Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)—Dla Mary Kay Inc. rok 2022 wygląda wyjątkowy dobrze. W pierwszej połowie roku ta legendarna spółka o międzynarodowym zasięgu rozwijała swoje innowacje w dziedzinie nauki o skórze, kontynuowała działania na rzecz społeczeństwa, zdobyła szereg prestiżowych nagród za swoją działalność i przywództwo. To po prostu piękne – mimo to ta mająca już niemal 60 lat tradycji marka dopiero się rozkręca.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna informacja dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/
Nagrody i wyróżnienia w 2022 roku
- 30 nagród za wybitne osiągnięcia biznesowe, wpływ społeczny i zrównoważony rozwój,
- 10 nagród dla pracodawcy, doceniających Mary Kay jako znakomite miejsce pracy i za osiągnięcia w zakresie doskonałości operacyjnej,
- 7 nagród dla kierownictwa wyższego szczebla Mary Kay,
- 17 własnych raportów potwierdzających aktywność operacyjną i filantropijną Mary Kay, wspierającą jej zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju w ramach strategii „Wzbogacanie życia dzisiaj dla zrównoważonego jutra”,
- 3 wyróżnienia w raportach rocznych od partnerów społecznych na temat Mary Kay,
- 8 wystąpień przywódczych podnoszących świadomość w zakresie równouprawnienia kobiet, różnorodności i integracji dostawców, ochrony wód i dostępu do edukacji,
- 2 prezentacje na festiwalach filmowych,
- 4 opracowania badawcze dotyczące zamówień publicznych uwzględniających aspekty płci oraz opracowania geograficzne dotyczące możliwości ekonomicznych kobiet,
- 7 przyznanych dotacji badawczych wspierających dziewczęta w nauce, badaniach nad rakiem i wzmacnianiu pozycji kobiet.
Etos i ekosystem: doskonałość w bieznesie
Znakomite miejsce pracy
- Resume.io opublikował listę „Firm, z których pracownicy nie chcą odchodzić" na której Mary Kay znalazła się na 8 miejscu. Wśród innych przedsiębiorstw znalazły się: Virgin Atlantic, Merck & Co. oraz Thomson Reuters.
- Mary Kay otrzymała od Kincentric pięć nagród dla najlepszego pracodawcy w Stanach Zjednoczonych, Europie i Malezji.
- Mary Kay została uznana przez magazyn Forbes za jednego z najlepszych amerykańskich pracodawców średniej wielkości 2022 roku.
- Firma Deloitte uznała Mary Kay Inc. za jedną z najlepiej zarządzanych firm w USA w 2022 r.
- Mary Kay China została uznana za „Najlepszego pracodawcę roku” przez Yidianzixun.
- Mary Kay Polska została uznana przez Gazetę Finansową za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce w 2022 r.
- Mary Kay Czechy / Słowacja otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w ramach programu Kincentric Best Employers.
- Mary Kay Białoruś otrzymała nagrodę „Firma kosmetyczna sprzedaży bezpośredniej numer jeden” przyznawaną w ramach corocznych białoruskich nagród krajowych „Number One”, których zadaniem jest promowanie świadomej konkurencji i wyłonienie najlepszych podmiotów na rynku białoruskim.
- Mary Kay Hiszpania otrzymała tytuł „Najlepszego pracodawcy” w programie Kincentric Best Employers.
Efektywność organizacyjna
- Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych, rozszerzyła swoje kompetencje w zakresie działalności operacyjnej, aby wesprzeć strategię cyfrową firmy, która ma być przedsiębiorstwem bardziej zaawansowanym technologicznie; obecnie podlegają jej wszystkie funkcje IT.
- Nathan Moore został powołany na specjalnie utworzone stanowisko prezesa ds. światowej sprzedaży i marketingu i będzie odpowiedzialny za obsługę wszystkich rynków Mary Kay na całym świecie, wspierając niezależne konsultantki kosmetyczne Mary Kay.
- Chaun Harper rozszerzył swoje obowiązki o funkcję dyrektora ds. łańcucha dostaw z dodatkową odpowiedzialnością za piony bezpośredniego zaopatrzenia i produkcji kontraktowej.
- Dr. Lucy Gildea rozszerzyła swoje obowiązki o funkcję dyrektora ds. innowacyjności, produktu i nauki. Jej dodatkowe obowiązki obejmują rozwój nowych produktów, strategię i planowanie portfela produktów, rozwój i komercjalizację procesów (PrD&C), inżynierię opakowań (PE) oraz zgodność z przepisami w zakresie badań i rozwoju.
Uznanie dla liderów
- David Holl, dyrektor generalny, otrzymał nagrodę Bravo Leadership Award od Direct Selling News.
- Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz korporacyjny, otrzymała nagrodę Roberta H. Dedmana z zakresu etyki i prawa od Texas General Counsel Forum. Simon pełni również funkcję dyrektora ds. różnorodności i integracji.
- Sheryl Adkins-Green została wybrana do grona laureatów Dallas 500 by D CEO uznającego wpływowych liderów w Północnym Teksasie.
- Ewa Kudlińska-Pyrz, dyrektor generalny Mary Kay Polska/Litwa, została uznana za jedną z 50 najbardziej wpływowych Polek przez magazyn Home & Market, zdobyła nagrodę Perły Polskiego Biznesu oraz została wyróżniona w „Rzeczpospolitej Babskiej” stworzonej przez Gazetę Finansową.
Nauka ukryta za pięknem
- Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet i Dziewcząt w Nauce, Mary Kay opublikowała oświdczenie dr Lucy Gildea o znaczeniu STEAM dla młodych dziewcząt.
- Cykl „Dziewczęta i kobiety w STEAM” realizowany przez Mary Kay, wyróżniający dziewczęta i kobiety, które wprowadzają zmiany w dziedzinie nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki, przyznał laureatce, Ivannie Hernandez z Kolumbii, stypendium na kontynuację edukacji, aby mogła spełnić swoje marzenie o byciu pierwszą latynoamerykańską astronautką, która poleci w kosmos.
- Mary Kay, we współpracy z organizacją Society for Investigative Dermatology, przyznała cztery granty na badania nad zdrowiem i chorobami skóry dla kobiet.
- Mary Kay Niemcy/Niderlandy/Szwajcaria otrzymała od Compamedia certyfikat „100 czołowych innowatorów”.
Rozwój produktu
- Podczas 20. edycji American Business Awards Mary Kay otrzymała nagrodę Gold Stevie w kategorii „COVID: Najbardziej wartościowy produkt” za swój środek odkażający do rąk.
Innowacje cyfrowe
- Aplikacja Mary Kay® App została uznana przez Direct Selling Association za finalistę w kategorii Innowacja technologiczna.
Cel i efekt społeczny: katalizator przemian
Wzmocnienie pozycji kobiet i równość
- Akcelerator Przedsiębiorczości Kobiet (WEA), zainicjowany przez Mary Kay we współpracy z sześcioma agencjami Organizacji Narodów Zjednoczonych, zapowiedział uruchomienie pierwszego w historii bezpłatnego internetowego Programu Certyfikacji Przedsiębiorczości opracowanego przez Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC) SheTrades. Ten 27-modułowy, cyfrowy program nauczania, opracowany przez firmę Mary Kay, obejmuje 7 kluczowych etapów podróży przedsiębiorcy. Bezpłatny, niewymagający dodatkowych opłat, jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim – a wkrótce także arabskim – oraz dodatkowo uzupełniony o 200 materiałów wideo.
- ITC SheTrades, Mary Kay i WEA były gospodarzami wirtualnej konferencji „Przedsiębiorczość: Od czego zacząć?”, która uświetniła rozpoczęcie Programu Certyfikacji Przedsiębiorczości. Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay, wystąpiła podczas tego wydarzenia.
- Mary Kay i WEA z radością witają Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU), jako najnowszego partnera ONZ w niwelowaniu cyfrowej przepaści między płciami.
- ITC i WEA, we współpracy z Mercado Libre, zorganizowały serię wirtualnych warsztatów wspomagających uruchomienie internetowego Programu Certyfikatu Przedsiębiorczości. Szkolenia odbyły się w Meksyku, Brazylii, Chile, Kolumbii i Argentynie.
- Projekt SDG Pilot Village (2017-2021) w Waipula w Chinach, przygotowany przez Mary Kay, Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), Chińskie Międzynarodowe Centrum Wymiany Gospodarczej i Technicznej (CICETE), Chińską Fundację Rozwoju Kobiet i lokalnych partnerów, znalazł się na krótkiej liście do nagrody P3 Impact Award i został wybrany jako finalista programu P3 Impact Accelerator. Nagroda P3 Impact Award została stworzona przez Concordia Instytut Biznesu w Społeczeństwie Uniwersytetu Virginii Darden School oraz Biuro Międzynarodowych Partnerstw Departamentu Stanu USA w celu wyróżnienia i uhonorowania wiodących przedsięwzięć w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego (P3), które poprawiają sytuację społeczności i świata.
- Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz korporacyjny, na potrzeby kampanii CARE z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet (IWD) 2022, przeprowadziła wywiad z Everjoy Mahuku, wybitną liderką z Zimbabwe.
- CARE uznało Mary Kay za jednego z pięciu sponsorów swojej kampanii IWD22 zatytułowanej #HerVoice. Do pozostałych partnerów sponsorujących należały firmy P&G, The Coca-Cola Company, Cargill i UPS.
- Erin Duncan, starszy dyrektor ds. strategii i planowania portfolio produktów, wygłosiła przemówienie otwierające panel wiosennego szczytu Glamhive Live Style & Beauty Summit: “Unstoppable: Ladies Who Launch.” (Niepowstrzymane: Kobiety, które rozpoczynają działalność).
- Podczas dorocznej konferencji Cornerstone w Chile, Międzynarodowe Forum Kobiet (IWF) wyróżniło firmę Mary Kay za wsparcie przełomowych badań dotyczących kobiet z Ameryki Łacińskiej w 18 krajach w ciągu ostatnich 25 lat: “Democracy & Society from a Gender Perspective” (Demokracja i społeczeństwo z perspektywy płci) zleconego przez IWF i przeprowadzonego przez LatinBarometro.
- Firma Mary Kay sponsorowała program Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE, Sieć Nauczania Przedsiębiorczości) Światowej Serii Innowacji (WSI) w roku szkolnym 2021-22. Dwadzieścia jeden zespołów początkujących przedsiębiorców społecznych wygrało łącznie 16 800 dolarów za propozycje rozwiązań siedmiu wyzwań WSI, z których każde koncentruje się na wspieraniu jednego z SDG. Sponsorami siedmiu wyzwań innowacyjnych byli m.in: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies i PIMCO.
- Międzynarodowa Organizacja Pracy (ILO) i WEA opublikowały ocenę rozwoju przedsiębiorczości kobiet (WED) w Meksyku, prowadzoną przez Mary Kay, zatytułowaną “Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México.”
Zróżnicowanie, równość i integracja (DEI)
- Dzięki partnerstwu z Equal Rights Trust, Mary Kay przyczyniła się do uruchomienia „Inicjatywy przeciwko dyskryminacji algorytmicznej”, nowego programu badawczego i rzeczniczego, którego celem jest gromadzenie dowodów na temat wzorców dyskryminacji wynikających z wykorzystania sztucznej inteligencji i algorytmicznych systemów decyzyjnych oraz przedstawianie argumentów na rzecz proaktywnego, prewencyjnego i zapobiegawczego podejścia do przeciwdziałania dyskryminującym skutkom tych technologii. Equal Rights Trust przeprowadził analizę istniejących i proponowanych ram prawa międzynarodowego w tym zakresie; opublikował „Wezwanie do przedstawienia dowodów w sprawie dyskryminacji przez sztuczną inteligencję i algorytmy” z uwzględnieniem aspektu płci; rozpoczął opracowywanie nowego dokumentu określającego standardy zasad dotyczących równości w projektowaniu decyzji algorytmicznych oraz rozpoczął działania mające na celu zbudowanie koalicji poparcia dla tych zasad.
- Podczas dorocznego spotkania SCC75 Stowarzyszenia Chemików Kosmetycznych (SCC), A’Lelia Bundles, prawnuczka Madam C.J. Walker oraz dr Michelle Hines, dyrektor ds. receptur produktów w firmie Mary Kay, wręczyły Stypendia im. Madam C.J. Walker dla studentów z mniejszości narodowych, które są niedostatecznie reprezentowane, pragnących podjąć studia wyższe w dziedzinach STEM związanych z przemysłem kosmetycznym i pielęgnacyjnym. Wśród nagrodzonych znalazły się: Joy Rutherford, doktorantka piątego roku i stypendystka NIH Research Fellow, pracująca nad syntezą znaczących związków występujących w medycynie i przyrodzie przy wykorzystaniu mocy fotochemii i szlaków w których pośredniczą rodniki; oraz Imani Elaine Porter, Uniwersytet Hampton (drugi rok studiów licencjackich/biochemia).
- Mary Kay dołączyła do Akceleratora Równości Płci przy ONZ Global Compact, jako uzupełnienie konsultacji w sprawie strategii równości płci przy ONZ Global Compact z czerwca 2021 r.
Dostosowanie zamówień do potrzeb płci i różnorodność dostawców
- Deborah Gibbins, dyrektor operacyjny Mary Kay, podpisała się pod wstępem do raportu informacyjnego dotyczącego zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci, opracowanego przez Organizację Narodów Zjednoczonych ds. kobiet, zatytułowanego: „Wartość strategiczna zamówień publicznych. Dlaczego zamówienia uwzględniające płeć mają uzasadnienie biznesowe”. W celu opracowania raportu, Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. kobiet zaangażowała ponad 350 interesariuszy w 2021 r., w tym ponad 150 firm z sektora prywatnego, oraz uwzględniła 7 studiów przypadku dotyczących zamówień publicznych firm.
- Mary Kay została uhonorowana tytułem 2022 Silver Champion for Supplier Diversity & Inclusion (Srebrnego Lidera Różnorodności i Integracji Dostawców 2022) przez WEConnect International we współpracy z Disability:IN i Krajową Izbą Handlową LGBTQ (NGLCC) za jej zaangażowanie w problematykę różnorodności i integracji dostawców na całym świecie w zakresie zwiększania wydatków na cele integracyjne, polityki i procedur – obok Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs i Marriott International.
- Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i dyrektor ds. różnorodności i integracji, wystąpiła na spotkaniu ONZ ds. kobiet w Europie i Azji Środkowej (ECA) i KAGIDER, przedstawiając wyniki badania GRP przeprowadzonego przez IPSOS w Turcji przy wsparciu Mary Kay, dotyczącego lepszego zrozumienia barier, na jakie napotykają kobiety-przedsiębiorcy. Simon wezwała sektor prywatny i publiczny do przyjęcia strategii zamówień publicznych uwzględniających problematykę płci. KAGIDER to Stowarzyszenie Kobiet Przedsiębiorców w Turcji.
- Virginie Naigeon-Malek, światowa szefowa ds. wpływu społecznego i zrównoważonego rozwoju, wygłosiła uwagi wstępne podczas wirtualnego wydarzenia inaugurującego GRP & Investment Pilot (GRPI), koordynowanego przez ONZ ds. kobiet ECA i KAGIDER w Turcji. Innowacyjne szkolenie jest wspierane przez Mary Kay.
- Podczas imprezy „Finał spotkania z inwestorami”, zorganizowanej wspólnie przez ONZ ds. kobiet i KAGIDER w ramach inicjatywy WEA, 25 kobiet z 8 krajów zaprezentowało swoje plany biznesowe przed jury złożonym z biznesmenów i panelu inwestorów.
- Na spotkaniu dotyczącym równości płci, ONZ Global Compact opublikowała materiał o charakterze doradczym w zakresie GRP, zrealizowany przy wsparciu Akceleratora Przedsiębiorczości Kobiet i wspierany przez Mary Kay.
Badania nad nowotworami
- Dr Lucy Gildea, główny specjalista ds. innowacji w firmie Mary Kay, przyjęła w imieniu Fundacji Mary Kay Ash nagrodę dla osób wspierających walkę z rakiem (Cancer Support Community North Texas Thrive Award).
- Fundacja Mary Kay Ash, we współpracy z Uniwersyteckim Centrum Onkologicznym im. Harolda C. Simmonsa w Dallas ogłosiła kolejnego laureata Międzynarodowego Stypendium dla Postdoktorantów w Badaniach nad Rakiem, przyznając grant badawczy dr Marii del Rosario Chica Parrado, biologowi z Málagi w Hiszpanii.
Przemoc ze względu na płeć (GBV) i przemoc domowa (DV)
- Na posiedzeniu Komisji ds. Statusu Kobiet (CSW66), Fundusz Powierniczy ONZ na rzecz zakończenia przemocy wobec kobiet w 2022 r. w swoim rocznym raporcie z działalności w 2021 r. docenił wysiłki Fundacji Mary Kay Ash i Mary Kay Inc. na rzecz eliminacji przemocy wobec kobiet i dziewcząt - obok rządów 16 krajów i dziewięciu Komitetów Narodowych Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. kobiet.
- Firma Mary Kay została wyróżniona w białej księdze opublikowanej przez Sieć ONZ przeciwko przemocy seksualnej w konfliktach (ONZ Action) i organizację Committed to Good, dotyczącej tego, jak sektor prywatny może zaangażować się w działania na rzecz przemocy seksualnej związanej z konfliktami (CRSV). Działania te obejmują rozwiązywanie problemów związanych z nierównościami płci i dyskryminacyjnymi strukturami społecznymi, które utrwalają nierówne relacje między płciami, a także czynności, które umożliwiają udzielanie pomocy potrzebującym społecznościom. Sieć działań ONZ przeciwko przemocy seksualnej w konfliktach (ONZ Action) to skoordynowany organ 21 podmiotów ONZ zajmujących się zapobieganiem i reagowaniem na przemoc seksualną związaną z konfliktami (CRSV).
Reagowanie w sytuacjach kryzysowych
- Wraz z deklaracją poparcia, Mary Kay ogłosiła przekazanie darowizny na apel Czerwonego Krzyża o kryzysie humanitarnym na Ukrainie.
- Mary Kay otrzymała nagrodę dla Partnera Korporacyjnego Amerykańskiego Czerwonego Krzyża za reakcję na konflikt na Ukrainie.
- Fundacja Mary Kay Ash otrzymała brązową nagrodę Stevie za działania na rzecz pomocy ofiarom epidemii COVID-19 podczas 20. edycji American Business Awards.
Międzynarodowy wpływ społeczny i społeczność lokalna
- Mary Kay zajęła 91 miejsce w rankingu Purpose Power Index. Jest to trzecia odsłona największego w historii badania mierzącego postrzeganie celu marki opartego na ponad 20 500 indywidualnych ocenach ponad 5 500 amerykańskich konsumentów i pracowników, obejmującego ponad 200 różnych marek.
Zrównoważony rozwój oraz ochrona środowiska naturalnego, odpowiedzialność społeczna i ład korporacyjny (ESG): poprawa jakości życia dziś dla zrównoważonego jutra
Zmiany klimatyczne
- Na konferencji Komisji ds. statusu kobiet (CSW66), WEA była gospodarzem panelu zatytułowanego “Investing in Women Entrepreneurs to Tackle Climate Change.” (Inwestycje w kobiety-przedsiębiorców w celu przeciwdziałania zmianom klimatycznym). W panelu, prowadzonym przez Elizabeth Vazquez (WEConnect International) wzięli udział goście z kierownictwa sześciu agencji ONZ. Deborah Gibbins, dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay, wygłosiła uwagi wstępne i wezwała sektory prywatny i publiczny do przyłączenia się do WEA i stymulowania przedsiębiorczości kobiet.
- Film dokumentalny "Las nadziei" opowiada historię Doñii Angelica, 71-letniej wojowniczki o ekosystem i jej w pełni kobiecego zespołu z Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, jednej z organizacji partnerskich The Nature Conservancy w Meksyku. Obraz został oficjalnie zakwalifikowany do Festiwalu Filmów o Prawach Środowiskowych w Północnej Dakocie oraz do Międzynarodowego Festiwalu Filmów Kobiecych w Hot Springs. Wyprodukowany przez Mary Kay we współpracy z The Nature Conservancy film krótkometrażowy, stworzony, wyreżyserowany i wyprodukowany przez zespół składający się wyłącznie z kobiet, został wcześniej półfinalistą festiwalu Films for the Forest (Filmy dla lasu).
Zarządzanie zasobami wodnymi
- Firma Mary Kay wzięła udział w konsultacjach z rządami Holandii i Tadżykistanu, których celem była pomoc w określeniu roli sektora prywatnego w Programie Działań na Rzecz Wody i ogólnie w Konferencji. Program Działań na Rzecz Wody jest nienegocjowanym dokumentem końcowym, w którym państwa członkowskie, interesariusze, sektor prywatny itp. mogą przedstawić zobowiązania, które zostaną zaprezentowane podczas Konferencji Wodnej ONZ w 2023 r. Dołączą do niego przedstawiciele Tadżykistanu, a także ONZ - DESA.
- Mary Kay wzięła udział w panelu Making Waves: Women in Water Conservation (Wywoływanie fal: Kobiety w ochronie wód), zorganizowanym we współpracy z The Nature Conservancy. Wirtualna rozmowa dotyczyła liderek z całego świata, które podejmują wyzwania i kierują działaniami mającymi na celu przywrócenie zdrowia naszym oceanom.
Transparentność i doradztwo (Sprawozdania własne i aktualizacje)
- Firma Mary Kay opublikowała swój raport „2021 Year-End Highlights Report” „Rok 2021 - Najważniejsze wydarzenia), w którym przedstawiła 58 nagród i wyróżnień oraz swoje działania na rzecz wpływu społecznego i zrównoważonego rozwoju w ciągu roku.
- Podczas różnych powszechnie uznawanych dni świadomości w ciągu roku Mary Kay publikowała aktualizacje lub dodatkowe informacje na temat swojej dalszej działalności, zmierzającej do bycia marką zorientowaną na cel i firmą skoncentrowaną na zrównoważonym rozwoju, zaangażowaną w przyszłość naszej planety i następnych pokoleń.
- Międzynarodowy Dzień Lasów i Światowy Dzień Drzewa - opublikowano raport opisujący wieloletnią współpracę Mary Kay z Fundacją Arbor Day.
- Światowy Dzień Dzikiej Przyrody - poprzez międzynarodowe partnerstwo z The Nature Conservancy i Fundacją Arbor Day, Mary Kay Inc. wspiera kluczowe projekty ochrony i odbudowy ekosystemów, pomagające chronić stan zdrowia dzikich zwierząt lądowych i morskich na całym świecie.
- Dzień Docenienia Energii Słonecznej/Światowy Dzień Efektywności Energetycznej – podkreślił wykorzystanie przez firmę energii słonecznej w latach 80-tych; a od 2014 roku światowa siedziba główna Mary Kay i międzynarodowy zakład produkcyjny są zasilane w 100 procentach energią odnawialną.
- Raport z Międzynarodowego Dnia Działania na rzecz Rzek - poprzez międzynarodowe partnerstwo z Fundacją Arbor Day, Mary Kay Inc. wspiera kluczowe projekty odbudowy działów wodnych, które pomagają chronić zdrowie bioróżnorodności ekosystemów nadrzecznych.
- Światowy Dzień Recyklingu - podkreślenie zaangażowania w redukcję ilości generowanych odpadów oraz ponowne wykorzystanie lub recykling materiałów poprzez strategiczne działania i akcje historyczne.
- Światowy Dzień Wody - Woda jest istotnym elementem działalności produkcyjnej, jak również całego łańcucha wartości firmy. Potwierdzono zobowiązanie do efektywnego wykorzystania tego coraz cenniejszego zasobu naturalnego oraz do ograniczenia wpływu na środowisko sposobu, zgodnie z którym woda jest zużywana i odprowadzana.
- Jubileusz 50-lecia Fundacji Arbor Day - Mary Kay i Fundacja Arbor Day angażują się w rewitalizację lasów, aby zapewnić jak najwyższą jakość zasobów naturalnych i środowiska lokalnego dla ludzi i wszystkich innych form życia. Projekty sadzenia drzew to część kampanii 1 bilion drzew, zainicjowanej przez Światowe Forum Ekonomiczne w styczniu 2020 r. w celu wsparcia Dekady Odnowy Ekosystemów ONZ, której celem jest przywrócenie, ochrona lub zasadzenie 1 biliona drzew do 2030 r. Firma Mary Kay od samego początku wspierała kampanię, zobowiązując się do posadzenia 1 130 000 drzew w pierwszym dniu.
- Raport z Narodowego Dnia Miłości do Drzewa - podkreślono znaczenie „ulubionego drzewa” znajdującego się w zakładzie produkcyjnym Richarda R. Rogersa (R3). Symboliczne drzewo zostało zasadzone podczas uroczystego otwarcia zakładu R3 w Lewisville w Teksasie (USA), gdzie świętowano fakt zasadzenia milionowego drzewa.
- Światowy Dzień Gatunków Zagrożonych Wyginięciem - podkreślenie ważności projektów wspierających krytyczne przedsięwzięcia w zakresie ochrony i odbudowy ekosystemów, przyczyniające się do ochrony zagrożonych gatunków na całym świecie.
- Światowa Migracja Ryb - obchody pod hasłem „Łącząc ryby, rzeki i ludzi”, których celem było wyeksponowanie projektów i podniesienie świadomości na temat wpływu ryb wędrownych na tworzenie zdrowych systemów rzecznych.
- Międzynarodowy Dzień Różnorodności Biologicznej/Światowy Dzień Różnorodności Biologicznej - obchodzony pod hasłem „Budowanie wspólnej przyszłości dla wszystkich istnień”, którego celem jest zwiększenie zrozumienia znaczenia różnorodności biologicznej.
- Światowy Dzień Żółwia - motywem przewodnim Światowego Dnia Żółwia było „Shellebrate”, mające na celu podniesienie świadomości na temat ich zagrożonego statusu. Poprzez współpracę z The Nature Conservancy, Mary Kay Inc. wspiera projekty ochrony żółwi morskich na Wyspach Salomona, przyczyniające się do ochrony żółwi szylkretowych, gatunku krytycznie zagrożonego, wykorzystując lokalną ekoturystykę prowadzoną przez kobiety.
- Światowy Dzień Rafy - podkreślenie współpracy z The Nature Conservancy w zakresie odbudowy raf w Australii, Hongkongu, Chinach, Trójkącie Koralowym i rafie Cakaulevu.
- Światowy Dzień Ochrony Środowiska - obchodzony pod hasłem „Tylko jedna Ziemia”, uświadamiający zagrożenia dla środowiska i działania niezbędne do odbudowy naszej planety. Podkreślono projekty współtworzone z The Nature Conservancy i Fundacją Arbor Day.
- Światowy Dzień Oceanów - wsparcie dla motywu przewodniego „Rewitalizacja: działania zbiorowe na rzecz oceanów”, dotyczącego wpływu działań człowieka i mobilizacji ludzi do pracy na rzecz zrównoważonego zarządzania światowymi oceanami. Podkreślenie wagi globalnie realizowanych projektów dotyczących oceanów i ochrony oceanów, w ramach których wspierana jest organizacja The Nature Conservancy, a których celem jest poprawa stanu oceanów dla przyrody i ludzi.
- Dzień Trójkąta Koralowego – hasło „Utrzymanie ekosystemu Trójkąta Koralowego poprzez błękitną gospodarkę” koncentrowało się na środowisku morskim jako źródle utrzymania i gospodarki Trójkąta Koralowego. Podkreślono przy tym działania prowadzone przez firmę w Indonezji i współpracę z rdzennymi społecznościami w celu ochrony ich tradycji i bezpieczeństwa ekonomicznego poprzez ochronę siedlisk morskich.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, 57 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKay.com.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/
Źródło: Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom
e-mail: media@mkcorp.com
tel: (+1) 972.687.5332 lub
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.08.2022, 14:35 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |