Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W męskim dążeniu do dobrego wyglądu duże znaczenie mają dobrej jakości akcesoria do golenia. Jak pokazały wyniki badania [1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, co piąty mężczyzna używa maszynki z wymiennymi ostrzami codziennie, a 42% Polaków sięga po nią kilka razy w tygodniu. Nic więc dziwnego, że dla 66% badanych ważne jest, aby marki oferowały gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb.
Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wielu z nich zwraca uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają, były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Prawie połowa mężczyzn (46%) ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku przy produkcji maszynki do golenia.
Dużą popularnością cieszą się produkty oparte o naturalne elementy. Obecnie chętnie używamy bambusowych akcesoriów wielorazowych, jak sztućce czy szczoteczki do zębów. Ich atutem jest wytrzymałość oraz nierzadko piękny wygląd. Dlaczego nie wykorzystać tego przyjaznego środowisku surowca w maszynkach do golenia? Bambusową rączkę docenią zarówno mężczyźni dbający o środowisko, jak i ci, którzy poszukują trwałych produktów zapewniających długie użytkowanie.
Mężczyźni zwracają uwagę także na walory estetyczne. Dla blisko połowy z nich przy wyborze maszynki ważny jest elegancki i nowoczesny design. Bambus pozwala na tworzenie pięknych i trwałych elementów akcesoriów do golenia, które goszczą w męskich łazienkach. Tym bardziej, że wykorzystanie tego materiału nie tylko gwarantuje ładny wygląd maszynki, ale idzie w parze z przystępną ceną (ok. 50 zł), istotną dla 77% mężczyzn.
„Od początku działamy w sposób odpowiedzialny i ograniczamy do minimum wpływ środowiskowy. Oprócz zastępowania plastiku w naszych produktach, takich jak maszynki z bambusową rączką, podejmujemy wiele inicjatyw prośrodowiskowych. Między innymi, jako pierwsza na świecie marka produktów pielęgnacyjnych do skóry dla mężczyzn wprowadziliśmy opakowania z trzciny cukrowej. Cieszymy się, że nasi klienci nie są obojętni na losy naszej planety” - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bulldoga.
Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad 1/4 badanych (27%) ważne jest, aby produkty były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.
„Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International oraz Vegetarian Society” - dodaje Mateusz Góral z Bulldoga.
[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.
Źródło informacji: Bulldog Skincare for Men
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.06.2021, 14:01 |
Źródło informacji | Bulldog Skincare for Men |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu