Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sektor pozabankowy
Popularność sektora pozabankowego wynika między innymi z procedur obowiązujących przy wnioskowaniu o pożyczkę. Procedury udzielania pożyczek i kredytów przez banki zazwyczaj są skomplikowane, a czas oczekiwania na decyzję jest stosunkowo długi. Natomiast firmy finansowe sektora pozabankowego stosują procedury mniej skomplikowane, w ramach których, m. in:
- weryfikowana jest tożsamość klienta,
- określane są źródła dochodu,
- sprawdzana jest zdolność kredytowa na podstawie wyciągów z Biur Informacji Gospodarczych (BIG).
Rzadsze dopytywanie o historię finansową klienta w Biurze Informacji Kredytowej (BIK) oraz mniej złożone procedury sprawiają, że decyzja o przyznaniu pożyczki wydawana jest szybciej niż w bankach, a czas oczekiwania krótszy - pieniądze można otrzymać w przeciągu kwadransa.
Pożyczkobiorcy
Wśród klientów firm finansowych sektora pozabankowego są osoby, które nie mają możliwości skorzystania z ofert bakowych. Utrudnienia te spowodowane są najczęściej problemami związanymi z zatrudnieniem, głównie brakiem umowy o pracę, będącej podstawą do przyznania środków finansowych.
Kolejną grupę stanowią klienci, którzy cenią wygodę, czyli łatwy dostęp do oferty, ograniczone formalności, możliwość wnioskowania za pośrednictwem Internetu i z urządzeń mobilnych, szybsze postępowanie decyzyjne. Osoby takie nie mogą (lub zwyczajnie nie chcą) sobie pozwolić na długie oczekiwanie na decyzję banku.
Do korzystania z oferty pożyczek sektora pozabankowego skłaniają więc aspekty czysto praktyczne, a nie brak wiarygodności kredytowej.
Zmiany na rynku pożyczek pozabankowych
Ponieważ rośnie zainteresowanie rynkiem pożyczek, a tym samym przybywa pożyczkobiorców, zmienia się oferta sektora pozabankowego. Wysokość udzielanych pożyczek konsekwentnie wzrasta, wnioskować można już nie tylko o kwoty do 1 000 czy 2 000 zł. Z nową ofertą wychodzi do klientów firma MiniCredit, umożliwiając skorzystanie z pożyczki w wysokości 3 000 zł.
Ponadto, aby podkreślić innowacyjność i elastyczność MiniCredit zmieniło również logo, podkreślające prokonsumenckie podejście firmy.
Materiał na zlecenie Ideo Sp. z o.o.
KONTAKT:
MiniCredit Sp. z o.o.
tel. +48 22 266 83 55
e-mail: info@mini-credit.pl
https://www.mini-credit.pl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.01.2015, 10:53 |
Źródło informacji | MiniCredit Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
HONOR prezentuje niesamowity HONOR Watch 5 Ultra podczas MWC 2025
- 04.03.2025, 09:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Blokees na targach zabawek Toy Fair New York 2025: światowe premiery nowy produktów z serii o Minionkach
- 04.03.2025, 09:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Tworzenie aplikacji webowych łatwiejsze niż kiedykolwiek. Na polskim rynku pojawił się właśnie Hostinger Horizons
- 04.03.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Hostinger
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ