Newsletter

Dobiegają końca 128. Targi Kantońskie, które wspierają odrodzenie handlu międzynarodowego

26.10.2020, 15:44aktualizacja: 26.10.2020, 15:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Canton Fair
PR Newswire/Canton Fair

KANTON, Chiny, 26 października 2020 r. /PRNewswire/ -- Dziesięciodniowe 128. Targi Kantońskie (China Import and Export Fair) zakończyły się na najnowocześniejszej platformie cyfrowej, która zapewniła międzynarodowym firmom i nabywcom wyjątkową okazję do doświadczenia wolnego od barier handlu dostępnego na wyciągnięcie ręki.

Targi powitały nabywców z 226 krajów i regionów, co stanowiło rekordową liczbę. Do 24 października platformę odwiedziło 51,17 mln osób, w tym ponad 7,89 mln skorzystało z wirtualnej hali wystawienniczej dla firm.

Xu Bing, rzecznik prasowy Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, zauważył, że trwająca pandemia COVID-19 przyniosła ogromne wyzwania – kraje starają się jednocześnie rozwijać gospodarkę i ratować życie obywateli. Chiny starają się ułatwić powrót do normalności międzynarodowego przemysłu i łańcuchów dostaw, a także pomóc w ożywieniu międzynarodowego handlu i inwestycji.

26000 wystawców przywiozło ponad 2,47 miliona produktów, co stanowi wzrost o 16,5% w stosunku do ostatniej edycji, z czego 8500 produktów pochodziło od 346 międzynarodowych wystawców z 30 krajów. Wśród nich pojawiło się 730000 nowych produktów, co stanowi wzrost o 21,6%.

Na tegorocznych Targach Kantońskich pojawiły się znaczące produkty zyskujące rosnącą popularność o innowacyjnym wzornictwie, funkcjonalności, wykonawstwie i wykonane z nowatorskich materiałów. 131 produktów z 91 firm zostało nagrodzonych za swój odważny i innowacyjny design, otrzymując nagrody w prestiżowym konkursie Canton Fair Design Awards 2020.

Organizowane na dużą skalę targi stosują również nowe technologie, takie jak big data, przetwarzanie w chmurze i sztuczna inteligencja, oferując nabywcom immersyjne doświadczenie poprzez wykorzystanie platform graficznych, wideo, 3-D i wirtualnej rzeczywistości (VR). W hali wystawowej VR zaprezentowano produkty 2046 firm, które łącznie odwiedzono 163200 razy, a hitem były również zindywidualizowane pokazy z transmisją strumieniową na żywo, które odwiedziło 1,89 mln osób. 

Kupujący stwierdzili, że ta edycja wirtualnych Targów Kantońskich oferuje wyjątkowe wrażenia dla użytkownika, począwszy od przeglądania nowych produktów, poznania nowych technologii i wiedzy o rynku, a skończywszy na interaktywnej rozmowie. Unowocześnione funkcje umożliwiły im skuteczny dostęp online do wysokiej jakości produktów wielu dostawców i producentów.

Poza wystawami targi w Kantonie były również miejscem szeregu imprez towarzyszących online i offline, których celem było poznanie i dalsze ożywienie handlu międzynarodowego. W 37 krajach i regionach zorganizowano 38 wirtualnych imprez polegających na nawiązywaniu kontaktów między przedsiębiorstwami, a 6 stowarzyszeń biznesowych z Afryki, Europy i Azji przyłączyło się do programu współpracy Targów Kantońskich o nazwie Global Cooperative Partnership Program. 

Źródło: Canton Fair

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1319851/1.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.10.2020, 15:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ