Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Echo Investment S.A. ("Spółka") informuje o wysokości kosztów poniesionych w związku z Programem emisji obligacji publicznych ("Program") objętego prospektem emisyjnym podstawowym zatwierdzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 24 czerwca 2014 roku.
Łączne koszty Programu, w ramach którego zostało przeprowadzonych cztery emisje obligacji obejmujących :
- 500 000 sztuk obligacji serii A na łączną wartość nominalną 50 mln PLN;
- 250 000 sztuk obligacji serii B na łączną wartość nominalną 25 mln PLN;
- 750 000 sztuk obligacji serii C na łączną wartość nominalną 75 mln PLN;
- 500 000 sztuk obligacji serii D na łączną wartość nominalną 50 mln PLN
wyniosły 2 545 776,31 PLN.
Powyższa kwota obejmuje:
- koszty dotyczące sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa -1 114 404,67 PLN,
- koszty przygotowania i przeprowadzenia ofert obligacji - 1 400 071,94 PLN,
- koszty promocji ofert obligacji - 31 299,70 PLN.
Średni koszt przeprowadzenia ofert przypadający na jedną oferowaną obligację wyniósł 1,27 PLN.
Spółka nie ponosiła kosztów wynagrodzenia subemitentów, ponieważ nie zawierała umów subemisji w związku z ofertami obligacji.
Koszty Programu Emisji obligacji publicznych Echo Investment S.A. zarówno rachunkowo jak i podatkowo stanowią koszty i były potrącone w dacie ich ujęcia w księgach.
Podstawa prawna: § 33 Ust.1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. Nr 33, poz. 259 z późniejszymi zmianami).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi amp/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2014, 18:10 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |