Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NEW YORK, 11 stycznia 2018 r /PRNewswire/ - 18 października 2017 r. Z okazji targów ANUGA Panhelleńskie Stowarzyszenie Przetwórców, Pakowaczy i Ekspertów Oliwek (PEMETE) zaprezentowało w Niemczech kampanię „OLIVE YOU ". Jest to 3-letnia kampania reklamowa stowarzyszenia PEMETE, która jest współfinansowana przez Unię Europejską, aby informować konsumentów i handlowców o jakości, walorach smakowych i zaletach europejskich odmian oliwek, wzroście zapotrzebowania na nie i rozwoju ich eksportu do krajów strefy europejskiej, które ich nie produkują. ANUGA są jednymi z największych międzynarodowych targów spożywczych i napojów. W tym roku targi odnotowały 165000 odwiedzających z 198 krajów, podczas gdy w targach uczestniczyło 7400 wystawiających z 107 krajów. Z ponad 200 greckimi przedsiębiorstwami Grecja zajęła 6 miejsce pośród uczestników, które oferują dużą różnorodność artykułów spożywczych najwyższej jakości. Jednolity wygląd stanowisk „Olive You" podkreślił profil jakości europejskich odmian oliwek i przyciągnął ponad 20000 specjalistów.
Odwiedzający mieli możliwość skosztować europejskich odmian oliwek („Halkidikis", „Kalamata", „Konservolia" itd.) oraz uzyskać informacje o jakości, walorach smakowych, jak również o nowych komercyjnych typach i opakowaniach. Zespół „Olive you" aktywnie rozdawał na stanowisku ulotki informacyjne, przypinki „Olive you" oraz próbki degustacyjne najbardziej lubianych europejskich odmian oliwek, a jednocześnie przeprowadzano ankiety (w języku angielskim i niemieckim) wśród reprezentatywnej ilości odwiedzających dotyczące przyzwyczajeń konsumenckich. Również prezentacja kampanii „Olive You" na Anuga 2017 odniosła sukces, ponieważ osiągnięte zostały cele związane z informowaniem uczestników oraz z realizacją spotkań biznesowych w celu zawarcia nowych porozumień handlowych i umocnienia, jak również dalszego rozwoju tych już istniejących. W związku z tym, 3-letnia kampania „OLIVE YOU" dotrze w europejskich krajach do dziennikarzy, kucharzy, sprzedawców hurtowych i detalicznych oraz konsumentów z wszystkich grup wiekowych dzięki akcjom medialnym i reklamowym, wydarzeniom, próbkom, kampaniom promocyjnym, degustacjom itp. Celem jest zapoznanie opinii publicznej, krytyków i ekspertów z wartościami odżywczymi produktu, jego zastosowaniem w lokalnej kuchni, jego naturalnymi zaletami (naturalne dojrzewanie oliwek na drzewie), jak również z jego komercyjnymi zaletami.
PEMETE jest organizacją zawodową, która została utworzona w roku 1970 i wspiera interesy greckich przedsiębiorców, zajmujących się przetwórstwem, pakowaniem i eksportem oliwek, zgodnie z rozporządzeniem nr. 85/2004 w sprawie higieny środków spożywczych. 46 członków PAMETE reprezentuje ponad 90% greckiego eksportu niektórych znakomitych i wyjątkowych greckich odmian oliwek, takich jak „Konservolia", „Chalkidiki", „Kalamata", a ponadto ich asortyment obejmuje małe ilości odmian „Throuba" i „Megaritiki" w ponad 100 krajach.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/627231/European_Olives_Infographic.jpg
Źródło: Panhellenic Association of Table Olive Processors, Packers and Experts (PEMETE)
KONTAKT:
Promocja:
SuccessPlanMedia:
e-mail: info@successplanmedia.com
-
Informacje o produkcie:
e-mail: info@pemete.gr
www.oliveyou-eu.eu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2018, 10:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ