Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wygoda i dostępność
„Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów i wspierają rozwój e-commerce. Przekroczenie przez nas symbolicznego progu 10 tys. automatów paczkowych i systematyczny wzrost ich wykorzystania stanowi jasny sygnał, że konsumenci cenią sobie komfort i elastyczność, jaką daje sieć DPD Pickup. Warto też wspomnieć, że nasze automaty paczkowe reprezentują niestandardowe podejście do dostaw OOH - posiadają dyskretne wzornictwo, wpisując się harmonijnie w miejski krajobraz. Jako pierwsi na rynku zdecydowaliśmy się na automaty paczkowe nie potrzebujące zewnętrznego źródła zasilania, co na początku budziło zaskoczenie. Jednak ostatnie problemy z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii pokazują, że od samego początku wybraliśmy słuszną strategię, stawiając na maszyny autonomiczne, niezależne od zasilania z zewnątrz. Dzięki niewielkim wymiarom i bezprzewodowej instalacji oferują dużą elastyczność w zakresie ich lokowania. Dzięki temu stają się po prostu częścią infrastruktury miejskiej, zwiększając komfort nadań i odbiorów przesyłek dla klientów. DPD Pickup jest wszędzie tam, gdzie oczekują tego klienci” - mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.
DPD Polska systematycznie rozwija usługi dostaw poza domem, które stanowią uzupełnienie dla tradycyjnych, wygodnych dostaw kurierskich na adres. Liczba przesyłek kierowanych do automatów paczkowych i punktów odbioru sukcesywnie rośnie, co potwierdza zmieniające się preferencje konsumentów. Sieć DPD Pickup rozwija się w tempie ok. 3 tys. automatów rocznie. Towarzyszy jej rozwój aplikacji DPD Mobile, która ułatwia zarządzanie przesyłkami oraz pozwala na łatwy dostęp do sieci DPD Pickup oraz atrakcyjnych ofert nadań krajowych i międzynarodowych do 20 krajów europejskich.
„Dla wygody konsumentów nasze automaty można otwierać zarówno za pomocą aplikacji, jak i z poziomu pin padu za pomocą kodu. Zachęcamy do pobrania aplikacji, ponieważ oferuje ona unikalne benefity, jak nadania paczek w atrakcyjnej cenie, promocje naszych partnerów biznesowych oraz inne użyteczne funkcje” - dodaje Łukasz Zembowicz.
„Automaty SwipBox Infinity, które tworzą sieć DPD Pickup, są projektowane z myślą o przyszłości - ich bezprzewodowa instalacja, intuicyjna obsługa i odporność na warunki atmosferyczne sprawiają, że idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnej logistyki. Warto wspomnieć, że automaty paczkowe DPD Pickup, po zakończeniu ich cyklu życia, mogą podlegać blisko 100% recyclingowi. DPD Polska to dla nas strategiczny partner, z którym wspólnie rozwijamy ekosystem dostaw OOH. Widzimy, jak dynamicznie rośnie zainteresowanie tym modelem odbioru paczek, dlatego nie zatrzymujemy się i dalej wspólnie rozwijamy sieć oraz samą technologię automatów paczkowych” - dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Są wszędzie
Najwięcej automatów paczkowych DPD znajduje się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Rozwój sieci DPD Pickup to nie tylko większa wygoda dla klientów, ale także inwestycja w zrównoważone dostawy - zbiorcze doręczenia do punktów i automatów paczkowych pozwalają na ograniczenie liczby przejazdów kurierskich, a klienci mogą odebrać paczki podczas spaceru czy zakupów.
Plany na przyszłość
DPD Polska stawia na innowacje i wygodę klientów. Plany na przyszłość obejmują dalszy rozwój sieci DPD Pickup oraz wdrażanie nowych technologii, które jeszcze bardziej ułatwią odbiór przesyłek. Do końca 2025 roku sieć DPD Pickup będzie liczyć ok. 35 tys. punktów i automatów paczkowych - w tym, 12 tys. będą stanowiły automaty paczkowe.
Źródło informacji: DPD Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.05.2025, 09:09 |
Źródło informacji | DPD Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |