Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Od marca klienci z Polski mogą robić zakupy na Amazon.pl, ciesząc się niskimi cenami ponad 100 milionów produktów z ponad 30 kategorii oraz niezawodną, bezpłatną dostawą dla zamówień powyżej 100 PLN, realizowanych przez Amazon.
Teraz, w ramach wakacyjnego Festiwalu Okazji na Amazon.pl, można kupić wybrane produkty w jeszcze niższych cenach. Wśród marek objętych promocją znajdują się zarówno duże międzynarodowe marki, w tym Bosch, Electrolux, Hasbro L'Oreal Paris, Pampers, Philips, Remington, Sony, Ubisoft czy Xiaomi, jak i znane polskie marki, np. Dermika, Gerlach, Rebel, Soraya, Trefl i Zelmer.
Wśród tysięcy produktów, oferowanych w ramach Festiwalu, znalazły się m.in. roboty odkurzające iRobot Roomba, zmiennoogniskowe obiektywy Sony Vario-Tessar® T* FE 24 - 70 mm F4 ZA OSS, odkurzacze Electrolux Pure Q9, smartfony Xiaomi Mi 10T Pro 5G i Gigaset GS4, narzędzia Bosch Professional czy zestawy Ravensburger Gravitrax. W ofercie znalazły się również produkty Amazon - czytniki Kindle Paperwhite z pamięcią 8 GB lub 32 GB dostępne są odpowiednio w cenie 414,99 zł i 554,99 zł.
„Naszą misją jest oferowanie klientom z Polski szerokiego wyboru produktów w niskich cenach oraz wyjątkowej obsługi klienta. Dlatego cieszymy się, że możemy ich zaprosić na Festiwal Okazji na Amazon.pl. Od momentu uruchomienia naszego serwisu w Polsce, klienci mogą codziennie znaleźć w nim miliony interesujących produktów. Podczas Festiwalu tysiące z tych produktów będą dostępne w jeszcze lepszych cenach” - mówi Mourad Taoufiki, Country Manager Amazon Polska. „Amazon koncentruje się również na wspieraniu małych i średnich firm. Wraz z uruchomieniem Amazon.pl w marcu 2021 roku, zyskały one kolejny kanał dotarcia do nowych klientów i rozszerzenia swojej działalności - nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Festiwal Okazji jest dla nich kolejną okazją do realizacji tych celów" - dodaje Taoufiki.
Festiwal Okazji to fantastyczny wybór produktów w wielu kategoriach. Gracze znajdą tu m.in. gry „Just Dance” i „Watch Dogs Legion Gold Edition” dostępne na konsole PS4 i XBox Series X. W ofercie znajduje się również wiele produktów dla dzieci - zarówno dla tych najmłodszych (Pampersy i produkty Britax Römer), jak i starszych (gry i zabawki Trefl, Mattel, Hasbro czy Orbico). Dodatkowo w ramach Festiwalu na Amazon.pl klienci mogą kupić w promocyjnych cenach książki, opaski sportowe, akcesoria bezprzewodowe, urządzenia kuchenne i do pielęgnacji ciała, kosmetyki i wiele innych.
Pełna lista produktów w promocyjnych cenach dostępna jest pod linkiem:
https://www.amazon.pl/gp/goldbox
Amazon w Polsce:
Amazon działa w Polsce od 2014 roku. W 2020 roku Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła, że jest też największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem w naszym kraju. Dotychczas firma stworzyła ponad 18000 stałych miejsc pracy w dziewięciu nowoczesnych centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa. W 2021 roku uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad 1000 nowych etatów. Od początku pandemii wszystkie podmioty Amazon przyjęły jako nadrzędny priorytet zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, inwestując w 2020 roku ponad 11,5 miliardów dolarów w realizację tego celu. W kwocie tej znajduje się inwestycja w wysokości ponad 1,2 miliarda dolarów, którą przeznaczono na urządzenia do pomiaru temperatury, maseczki, rękawice, ulepszone procesy czyszczenia i dezynfekcji, testy i więcej. Tylko w Polsce Amazon dostarczył swoim pracownikom ponad 19,5 mln par rękawiczek, ponad 7,2 mln maseczek, 37,1 mln chusteczek dezynfekujących i 141,3 mln opakowań środków do dezynfekcji rąk, a także dokonał ponad 150 istotnych zmian w procesach w celu poprawy bezpieczeństwa.
Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 r. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 100 milionów produktów i ponad 30 kategorii oraz ciesząc się niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.
Informacje o Amazon:
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie zaoferował m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios, Deklaracja Klimatyczna (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe Amazon i bloga Day One oraz śledź nas na Twitterze @AmazonNewsPLi kanale YouTube.
Kontakt dla mediów:
e-mail: prasa@amazon.com
Źródło informacji: Amazon
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.06.2021, 10:30 |
Źródło informacji | Amazon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu