Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W celu zapewnienia wsparcia dla osób, które zostały dotknięte katastrofą, FCA bierze udział w akcji zbierania funduszy prowadzonej przez Włoski Czerwony Krzyż, który aktywnie uczestniczy w akcji ratunkowej. Grupa FCA zobowiązała się do przekazania sumy pieniężnej, która uzupełni datki ofiarowane przez jej pracowników na rzecz tej ważnej inicjatywy humanitarnej.
Dodatkowo, Grupa udostępni służbom ratowniczym flotę swoich samochodów, które będą wykorzystywane w regionach dotkniętych trzęsieniem ziemi. Chodzi o samochody dostawcze, które są w stanie sprostać różnym wymaganiom logistycznym i operacyjnym.
Wśród licznych działań, zawieszenie spłaty raty kredytowej i opłat dla wszystkich umów kredytowych i leasingowych zawartych przez mieszkańców terenów dotkniętych katastrofą. Ponadto FCA i FCA Bank przygotowały program solidarnościowy dla osób, których samochód uległ zniszczeniu podczas trzęsienia ziemi, oferując na zakup nowego samochodu Grupy raty 0% na okres pięciu lat bez konieczności dokonania pierwszej wpłaty, dodatkowo w stosunku do obowiązujących już akcji promocyjnych.
Natomiast marka Mopar, w zakresie usług, obsługi klienta i oryginalnych części zamiennych i akcesoriów dla samochodów z Grupy FCA, oferuje mieszkańcom terenów dotkniętych klęską żywiołową partycypację w kosztach części zamiennych wykorzystanych do napraw samochodów uszkodzonych podczas trzęsienia ziemi, aż do kwoty 1 500 EUR.
Inicjatywy te potwierdzają zaangażowanie firmy w pomoc humanitarną, techniczną i ekonomiczną dla ludności poszkodowanej w wyniku klęski żywiołowej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2016, 17:34 |
Źródło informacji | FCA Poland S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Jak polisa na życie pomaga w trakcie życia?
Pierwotnie ubezpieczenia na życie miały za zadanie nieść poczucie bezpieczeństwa finansowego bliskim po śmierci ubezpieczonego. Nowoczesne produkty chronią jednak za życia, dając wsparcie finansowe w razie choroby, wypadku, operacji czy utraty sprawności. Wypłata pieniędzy w takiej sytuacji to realna pomoc w piętrzących się trudnościach. W 2024 roku polski rynek ubezpieczeń na życie wypłacił łącznie 12,16 mld zł odszkodowań i świadczeń.- 12.08.2025, 16:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Unum
-
AirHelp: linie lotnicze zarabiają, a pasażerowie czekają - Unia Europejska ryzykuje utrwaleniem niekorzystnych praktyk
W Brukseli trwają debaty nad gruntowną nowelizacją unijnego rozporządzenia WE 261 w sprawie praw pasażerów lotniczych, przez którą perspektywy podróżnych malują się w coraz ciemniejszych barwach. Ustawodawcy rozważają wydłużenie progów opóźnień do nawet 6 godzin oraz obniżenie kwot odszkodowań. Planowane zmiany wraz z rosnącymi opłatami za bagaż i malejącą ochroną konsumentów stanowią wyraźny sygnał, że zyski linii lotniczych są w Europie ważniejsze niż prawa pasażerów.- 12.08.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: AirHelp
-
BingX AI zapewnia kompleksową analizę, umożliwiającą podejmowanie bardziej świadomych decyzji handlowych
- 12.08.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ