Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Westport, CT, 14 października 2015 r. - Firma Earnix, wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie analizy klientów dla sektora usług finansowych, ogłosiła dziś głównych prelegentów czwartego dorocznego szczytu Pricing & Innovation Summit.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150721/238725LOGO)
Ten dwudniowy szczyt stanowi okazję do spotkania międzynarodowych przedstawicieli kadry zarządzającej wyższego szczebla z badaczami zajmującymi się analizą danych z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Plan szczytu obejmuje ponad 30 sesji – od studiów przypadku decyzji podjętych na podstawie dostępnych danych i predykcyjnej analityki stosowanej po dyskusje na temat wpływu danych typu big data na marketing, produkty i ustalanie cen.
Tegoroczny plan programu przewiduje wystąpienia następujących wybitnych prelegentów i liderów branży:
- Uri Levin, założyciel Waze i FeeX,
- Francis Nicolas Weng Kan, CEO Google Compare,
- Profesor Eric T. Bradlow z Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii,
- Stan Phelps, Prezes Triangle American Marketing Association i Customer Experience Architect.
Inni godni uwagi mówcy to między innymi liderzy z: AXA Insurance, Deutsche Bank, Zurich Insurance, Generali Insurance, Danske Bank, Liberty Insurance, LexisNexis, Simply Business, Verisk Analytics, McKinsey & Co., Yapi Kredi, Euro Bank, Axis Bank i wielu innych.
W szczycie tym, który umożliwi liderom branży usług finansowych przyjrzenie się z bliska najnowszym i najbardziej innowacyjnym postępom w analityce stosowanej, udział wezmą delegaci z ponad 25 krajów.
Spotkanie odbędzie się 4 - 5 listopada w samym centrum Londynu (8 Northumberland Avenue).
Aby zarejestrować się lub dowiedzieć się więcej, prosimy kliknąć tutaj.
O Earnix
Zintegrowane oprogramowanie do analizy klientów oferuje przedsiębiorstwom z sektora usług finansowych znakomite narzędzie umożliwiające osiąganie optymalnych wyników biznesowych dzięki opartemu o naukę podejściu do danych i analityce predykcyjnej. Rozwiązania analityczne Earnix wspierają proces tworzenia wybitnych produktów, ustalania najlepszych cen oraz podejmowania bezbłędnych decyzji rynkowych, dostosowując się do zmiennej dynamiki rynku. Earnix łączy modelowanie predykcyjne i optymalizację z łącznością w czasie rzeczywistym z głównymi systemami operacyjnymi, oferując korzyści płynące z decyzji opartych o analizę podczas każdej interakcji z klientem. Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy na http://www.earnix.com
Źródło: Earnix
KONTAKT:
Aviv Cohen, VP of Products & Marketing
Earnix
e-mail: aviv@earnix.com
tel. +972-3-753-8292
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.10.2015, 18:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |