Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Biała Gwiazda współpracuje z szeregiem firm w ramach swojego projektu Wisła Biznes. Umożliwia również swoim partnerom biznesowym wymianę doświadczeń, a Targi miały służyć właśnie m.in. temu. W ramach wydarzenia zorganizowano panele dyskusyjne, a uczestniczące w imprezie firmy miały możliwość przedstawienia swojej oferty członkom wiślackiego klubu biznesu oraz całej społeczności.
Podczas Targów Wisła Biznes przygotowano też szereg atrakcji. Swoje urodziny świętował projekt Legends Corner, czyli miejsce spotkań z byłymi piłkarzami Wisły Kraków. Tym razem jego gośćmi byli: Jakub Błaszczykowski, Paweł Brożek, Arkadiusz Głowacki i Sunday Ibrahim.
Wisła zaprezentowała też swoje inne sekcje niż klasyczna piłka nożna. Przede wszystkim triumfatorów Ligi Mistrzów w amp futbolu, a także mistrzów Polski w blind footballu. Dzięki firmie Kuro była też prezentacja ekskluzywnych aut. Takich jak: McLaren czy Mercedes G klasy. Grupa Luktrans przygotowała natomiast strefę sponsora motoryzacyjnego oraz prezentację oferty GO+EAuto. Dzięki głównemu sponsorowi Wisły Kraków firmie Texom, kibice mogli też podziwiać zabytkowe motory żużlowe. Na najmłodszych czekały natomiast symulatory F1, fotobudka, FIFA czy VR.
Targi Wisła Biznes to jedno z wydarzeń organizowanych przez Wisła Biznes, czyli klub, który jednoczy Sponsorów oraz Partnerów Białej Gwiazdy. Działa w oparciu o 3 filary, integrując sport z biznesem. Aktualnie współtworzy ją ponad 100 firm - są to zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i mniejsze firmy z regionu.
Link do zdjęć: https://wislakrakow.com/posts/targi-wisa-biznes-2024/10396
KONTAKT:
Rzecznik Prasowy Wisły Kraków
Karolina Kawula
e-mail: karolina.kawula@wislakrakow.com
tel. 789 406 365
Źródło informacji: IPMB Management
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.10.2024, 11:02 |
Źródło informacji | IPMB Management |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT