Newsletter

Electrolux i berliński oddział DDB ujawniają "sekretny składnik"

05.05.2014, 14:02aktualizacja: 05.05.2014, 14:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Światowy producent artykułów gospodarstwa domowego Electrolux i berliński oddział agencji DDB przedstawiają Secret Ingredient ("sekretny składnik") - nową platformę komunikacyjną ukazującą zamiłowanie firmy Electrolux do doskonałego jedzenia.

BERLIN, 2 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Dysponując ponad 90-letnim doświadczeniem w dostarczaniu najlepszych na rynku urządzeń kuchennych do ponad połowy restauracji nagrodzonych gwiazdką Michelin, Electrolux jest wprost stworzony do podjęcia zadania polegającego na odkrywaniu najrzadszych i najbardziej fascynujących, sekretnych składników na świecie. Platforma marki Secret Ingredient, opracowana przez berlińskie biuro DDB, zaprasza widzów do uczestnictwa i dzielenia się najbardziej nieuchwytnymi oraz najpilniej strzeżonymi sekretnymi składnikami kulinarnymi.

Co więcej, na wizerunek marki Secret Ingredient składają się rozmaite treści, w tym premierę 17-minutowego odcinka filmowego dostępnego online. Wspomniany odcinek stanowi główny element rozpoczynający kampanię. Biorą w nim udział Rosie Lovell, właścicielka delikatesów kawiarni na londyńskim Brixton Market, marząca o karierze szefa kuchni, oraz Tom Kitchin, restaurator z Edynburga nagrodzony gwiazdką Michelin. Ich zadaniem jest odnalezienie sekretnych składników o nieziemskich smakach.

Oprócz tego, omawiana bazująca na treści platforma komunikacyjna - opracowana przez agencję DDB - obejmuje wymianę doświadczeń, treści cyfrowych, treści drukowanych, szeroki zakres aktywacji relacji B2B, a także komunikację w miejscu sprzedaży. Konsumenci mogą uczestniczyć w kampanii za pośrednictwem różnorodnych mediów społecznościowych. Kampania zostanie przeprowadzona w całej Europie i rozpocznie się w Wielkiej Brytanii na początku maja, a następnie obejmie Włochy, Polskę, Francję i Rosję.

Toby Pschorr, dyrektor zarządzający berlińskiej agencji, powiedział: "Platforma marki Secret Ingredient obejmuje wiele punktów kontaktu pomiędzy konsumentami a branżą i światem wirtualnym oraz rzeczywistym. Efekt stanowi odzwierciedlenie ścisłej współpracy pomiędzy Electrolux EMEA a zaangażowanymi agencjami".

Odcinek dostępny online: http://www.electrolux.co.uk/secretingredient

Fragmenty odcinka: http://we.tl/224exQPKYh

Podziękowania:

Klient:

- Electrolux Appliances AB, Sztokholm,

- Lars Hygrell, dyrektor ds. marketingu, Electrolux Major Appliances EMEA,

- Annika Priou, dyrektor ds. marki i IMAP, Electrolux Major Appliances EMEA,

- Annika Sigheim, kierownik marki, Electrolux Major Appliances EMEA,

- Tom Astin, kierownik ds. PR, Electrolux Major Appliances EMEA.

Agencja:

- DDB Tribal Berlin,

- Toby Pschorr, dyrektor zarządzający,

- Nils Haseborg i Veit Moeller, dyrektorzy kreatywni,

- Ricardo Müller, dyrektor artystyczny,

- Gry Sagvolden, autor materiałów reklamowych,

- Jens Mecking i Cordula Schrenk, producenci telewizyjni,

- Kamila Smechowski, specjalista ds. podwykonawstwa,

- Franka Mai, planowanie strategiczne,

- Falk Lungwitz, Christoph-Lenard Struck i Paul Dombek, relacje z klientem.

Spółka produkcja:

- Soup Filmproduktion GmbH, Berlin oraz Archers's Mark Ltd., Londyn,

- Mike Brett i Steve Jamison, dyrektorzy,

- Marcus Nilsson, fotograf.

DDB

DDB Worldwide (http://www.ddb.com) jest jedną z największych na świecie oraz najbardziej cenionych sieci reklamowych i marketingowych. W 2012 r. DDB została uznana siecią reklamową roku przez portal Campaign oraz agencją roku i cyfrową agencją roku przez magazyn Strategy. Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes 2013 DDB otrzymało 93 Lwy, co stanowi najlepszy wynik w historii sieci. Ponadto DDB znalazło się na podium raportu The Gunn Report w 12 z ostatnich 15 edycji. Klientami agencji są m.in. Volkswagen, McDonald's, Unilever, Mars, Johnson & Johnson i Exxon Mobil.

Założona w 1949 r. DDB z siedzibą główną w Nowym Jorku jest częścią Omnicom Group (NYSE) i ma ponad 200 oddziałów w przeszło 90 krajach.

Omnicom Group Inc.

Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) jest jedną z najważniejszych na świecie spółek z branży marketingu i komunikacji korporacyjnej. Sieci firmowe Omnicom oraz jej liczne agencje specjalistyczne oferują usługi reklamowe, usługi z zakresu planowania i zakupu mediów strategicznych, marketingu cyfrowego i interaktywnego, marketingu bezpośredniego i promocyjnego i public relations, jak również inne specjalistyczne usługi komunikacyjne dla ponad 5 000 klientów z przeszło 100 krajów na całym świecie.

Więcej informacji nt. Omnicom i jej marek można uzyskać pod adresem: http://www.omnicomgroup.com.

Źródło: DDB Worldwide

KONTAKT:

Laura Maroldt

Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej

DDB Tribal Group GmbH

Willy-Brandt-Strasse 1

20457 Hamburg, Niemcy

tel. +49 40 328 08 372

fax +49 40 328 08 5372

e-mail: presse@ddb-tribal.com

www.ddb-tribal.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2014, 14:02
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii