Newsletter

FedEx jest doskonale przygotowany do rekordowego sezonu świątecznego

17.12.2015, 16:13aktualizacja: 17.12.2015, 16:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FedEx Winter
FedEx Winter
Dostarczy 317 mln przesyłek na całym świecie.

FedEx, największa na świecie firma kurierska, jest przygotowana na dostarczenie rekordowej liczby 317 mln przesyłek na całym świecie w okresie sezonu świątecznego. To o 12,4% więcej niż w roku ubiegłym.

Dzięki coraz szerszej działalności na rynku europejskim, obejmującej flotę ponad 3 000 pojazdów, 39 samolotów oraz 327 placówek w całej Europie, FedEx jest dobrze przygotowany do obsługi wielkiej liczby przesyłek, która związana jest z rozwojem handlu elektronicznego i zmianami w zachowaniach klientów. Według E-commerce Europe 15% osób w UE przynajmniej raz dokonało zakupu towaru i/lub usługi przez Internet od sprzedawcy spoza swojego kraju zamieszkania - stanowi to wzrost o 25% r/r.

"Cieszymy się, że zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci mają coraz większą świadomość niezawodności FedEx, również w tym kluczowym okresie roku" - powiedział Mariusz Mik, dyrektor zarządzający FedEx Express w Polsce.

FedEx rozpoczyna doręczanie niskocennych produktów już w lipcu, a produktów o większej wartości - we wrześniu i w październiku. Bliżej szczytu sezonu do sklepów detalicznych i klientów indywidualnych składających zamówienia przez Internet są wysyłane wartościowe towary np. sprzęt elektroniczny.

Terminal w podparyskim porcie lotniczym w Roissy-Charles de Gaulle, jako główny ośrodek sortowniczo-dystrybucyjny w regionie, stanowi centrum działalności FedEx w Europie. Dzięki 300 lotom tygodniowo, działalności w trybie 24/7 oraz sortowni, która może obsłużyć nawet 61 500 dokumentów i paczek na godzinę, podparyski terminal FedEx przyjmuje przez całą dobę miliony przesyłek z całego świata, a następnie sortuje je i przesyła dalej, aby dotarły do klientów na czas.

FedEx wykorzystuje w swoich samolotach systemy rozszerzonej wizji (Enhanced Vision Systems), które znacznie zwiększają zdolność pilotów do lądowania w warunkach słabej widoczności. W połączeniu z zespołem meteorologów monitorujących pogodę w trybie 24/7/365 oznacza to, że nawet przy najgorszej aurze, FedEx pomaga przedsiębiorstwom i klientom w pełni cieszyć się sezonem świątecznym.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.12.2015, 16:13
Źródło informacji Fedex
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ