Newsletter

Działania społeczne P&G jako motor napędowy na rzecz dobra wspólnego i rozwoju

31.10.2017, 17:58aktualizacja: 31.10.2017, 17:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017 spółka Procter & Gamble przedstawia swoje dokonania na rzecz społeczeństwa, społeczności lokalnych i środowiska.

CINCINNATI-(BUSINESS WIRE)- Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) opublikowała dzisiaj Sprawozdanie z działań społecznych za rok 2017, w którym opisuje postępy poczynione w zakresie poprawy warunków socjalnych osób potrzebujących, w kwestii różnorodności i włączenia społecznego, propagowania równouprawnienia płci wewnątrz spółki i poza nią oraz zmniejszania oddziaływania spółki na środowisko naturalne. Spółka P&G prowadzi działania w blisko 70 krajach i świadczy usługi blisko 5 miliardom ludzi. Za pośrednictwem działań społecznych, prowadzonych w ramach jej marek i przez jej pracowników, spółka przyczynia się do poprawiania sytuacji życiowej ludzi na całym świecie.

„Nasze działania społeczne stanowią ogromną szansę dla naszej firmy i naszych społeczności oraz, w szerszej perspektywie, dla ogółu społeczeństwa - powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny P&G. Konsumenci interesują się spółką, będącą właścicielem marek, których produkty kupują i stosują. Chcą mieć pewność, że kupowane produkty pochodzą z zaufanego źródła, a my staramy się budować to zaufanie każdego dnia.”

P&G publikuje doroczne raporty zrównoważonego rozwoju od roku 1999, a od roku 2016 do swojego sprawozdania włączyła bardziej kompleksowe omówienie korzyści wynikających z działalności spółki na rzecz obywateli. Wsparcie ofiar ponad 20 klęsk żywiołowych naszymi towarami i usługami, inicjowanie dyskusji na temat uprzedzeń na tle płciowym i rasowym, wprowadzenie na rynek pierwszej butelki na szampon nadającej się do recyklingu, wykonanej z plastiku zebranego na plażach oraz szereg innych historii i przykładów zamieszczanych w sprawozdaniu z działań społecznych za rok 2017 P&G pokazuje, że innowacyjne podejście do działań społecznych może mieć bardzo silny pozytywny wpływ zarówno na świat, jak i na własną działalność.

Najważniejsze punkty sprawozdanie z działań społecznych P&G 2017 to:

- Wpływ na społeczeństwo: spółka P&G dostarczyła już 12 miliardów litrów czystej wody pitnej w roku 2017 za pośrednictwem programu Children’s Safe Drinking Water (program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci), a do roku 2020 planuje dostarczyć 15 miliardów. Należąca do P&G marka Pampers nawiązała współpracę z pielęgniarkami z oddziałów intensywnej terapii noworodków w celu stworzenia i wprowadzenia na rynek pierwszych pieluch dla wcześniaków - Pampers Preemie Swaddlers, rozmiar P-3. Ponadto spółka P&G udzieliła wsparcia ofiarom ponad 20 klęsk żywiołowych na całym świecie.

- Różnorodność i włączenie społeczne: P&G dołączył do inicjatywy CEO Action for Diversity and Inclusion (Działania kadry zarządzającej na rzecz różnorodności i włączenia społecznego), największej organizacji zrzeszającej kadrę zarządzającą działającą na rzecz różnorodności i włączenia społecznego w miejscu pracy. P&G był również sponsorem 37. Igrzysk dla weteranów wojennych poruszających się na wózkach inwalidzkich (ang. 37th National Veterans Wheelchair Games), które odbyły się w Cincinnati w stanie Ohio, USA, gdzie znajduje się główna siedziba spółki. Celem imprezy było udzielenie 550 weteranom wsparcia w zakresie prowadzenia bardziej aktywnego i zdrowszego trybu życia.

- Równość płci: Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 2017, P&G zamieściła film pt. #WeSeeEqual, który odnotował miliony wyświetleń w 180 krajach. P&G dołączyła do ruchu ANA #SeeHer, i do Sojuszu na rzecz zwalczania stereotypów zainicjowanego przez ONZ Kobiety (ang. UN Women), który ukierunkowany jest na eliminację stereotypów i przedstawianie prawdziwego wizerunku kobiet i dziewcząt w reklamach. W ostatnim roku obrotowym, P&G wydała ponad miliard dolarów w amerykańskich firmach należących do kobiet w ramach programu różnorodności dostawców (ang. Supplier Diversity), powiększając zakres programu na cały świat.

- Odpowiedzialność za środowisko: P&G otworzyła elektrociepłownię biomasową w Albany, w stanie Georgia, która produkuje 100 procent pary i znaczną część energii wykorzystywanej w zakładzie produkcyjnym, gdzie wytwarzane są produkty Bounty i Charmin. Pomoże to spółce osiągnąć cel, jakim jest wykorzystanie energii odnawialnej na poziomie 30% całkowitej energii do 2020 roku. Naukowcy P&G opracowali technologię, która może zrewolucjonizować przemysł odzysku tworzyw sztucznych. Pozwala ona na dorowadzenie polipropylenu z odzysku do niemal pierwotnego stanu. W ramach zobowiązania P&G polegającego na całkowitym wyeliminowaniu składowania na wysypiskach odpadów produkcyjnych pochodzących ze wszystkich zakładów P&G do 2020 roku, ponad 70 procent zakładów w 23 krajach już osiągnęło ten cel.

Streszczenie i pełna wersja sprawozdania znajduje się tutaj.

Procter & Gamble

Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://ww.pg.com

Wersja źródłowa niniejszej informacji jest dostępna w serwisie businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20171031005437/en/

Źródło: The Procter & Gamble Company

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

KONTAKT:

Procter & Gamble

Damon Jones

tel. 513-983-0190

e-mail: jones.dd@pg.com

Julie deSylva

tel. 513-780-0006

e-mail: Desylva.j@pg.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.10.2017, 17:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii