Newsletter

Earnix ogłasza głównych prelegentów czwartego dorocznego szczytu Pricing & Innovation Summit

13.10.2015, 18:28aktualizacja: 13.10.2015, 18:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podważając konwencjonalne rozumowanie i tradycyjne praktyki, główni prelegenci szczytu przygotują grunt dla liderów branży finansowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami dotyczącymi najnowszych praktyk w zakresie innowacyjności danych i analityki.

Westport, CT, 14 października 2015 r. - Firma Earnix, wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie analizy klientów dla sektora usług finansowych, ogłosiła dziś głównych prelegentów czwartego dorocznego szczytu Pricing & Innovation Summit.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150721/238725LOGO)

Ten dwudniowy szczyt stanowi okazję do spotkania międzynarodowych przedstawicieli kadry zarządzającej wyższego szczebla z badaczami zajmującymi się analizą danych z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Plan szczytu obejmuje ponad 30 sesji – od studiów przypadku decyzji podjętych na podstawie dostępnych danych i predykcyjnej analityki stosowanej po dyskusje na temat wpływu danych typu big data na marketing, produkty i ustalanie cen.

Tegoroczny plan programu przewiduje wystąpienia następujących wybitnych prelegentów i liderów branży:

- Uri Levin, założyciel Waze i FeeX,

- Francis Nicolas Weng Kan, CEO Google Compare,

- Profesor Eric T. Bradlow z Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii,

- Stan Phelps, Prezes Triangle American Marketing Association i Customer Experience Architect.

Inni godni uwagi mówcy to między innymi liderzy z: AXA Insurance, Deutsche Bank, Zurich Insurance, Generali Insurance, Danske Bank, Liberty Insurance, LexisNexis, Simply Business, Verisk Analytics, McKinsey & Co., Yapi Kredi, Euro Bank, Axis Bank i wielu innych.

W szczycie tym, który umożliwi liderom branży usług finansowych przyjrzenie się z bliska najnowszym i najbardziej innowacyjnym postępom w analityce stosowanej, udział wezmą delegaci z ponad 25 krajów.

Spotkanie odbędzie się 4 - 5 listopada w samym centrum Londynu (8 Northumberland Avenue).

Aby zarejestrować się lub dowiedzieć się więcej, prosimy kliknąć tutaj.

O Earnix

Zintegrowane oprogramowanie do analizy klientów oferuje przedsiębiorstwom z sektora usług finansowych znakomite narzędzie umożliwiające osiąganie optymalnych wyników biznesowych dzięki opartemu o naukę podejściu do danych i analityce predykcyjnej. Rozwiązania analityczne Earnix wspierają proces tworzenia wybitnych produktów, ustalania najlepszych cen oraz podejmowania bezbłędnych decyzji rynkowych, dostosowując się do zmiennej dynamiki rynku. Earnix łączy modelowanie predykcyjne i optymalizację z łącznością w czasie rzeczywistym z głównymi systemami operacyjnymi, oferując korzyści płynące z decyzji opartych o analizę podczas każdej interakcji z klientem. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy na http://www.earnix.com

Źródło: Earnix

KONTAKT:

Aviv Cohen, VP of Products & Marketing

Earnix

e-mail: aviv@earnix.com

tel. +972-3-753-8292

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2015, 18:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii