Newsletter

Drugi Dzień Własnego Biznesu - Own Business Day: Spółka METRO wspiera niezależnych przedsiębiorców

18.09.2017, 17:53aktualizacja: 18.09.2017, 17:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DUSSELDORF, Niemcy, 18 września 2017 r./PRNewswire/ - Niezależnie od tego, czy dzięki nim możemy napić się porannej kawy, czy na przykład delektować się swoim ulubionym daniem w restauracji - przedsiębiorcy nie tylko ułatwiają nam życie i dodają mu uroku, ale odgrywają również istotną rolę w naszej społeczności. To właśnie oni ją aktywizują i usprawniają jej funkcjonowanie. W uznaniu ich niesłabnącego poświęcenia i zasług, spółka METRO Cash & Carry zainicjowała w zeszłym roku Dzień Własnego Biznesu („Own Business Day”). Druga edycja tego wydarzenia odbędzie się już 10 października, we wszystkich krajach, w których obecna jest spółka.

Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/557412/METRO_Own_Business_Day.jpg

Zainspirowany sukcesem pierwszego Dnia Własnego Biznesu, w ramach którego zaoferowano ponad 20 tys. ofert specjalnych, Pieter Boone, dyrektor ds. operacyjnych i członek Zarządu Metro AG, powiedział: „W METRO czujemy silną więź z milionami przedsiębiorców na całym świecie. Często są oni anonimowymi bohaterami, których działania są nieodzowne dla naszych społeczności. Łączy nas pasja i poświęcenie, które wkładamy w to, by nasze firmy odnosiły coraz większe sukcesy, przynosząc coraz większe korzyści naszym klientom. Doskonale wiemy, że nasz sukces zależy od sukcesu naszych klientów”.

Drugi Dzień Własnego Biznesu odbędzie się 10 października 2017 r. we wszystkich krajach, w których obecna jest spółka METRO. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich małych i niezależnych przedsiębiorstw, w tym do 21 milionów klientów biznesowych METRO. Spółka dąży do ustanowienia światowego wydarzenia odbywającego się co roku w drugi wtorek października.

Ze względu na ważną rolę, jaką przedsiębiorcy odgrywają w społeczeństwie, w tym roku spółka METRO zleciła międzynarodowe badanie mające na celu dokładniejsze przyjrzenie się temu, jak opinia publiczna odnosi się do właścicieli firm. Badanie da nam także wgląd w informacje o samych właścicielach - dowiemy się, jakie stoją przed nimi wyzwania oraz jakie mają doświadczenia w zakresie promowania zakładania własnej działalności.

Pełna treść informacji prasowej: https://www.metroag.de/en/media-centre/news/2017/09/18/metro-celebrates-own-business-day

Źródło: METRO AG

KONTAKT:

METRO AG 

tel. +49(211)6886-4252

faks +49(211)6886-2001

e-mail: presse@metro.de 

Twitter @METRO_News

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.09.2017, 17:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ