Newsletter

Faceci są eko

18.06.2021, 14:01aktualizacja: 18.06.2021, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Bulldog Skincare for Men
Fot. Bulldog Skincare for Men
Świat pędzi naprzód, a codzienne wybory budują naszą przyszłość. Powoli odchodzimy od szybkiego stylu życia oraz nadmiernej konsumpcji i zmierzamy w kierunku minimalizmu, kładąc nacisk na trwałość, bezpieczeństwo i funkcjonalność produktów. Po ekologicznych samochodach, inteligentnych domach czy ubraniach wytwarzanych w zrównoważony sposób przyszła pora, by również codzienne proste czynności, jak golenie, nosiły znamię wielkich. Poznaj Bulldoga, lojalnego przyjaciela mężczyzny, dzięki któremu, patrząc rano w lustro, poczujesz, że zrobiłeś coś dobrego dla świata i dokonałeś właściwego wyboru.

W męskim dążeniu do dobrego wyglądu duże znaczenie mają dobrej jakości akcesoria do golenia. Jak pokazały wyniki badania [1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, co piąty mężczyzna używa maszynki z wymiennymi ostrzami codziennie, a 42% Polaków sięga po nią kilka razy w tygodniu. Nic więc dziwnego, że dla 66% badanych ważne jest, aby marki oferowały gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb.

Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wielu z nich zwraca uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają, były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Prawie połowa mężczyzn (46%) ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku przy produkcji maszynki do golenia.

Dużą popularnością cieszą się produkty oparte o naturalne elementy. Obecnie chętnie używamy bambusowych akcesoriów wielorazowych, jak sztućce czy szczoteczki do zębów. Ich atutem jest wytrzymałość oraz nierzadko piękny wygląd. Dlaczego nie wykorzystać tego przyjaznego środowisku surowca w maszynkach do golenia? Bambusową rączkę docenią zarówno mężczyźni dbający o środowisko, jak i ci, którzy poszukują trwałych produktów zapewniających długie użytkowanie.

Mężczyźni zwracają uwagę także na walory estetyczne. Dla blisko połowy z nich przy wyborze maszynki ważny jest elegancki i nowoczesny design. Bambus pozwala na tworzenie pięknych i trwałych elementów akcesoriów do golenia, które goszczą w męskich łazienkach. Tym bardziej, że wykorzystanie tego materiału nie tylko gwarantuje ładny wygląd maszynki, ale idzie w parze z przystępną ceną (ok. 50 zł), istotną dla 77% mężczyzn.

„Od początku działamy w sposób odpowiedzialny i ograniczamy do minimum wpływ środowiskowy. Oprócz zastępowania plastiku w naszych produktach, takich jak maszynki z bambusową rączką, podejmujemy wiele inicjatyw prośrodowiskowych. Między innymi, jako pierwsza na świecie marka produktów pielęgnacyjnych do skóry dla mężczyzn wprowadziliśmy opakowania z trzciny cukrowej. Cieszymy się, że nasi klienci nie są obojętni na losy naszej planety” - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bulldoga.

Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad 1/4 badanych (27%) ważne jest, aby produkty były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.

„Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International oraz Vegetarian Society” - dodaje Mateusz Góral z Bulldoga.

[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.

Źródło informacji: Bulldog Skincare for Men

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.06.2021, 14:01
Źródło informacji Bulldog Skincare for Men
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ