Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2020 r. spółka działająca obecnie pod marką Everli objęła swoimi usługami łącznie 13 miast: Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Szczecin, Tychy, Warszawę, Wrocław, a także okolice Warszawy: Piaseczno, Piastów i jej dzielnicę Wawer. W zasięgu firmy jest ok. 7 milionów mieszkańców Polski.
Jedną z przyczyn szybszego poszerzenia usługi była pandemia koronawirusa - wielu Polaków zaczęło korzystać z zamawiania zakupów spożywczych online. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia czy dla mieszkańców Śląska. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności.
„W czasie największych obostrzeń, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Zwiększyliśmy również liczbę szoperów i obecnie możemy obsłużyć znacznie większą liczbę klientów” – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.
Obecnie dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Firma cały czas skupia się na nawiązywaniu współpracy z kolejnymi sklepami i sieciami handlowymi. Od tej pory, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów. Zamówienie można zrealizować pod adresem: pl.everli.com/pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.07.2020, 11:10 |
Źródło informacji | Everli by Szopi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
-
EKG 2025: bezpieczeństwo i innowacyjność są kluczowymi zagadnieniami dla silnego sektora rolnego PAP
Rząd wspiera innowacje w sektorze rolnym, ponieważ to one zapewniają rozwój i konkurencyjność naszego rolnictwa na zagranicznych rynkach – powiedział Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski podczas panelu „Polskie rolnictwo u progu transformacji”, który odbył się w ramach 17. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Uczestnicy dyskusji rozmawiali o znaczeniu bezpieczeństwa, innowacyjności i długofalowych działaniach, które są niezbędne, aby w Polsce działał silny sektor rolno-spożywczy.- 05.05.2025, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Perma-Pipe International Holdings, Inc. ogłasza wyniki finansowe za czwarty kwartał oraz za rok finansowy 2024
• Spółka wygenerowała sprzedaż netto w wysokości 45,0 mln USD w omawianym kwartale i 158,4 mln USD w całym roku.
• Dochód przed opodatkowaniem wyniósł 5,3 mln USD w omawianym kwartale i 18,5 mln USD w całym roku.
• Wartość zamówień wyniosła 138,1 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r. w porównaniu z 68,5 mln USD w dniu 31 stycznia 2025 r.- 05.05.2025, 13:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ