Newsletter

Doskonalenie umiejętności jako przepis na rozwój działalności w dziedzinie gier: Xsolla wprowadza platformę szkoleń opartych na grywalizacji, Xsolla Academy Online

08.07.2024, 15:57aktualizacja: 08.07.2024, 16:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu rozwiązania Xsolla Academy Online (XAO). Od 2005 r. Xsolla wspiera branżę gier, wspomagając twórców i wydawców w procesach finansowania, wprowadzania na rynek i sprzedaży gier na całym świecie oraz czerpania z nich dochodów. Teraz firma pragnie podzielić się swoją wiedzą fachową, aby zapewnić każdemu twórcy gier równy dostęp do wiedzy i doświadczenia, jakie udało jej się zgromadzić w toku prowadzonej działalności. Wprowadzenie Academy stanowi wyraz zobowiązania Xsolla na rzecz wspierania innowacyjności, dostępności i wymiany wiedzy i doświadczeń w społeczności gier przy jednoczesnym propagowaniu wzajemnej komunikacji i rozwoju.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240708077280/pl/

Xsolla Academy Online to platforma szkoleniowa oparta na grywalizacji, zaprojektowana z myślą o wsparciu twórców gier, profesjonalistów pragnących rozwijać swoją karierę zawodową oraz nowych podmiotów w branży w umiejętnym radzeniu sobie ze związanymi z nią wyzwaniami. XAO zapewnia dostęp do branżowej wiedzy fachowej, od sposobów finansowania gier po strategie następcze po wprowadzeniu gry na rynek, aby umożliwić korzystającym z niej osobom osiąganie sukcesów w konkurencyjnym sektorze gier.

Podczas opracowywania programów szkoleniowych firma podkreśla znaczenie dla branży oraz praktyczne zastosowania, przedstawiając specjalistyczne porady i zapewniając ich dostępność. Platforma oferuje członkom wiele różnych możliwości, takich jak między innymi:

  • zdobycie istotnych umiejętności i poznanie najlepszych praktyk w drodze sześciu modułów opartych na grywalizacji: sektor gier, zarabianie na grach, marketing, dystrybucja, inwestycje oraz rozwiązania Xsolla dla biznesu;
  • poznanie podstaw sektora gier: ramy, skuteczne praktyki, techniki i narzędzia przyczyniające się do realizacji strategii biznesowych i określenia następnego etapu działalności i rozwoju kariery;
  • koncentracja na najważniejszych kwestiach dzięki zastosowaniu drobiazgowego podejścia szkoleniowego: omówienie najważniejszych zagadnień za pomocą materiałów opracowanych we współpracy z ekspertami z branży, którzy rozumieją napotykane w niej wyzwania. Wystarczy wybrać konkretny obszar i przejrzeć różne dostępne w nim tematy;
  • osiąganie postępów poprzez uczenie się za pomocą gier: nauka we własnym tempie, z dowolnego miejsca, za pomocą angażujących, interaktywnych materiałów dostarczanych przez unikatowe grono instruktorów;
  • dostęp do stale aktualnych treści: bieżące informacje na temat najnowszych trendów i praktyk w branży, dostarczane w wygodny sposób za pośrednictwem jednej platformy;
  • nawiązywanie kontaktów i rozszerzanie horyzontów dzięki globalnej społeczności XAO: za pomocą różnych forów i wydarzeń służących nawiązywaniu kontaktów uczestnicy mogą komunikować się z innymi twórcami, branżowymi ekspertami i potencjalnymi inwestorami, zyskując cenne kontakty i możliwości rozwoju.

Informacje na temat instruktorów, programów i sposobu dołączenia do znakomitej społeczności Xsolla można znaleźć pod adresem: https://xsolla-academy.com/

Xsolla Academy Online umożliwia opracowanie strategii mających długotrwałe pozytywne skutki oraz znalezienie sposobów na radzenie sobie z bieżącymi wyzwaniami biznesowymi. Zarówno w celu poczynienia kolejnych kroków na ścieżce kariery, jak i postawienia pierwszych kroków w branży lub rozwoju prowadzonej w niej działalności, Xsolla oferuje niezbędne narzędzia oraz wsparcie.

Dołączenie nie wymaga żadnych opłat, a pozwala zadbać o wieloletni sukces działalności w sektorze gier dzięki Xsolla Academy Online.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Montrealu, Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
 
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240708077280/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2024, 15:57
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ