Newsletter

„Elon, zabierz nas ze sobą” - reklama XOOX na Times Square o marzeniach zwierzaków o podróżach kosmicznych zyskuje dużą popularność

15.11.2023, 15:28aktualizacja: 04.12.2023, 15:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wprowadzeniu na rynek platformy społecznościowej XOOX przeznaczonej wyłącznie dla zwierząt towarzyszą niekonwencjonalne strategie marketingowe

NOWY JORK, 15 listopada 2023 r. /PRNewswire/ -- Wiadomość będąca wyrazem marzeń zwierzaków o podróżach w kosmos pojawiła się na wielkim billboardzie na New York Times Square.

11 listopada na 61-metrowym ekranie na budynku One Times Square pojawił się film prezentujący sceny ze startu statku kosmicznego SpaceX Starship z następującą wiadomością:

„Cześć, Elon! Wyślijmy nasze ukochane zwierzaki XOOX na Marsa w statku Starship, aby przejść do historii. Razem możemy spełnić to marzenie!”.

Jest to prośba skierowana do Elona Muska, założyciela SpaceX, aby zabrać zwierzęta domowe w podróż statkiem Starship na Marsa i w ten sposób wspólnie tworzyć historię. Film powstał na podstawie krótkiego wyzwania na aplikacji społecznościowej przeznaczonej wyłącznie dla zwierzaków XOOX, której globalną premierę zaplanowano na ten sam dzień.

XOOX jest aplikacją działającą na podstawie kont zwierząt domowych, a nie ludzi. Zwierzaki, które posiadają konta w aplikacji, mogą dzielić się swoim codziennym życiem z własnej perspektywy, nawiązywać interakcje z obserwującymi, a nawet zostać influencerami, uczestnicząc w różnych wyzwaniach. Kristin Kim, menedżerka ds. PR w XOOX, wyjaśnia:

„W XOOX ludzie są tylko opiekunami (petlersami)”.

„To pierwsza na świecie platforma społecznościowa, w której głównymi użytkownikami aktywnie biorącymi udział w interakcjach są zwierzaki” - dodaje.

Oprócz głównej aplikacji opartej na krótkich wyzwaniach XOOX wprowadziło kilka specjalistycznych aplikacji, m.in. z muzyką i grami tylko dla zwierzaków oraz aplikację do diagnostyki moczu zwierząt.

Ponadto planowane jest wprowadzenie na rynek aplikacji łączącej dane o DNA zwierząt i narzędzie do opisu osobowości MBTI na podstawie wprowadzenia aplikacji do diagnostyki moczu zwierząt we współpracy z Medical Cloud, globalną spółką zajmującą się analizą genetyczną, która korzysta z technologii sekwencjonowania nowej generacji (NGS).

Keith Kim, prezes Fundacji XOOX, powiedział:

„Liczba zwierząt domowych stale rośnie, ale nie idą za tym odpowiednie przepisy”.

„Chociaż osiągnięcie jedności na świecie jest trudne ze względu na różnice rasowe, religijne, polityczne i kulturowe, możemy razem zabrać głos dla zwierząt. Za pośrednictwem Fundacji XOOX wraz z opiekunami będziemy działać na rzecz reform w przepisach dla dobra zwierząt” - podkreślił.

1 pens od każdego utworzonego konta XOOX jest automatycznie przekazywany na fundację. Ponadto XOOX przyznaje członkom społeczności punkty XOOX, których mogą użyć do publikowania filmów i zdjęć lub udziału w wyzwaniach w aplikacji.

Spółka: XOOX LAB, INC

Strona internetowa: www.xoox.pet

Wideo - https://www.youtube.com/watch?v=s-hdVRe8rwE 

Źródło: XOOX

KONTAKT:

Kristen Kim

e-mail: Press@xoox.pet 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.11.2023, 15:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii