Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Musimy wstawać z kolan i jako przedsiębiorcy dawać sobie radę. Przedsiębiorca musi pokazać, że daje radę, że jest silny. Reagować na kryzys tak, żeby pracownicy wiedzieli, że nie stracą pracy, że mają szefa, który przemyśli wiele aspektów i firma wyjdzie ze spowolnienia obronną ręką” - wskazuje Beata Drzazga. Według niej przedsiębiorcy dobrze orientują się w sytuacji rynkowej, nie powinni więc zaciągać zbyt dużych zobowiązań, czy inwestować nadmiernie, bez zapewnienia sobie opłacalności.
Ważną rolę we wsparciu przedsiębiorców odgrywają spotkania w gronie ekspertów np. w klubach przedsiębiorczości. To miejsca, w których osoby prowadzące firmy wymieniają się doświadczeniem. Bardziej doświadczeni biznesmeni mogą udzielać porad mniej doświadczonym.
Zdaniem Beaty Drzazgi dla odczuwających niepokój przedsiębiorców ważne jest zrozumienie, że obecnie nie dzieje się nic niezwykłego, że gospodarka ma cykle powtarzające się i że można przez nie przejść bez bankructwa, poradzić sobie nawet w niesprzyjającym otoczeniu gospodarczym.
„Przedsiębiorca musi mieć wizję i nie rezygnować z prowadzenia firmy, jeśli pojawia się ryzyko. Musi je rozważyć, a nie bać się prowadzenia biznesu” - podsumowuje Beata Drzazga.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 20.02.2023, 10:15 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |