Newsletter

EUROTEL SA Osięgnięcie kryterium umowy znaczącej.

08.01.2016, 19:24aktualizacja: 08.01.2016, 19:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2016

Działając na § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U.

Nr 33 z dnia 28 lutego 2009 r., poz. 259), Zarząd Eurotel S.A. ("Emitent", "Spółka") informuje, że:

w dniu dzisiejszym doszło do przekroczenia progu 10 % skonsolidowanych obrotów Grupy Eurotel realizowanych z ABC Data S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Daniszewska 14.

Współpraca z wymienioną spółka oparta jest na handlu produktami typu elektronika użytkowa.

Warunki współpracy nie odbiegają od standardów rynkowych stosowanych w obrocie handlowym tego rodzaju.

W okresie od dnia 9 stycznia 2015 roku do dnia dzisiejszego dokonano transakcji sprzedaży na łączną kwotę 26 137 401,81 zł ( słownie: dwadzieścia sześć milionów sto trzydzieści siedem tysięcy czterysta jeden złotych i osiemdziesiąt jeden groszy).

Największa transakcja z kontrahentem, miała miejsce w dniu dzisiejszym tj. 8 stycznia 2016 roku, transakcja sprzedaży o wartości netto 2 656 969,50 zł ( słownie: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych i pięćdziesiąt groszy).

Kryterium uznania umowy za znaczącą stanowi suma wartości transakcji przekraczająca 10% wartości przychodów ze sprzedaży grupy kapitałowej, które za okres ostatnich czterech kwartałów obrotowych wynoszą 252.603 tys. zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt dwa miliony sześćset trzy tysiące złotych).

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.01.2016, 19:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ