com/DisneyLiving.

Zdjęcia/galeria multimedialna dostępne na stronie: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113005285/en/

Źródło: Disney Consumer Products

KONTAKT:

Disney Consumer Products

Joss Hastings

tel. 818-544-0382

e-mail: joss.hastings@disney.com

lub

Liz Virji

tel. 818-544-1926

e-mail: liz.virji@disney.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.01.2015, 10:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ