Newsletter

EKF Ubezpieczenia: wśród Polaków rośnie świadomość ubezpieczeniowa

01.10.2025, 11:49aktualizacja: 01.10.2025, 11:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PAP - kadr z fimu
Fot. PAP - kadr z fimu
„Świadomość ubezpieczeniowa rośnie, ale jeszcze nadal mamy wiele do zrobienia. Ważne jest, żeby zrozumieć, że ubezpieczenie to nie jest koszt, ale możliwość ochrony siebie, swojej rodziny czy swojego mienia” - powiedział Piotr Wrzesiński, wiceprezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń podczas kongresu EKF Ubezpieczenia.

Na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych odbyła się trzecia edycja EKF Ubezpieczenia - prestiżowej konferencji, w której wzięli udział przedstawiciele zakładów ubezpieczeń, instytucji regulacyjno-nadzorczych, firm doradczych i prawnych oraz środowiska naukowego.

Eksperci dyskutowali o najważniejszych szansach oraz wyzwaniach stojących przed polskim sektorem w najbliższych latach, związanych m.in. z luką ubezpieczeniową, kryzysem demograficznym czy skomplikowanymi realiami geopolitycznymi.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 01.10.2025, 11:49
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ