Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Płatność kartami UnionPay jest obecnie możliwa w ponad 150 krajach i regionach oraz dotyczy ponad 14 milionów sprzedawców i 1,2 miliona bankomatów obsługujących karty UnionPay na całym świecie. UnionPay International preferuje najsłynniejsze galerie handlowe, sklepy luksusowych marek w ulicach handlowych, unikalne hotele i inne miejsca, które są często odwiedzane przez turystów zagranicznych, w celu stworzenia konceptu w pełni komercyjnych kręgów. Poza miejscowościami turystycznymi tradycyjnie odwiedzanymi latem, takimi jak: Hongkong, Tajwan, Japonia, Korea, Azja Południowo-Wschodnia, Europa i Australia. Na liście preferencyjnej znajdują się także obszary handlowe nowo powstających rynków turystycznych, takich jak: ZEA, Turcja i Rosja, co może zaspokoić bardziej wyszukane potrzeby użytkowników kart.
Co do wyboru konkretnych obszarów handlowych oraz sprzedawców, UnionPay International dobiera je dokładnie wg trendów turystyki wyjazdowej użytkowników kart. Na przykład ze względu na fakt, że większa liczba turystów decyduje się na odwiedzenie Japonii, UnionPay International wybrała 10 branż handlowych, które są najbardziej atrakcyjne dla tamtejszych użytkowników kart, co obejmuje 400 sprzedawców. Zarówno UnionPay International wybiera również dużych zagranicznych sprzedawców, takich jak Woodbury Premium Outlets w Nowym Jorku oraz Desert Hills Premium Outlets w Los Angeles, którzy są szczególnie preferowani przez turystów, po raz pierwszy wprowadzając specjalne korzyści dla użytkowników kart UnionPay. Ponadto obejmują one także firmy cateringowe, takie jak Hong Kong IAPM oraz sprzedawców branży kulturowej, np. Taiwan Eslite Bookstore.
Cele podróży wybierane przez użytkowników kart stają się coraz bardziej zróżnicowane i coraz większa liczba turystów wybiera turystykę indywidualną, z tego właśnie względu program preferencyjny obejmuje większą liczbę sposobów preferencyjnych oraz wyłącznych usług. Na przykład użytkownicy kart UnionPay "QuickPass" mogą dodatkowo korzystać z wyłącznych przywilejów w Harbour City oraz w centrum handlowym Doota. Są one dostępne dla użytkowników kart podróżujących do Korei, gdzie mogą skorzystać z usług o wartości dodanej, takich jak pozostawienie bagażu w saloniku UnionPay lub korzystać z darmowego połączenia Wi-Fi. Ponadto wysoko notowani użytkownicy kart UnionPay mogą skorzystać z całej gamy usług VIP w Printemps, takich jak prywatny przewodnik zakupów w Chinach, zakupów hands free, preferencyjnego zwrotu podatku oraz miejscowego ekspresu.
Więcej informacji na stronie internetowej: http://www.unionpayintl.com/
Źródło: UnionPay International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.07.2015, 11:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |