Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W celu zapewnienia wsparcia dla osób, które zostały dotknięte katastrofą, FCA bierze udział w akcji zbierania funduszy prowadzonej przez Włoski Czerwony Krzyż, który aktywnie uczestniczy w akcji ratunkowej. Grupa FCA zobowiązała się do przekazania sumy pieniężnej, która uzupełni datki ofiarowane przez jej pracowników na rzecz tej ważnej inicjatywy humanitarnej.
Dodatkowo, Grupa udostępni służbom ratowniczym flotę swoich samochodów, które będą wykorzystywane w regionach dotkniętych trzęsieniem ziemi. Chodzi o samochody dostawcze, które są w stanie sprostać różnym wymaganiom logistycznym i operacyjnym.
Wśród licznych działań, zawieszenie spłaty raty kredytowej i opłat dla wszystkich umów kredytowych i leasingowych zawartych przez mieszkańców terenów dotkniętych katastrofą. Ponadto FCA i FCA Bank przygotowały program solidarnościowy dla osób, których samochód uległ zniszczeniu podczas trzęsienia ziemi, oferując na zakup nowego samochodu Grupy raty 0% na okres pięciu lat bez konieczności dokonania pierwszej wpłaty, dodatkowo w stosunku do obowiązujących już akcji promocyjnych.
Natomiast marka Mopar, w zakresie usług, obsługi klienta i oryginalnych części zamiennych i akcesoriów dla samochodów z Grupy FCA, oferuje mieszkańcom terenów dotkniętych klęską żywiołową partycypację w kosztach części zamiennych wykorzystanych do napraw samochodów uszkodzonych podczas trzęsienia ziemi, aż do kwoty 1 500 EUR.
Inicjatywy te potwierdzają zaangażowanie firmy w pomoc humanitarną, techniczną i ekonomiczną dla ludności poszkodowanej w wyniku klęski żywiołowej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 02.09.2016, 17:34 |
| Źródło informacji | FCA Poland S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Forum Ochrony Zdrowia: trwający od lat kryzys finansowania i efektywności w 2026 roku może się pogłębić
W systemie ochrony zdrowia narasta wielowymiarowy kryzys: finansowy, organizacyjny i kadrowy, a jego naprawa powinna stać się centralnym punktem polityki państwa i nie podlegać bieżącym sporom politycznym - apelują autorzy raportu pt. „Forum Ochrony Zdrowia 2025”. Zdaniem ekspertów konieczne są głębokie reformy, obejmujące nie tylko rozwiązania techniczne, ale także zmiany kulturowe, oparte na odpowiedzialności, zaufaniu i dążeniu do wspólnego celu.- 17.12.2025, 11:17
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Filip Filipov, dawny członek kadry kierowniczej Skyscanner, nowym dyrektorem generalnym OAG
- 17.12.2025, 09:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Alior Bank wchodzi w nową erę komunikacji cyfrowej dzięki współpracy z Adobe i Dentsu
Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę z globalnym liderem technologii marketingowej, firmą Adobe oraz partnerem wdrożeniowym Dentsu Polska w celu uruchomienia nowej platformy kampanijnej opartej na Adobe Experience Platform. To kolejny krok w cyfrowej transformacji banku, mający na celu usprawnienie komunikacji z klientami a jednocześnie realizację celów strategii „Alior Bank. Albo nic”.- 17.12.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Alior Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ