Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W miarę jak firma rozwijała się poprzez przejęcia, stanęła w obliczu rosnącego zapotrzebowania na uniwersalne rozwiązanie telematyczne, które pozwoliłoby na płynną integrację różnych marek pojazdów bez żadnych ograniczeń, zapewniając jednocześnie wydajne zarządzanie flotą. „Kiedy nabywamy ciężarówki od innego producenta, posiadanie systemu telematycznego, który działa we wszystkich markach, znacznie ułatwia zarządzanie flotą. Webfleet był jedną z niewielu opcji, które spełniały ten wymóg" - mówi Roman Nábělek, dyrektor generalny EP Cargo Trucking.
Firma potrzebowała również solidnego rozwiązania telematycznego zdolnego do dostarczania w czasie rzeczywistym danych na temat zużycia paliwa, lokalizacji ciężarówek i zachowania kierowców w celu zwiększenia wydajności operacyjnej i zwalczania nieuczciwych praktyk paliwowych.
Po przeanalizowaniu wielu dostawców telematyki, EP Cargo Trucking wybrało Webfleet ze względu na jego uniwersalną kompatybilność, zaawansowaną analitykę i możliwości zarządzania kierowcami. Od czasu wdrożenia rozwiązanie Webfleet przyniosło wymierne usprawnienia we wszystkich operacjach floty EP Cargo. Firma zmniejszyła zużycie paliwa o 5-10%, oszczędzając około 2-3 litry na 100 kilometrów. Wydajność kierowców również uległa poprawie dzięki systemowi motywacyjnemu opartemu na OptiDrive.
„Webfleet znacznie poprawił zużycie paliwa przez flotę. Obliczyliśmy oszczędności i ponownie zainwestowaliśmy część z nich w zachęty dla kierowców, dzięki czemu było to korzystne zarówno dla firmy, jak i kierowców. System ten zmienił zachowanie kierowców w całej flocie, dzięki czemu oszczędności paliwa stały się namacalne i wymierne" - mówi Roman Nábělek.
Oszustwa paliwowe - niegdyś uporczywe wyzwanie - zostały skutecznie wyeliminowane dzięki alertom w czasie rzeczywistym o nieprawidłowych spadkach poziomu paliwa. Ponadto optymalizacja podróży pomogła obniżyć koszty dzięki analizie preferencji dotyczących tras.
„Podczas gdy kierowcy mogą preferować autostrady ze względu na komfort podróżowania, telematyka umożliwia nam analizowanie i porównywanie wydajności tras, zapewniając, że priorytetowo traktujemy krótsze, bardziej opłacalne alternatywy, które lepiej odpowiadają naszym celom operacyjnym" - mówi Roman Nábělek.
Dzięki wdrożeniu rozwiązania Webfleet, EP Cargo Trucking przekształciło zarządzanie flotą - zwiększając wydajność paliwową, odpowiedzialność kierowców i przejrzystość operacyjną. Uniwersalna kompatybilność systemu zapewnia również firmie elastyczność w zakresie integracji dowolnej marki ciężarówek z jej operacjami, zabezpieczając logistyczną strategię firmy na przyszłość.
„Dzięki Webfleet zmniejszyliśmy zużycie paliwa i zwiększyliśmy wydajność kierowców” - podsumował Roman Nábělek, dyrektor generalny EP Cargo Trucking.
Źródło informacji: Webfleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2025, 14:54 |
Źródło informacji | Webfleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Prawo.pl: planowane jest rozszerzenie katalogu umów zawieranych elektronicznie PAP
Nowa wersja projektu o eUmowach zakłada, że za pośrednictwem systemu teleinformatycznego (sms, e-maila) każda firma, a nie jak dotychczas licząca do 9 osób, będzie mogła zawierać więcej rodzajów umów, nie tylko umowy o pracę czy umowy zlecenia, ale też m.in. umowy o zakazie konkurencji, o wolontariacie czy umowy o współodpowiedzialności materialnej - podaje Prawo.pl.- 08.08.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lody na celowniku IJHARS. W kubeczku, w wafelku lub na patyku - sprawdzono, co kryje się w mrożonych pysznościach
Znakowanie lodów trochę kuleje i to zarówno u producentów, jak i w gastronomii, w sprzedaży bezpośredniej. IJHARS najwięcej zastrzeżeń miała do rodzaju informacji o lodach, umieszczanych na etykietach oraz udostępnianych klientom w czasie zakupu.- 08.08.2025, 15:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: IJHARS
-
Image
Tredence powołuje Shriharshę Imprapura na stanowisko Chief Business Officer na region Wielkiej Brytanii i Europy
- 08.08.2025, 11:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ