Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 2 maja 2014 r. /PRNewswire/ - Dysponując ponad 90-letnim doświadczeniem w dostarczaniu najlepszych na rynku urządzeń kuchennych do ponad połowy restauracji nagrodzonych gwiazdką Michelin, Electrolux jest wprost stworzony do podjęcia zadania polegającego na odkrywaniu najrzadszych i najbardziej fascynujących, sekretnych składników na świecie. Platforma marki Secret Ingredient, opracowana przez berlińskie biuro DDB, zaprasza widzów do uczestnictwa i dzielenia się najbardziej nieuchwytnymi oraz najpilniej strzeżonymi sekretnymi składnikami kulinarnymi.
Co więcej, na wizerunek marki Secret Ingredient składają się rozmaite treści, w tym premierę 17-minutowego odcinka filmowego dostępnego online. Wspomniany odcinek stanowi główny element rozpoczynający kampanię. Biorą w nim udział Rosie Lovell, właścicielka delikatesów kawiarni na londyńskim Brixton Market, marząca o karierze szefa kuchni, oraz Tom Kitchin, restaurator z Edynburga nagrodzony gwiazdką Michelin. Ich zadaniem jest odnalezienie sekretnych składników o nieziemskich smakach.
Oprócz tego, omawiana bazująca na treści platforma komunikacyjna - opracowana przez agencję DDB - obejmuje wymianę doświadczeń, treści cyfrowych, treści drukowanych, szeroki zakres aktywacji relacji B2B, a także komunikację w miejscu sprzedaży. Konsumenci mogą uczestniczyć w kampanii za pośrednictwem różnorodnych mediów społecznościowych. Kampania zostanie przeprowadzona w całej Europie i rozpocznie się w Wielkiej Brytanii na początku maja, a następnie obejmie Włochy, Polskę, Francję i Rosję.
Toby Pschorr, dyrektor zarządzający berlińskiej agencji, powiedział: "Platforma marki Secret Ingredient obejmuje wiele punktów kontaktu pomiędzy konsumentami a branżą i światem wirtualnym oraz rzeczywistym. Efekt stanowi odzwierciedlenie ścisłej współpracy pomiędzy Electrolux EMEA a zaangażowanymi agencjami".
Odcinek dostępny online: http://www.electrolux.co.uk/secretingredient
Fragmenty odcinka: http://we.tl/224exQPKYh
Podziękowania:
Klient:
- Electrolux Appliances AB, Sztokholm,
- Lars Hygrell, dyrektor ds. marketingu, Electrolux Major Appliances EMEA,
- Annika Priou, dyrektor ds. marki i IMAP, Electrolux Major Appliances EMEA,
- Annika Sigheim, kierownik marki, Electrolux Major Appliances EMEA,
- Tom Astin, kierownik ds. PR, Electrolux Major Appliances EMEA.
Agencja:
- DDB Tribal Berlin,
- Toby Pschorr, dyrektor zarządzający,
- Nils Haseborg i Veit Moeller, dyrektorzy kreatywni,
- Ricardo Müller, dyrektor artystyczny,
- Gry Sagvolden, autor materiałów reklamowych,
- Jens Mecking i Cordula Schrenk, producenci telewizyjni,
- Kamila Smechowski, specjalista ds. podwykonawstwa,
- Franka Mai, planowanie strategiczne,
- Falk Lungwitz, Christoph-Lenard Struck i Paul Dombek, relacje z klientem.
Spółka produkcja:
- Soup Filmproduktion GmbH, Berlin oraz Archers's Mark Ltd., Londyn,
- Mike Brett i Steve Jamison, dyrektorzy,
- Marcus Nilsson, fotograf.
DDB
DDB Worldwide (http://www.ddb.com) jest jedną z największych na świecie oraz najbardziej cenionych sieci reklamowych i marketingowych. W 2012 r. DDB została uznana siecią reklamową roku przez portal Campaign oraz agencją roku i cyfrową agencją roku przez magazyn Strategy. Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes 2013 DDB otrzymało 93 Lwy, co stanowi najlepszy wynik w historii sieci. Ponadto DDB znalazło się na podium raportu The Gunn Report w 12 z ostatnich 15 edycji. Klientami agencji są m.in. Volkswagen, McDonald's, Unilever, Mars, Johnson & Johnson i Exxon Mobil.
Założona w 1949 r. DDB z siedzibą główną w Nowym Jorku jest częścią Omnicom Group (NYSE) i ma ponad 200 oddziałów w przeszło 90 krajach.
Omnicom Group Inc.
Omnicom Group Inc. (NYSE-OMC) jest jedną z najważniejszych na świecie spółek z branży marketingu i komunikacji korporacyjnej. Sieci firmowe Omnicom oraz jej liczne agencje specjalistyczne oferują usługi reklamowe, usługi z zakresu planowania i zakupu mediów strategicznych, marketingu cyfrowego i interaktywnego, marketingu bezpośredniego i promocyjnego i public relations, jak również inne specjalistyczne usługi komunikacyjne dla ponad 5 000 klientów z przeszło 100 krajów na całym świecie.
Więcej informacji nt. Omnicom i jej marek można uzyskać pod adresem: http://www.omnicomgroup.com.
Źródło: DDB Worldwide
KONTAKT:
Laura Maroldt
Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej
DDB Tribal Group GmbH
Willy-Brandt-Strasse 1
20457 Hamburg, Niemcy
tel. +49 40 328 08 372
fax +49 40 328 08 5372
e-mail: presse@ddb-tribal.com
www.ddb-tribal.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.05.2014, 14:02 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |